Web Analytics Made Easy - Statcounter

بلومبرگ در گزارش جدیدی گفت که حتی با وجود کاهش فروش گوشی‌های هوشمند در سال جاری، شرکت اپل به تامین کنندگان خود اعلام کرده که همان تعداد واحد آیفون را که سال گذشته ساخته بودند برای امسال هم تولید کنند.

گویا مثل سال قبل، از گوشی آیفون ۱۴ نیز ۹۰ میلیون گوشی تولید خواهد شد و در ترکیب با مدل‌های قدیمی تر، انتظار می‌رود که اپل در سال ۲۰۲۲، ۲۲۰ میلیون گوشی تولید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عدد تقریبا همان تعدادی است که اپل در سال گذشته مونتاژ کرده بود.

تحلیلگران IDC انتظار دارند فروش گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۲۲ به میزان ۳.۵ درصد کاهش یابد، اما علیرغم این پیش بینی، اپل به اندازه کافی نسبت به فروش آیفون احساس مثبتی دارد، چون می‌خواهد تولید جدیدترین مدل‌های آیفون خود را نسبت به سال گذشته ثابت نگه دارد.

شرکت اپل همچنان روی مشتریان خود حساب کرده تا به دنبال خرید یک گوشی ممتاز باشند. همچنین اپل علاوه بر داشتن پایگاه مشتریان پرجمعیت، از حذف هواوی از بازار نیز بهره می‌برد.

اپل معمولا هر سال ۷۵ میلیون دستگاه آیفون جدید سفارش داده بود تا اینکه سال گذشته از تأمین کنندگان درخواست کرد ۹۰ میلیون دستگاه تولید کنند.

بیشتر بخوانید

جزئیاتی از اطلاعات فاش شده دوربین‌های آیفون ۱۴ باشگاه خبرنگاران جوان فضای مجازی دريچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آیفون 14 آیفون جدید سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۷۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجوم برای خرید طلا/ چقدر طلا فروش رفت؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بیست و دومین جلسه حراج شمش طلا سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه با حضور فعالان صنعت طلا و صادرکنندگان در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران برگزار شد.

در این جلسه ۲۳۰ کیلو گرم شمش طلا استاندارد با عیار ۹۹۵ در هزار توسط صادرکنندگان عرضه شد که از این مقدار ۷۹ کیلوگرم معامله شد. میانگین قیمت شمش طلای معامله شده در این جلسه، ۴ میلیارد و ۶۴۳ میلیون تومان به ثبت رسید.

لازم به ذکر است، طی ۲۲ جلسه حراج حضوری برگزار شده در مرکز مبادله ایران، حدود ۳ تن شمش طلا مورد معامله قرار گرفته است.

تسنیم در گزارشی نوشت: براساس تازه‌ترین خبری که از مرکز مبادله ایران منتشر شده، با موافقت بانک مرکزی، تولیدکنندگان داخلی شمش طلا و سایر واردکنندگان شمش طلا که مشمول رفع تعهد صادراتی نیستند، امکان عرضه شمش در مرکز مبادله ارز و طلای ایران را دارند.

بنابراین، از هفته آینده عرضه شمش طلای تولید داخل، در کنار عرضه شمش طلای رفع تعهد ارزی در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران انجام خواهد شد. با این عرضه ها، تولیدکنندگان مصنوعات طلا و سایر خریداران شمش، دسترسی بیشتری به شمش طلا خواهند داشت.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901535

دیگر خبرها

  • هجوم برای خرید طلا/ چقدر طلا فروش رفت؟
  • اما و اگرهای فروش اینترنتی دارو
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • روند خوب تولید؛ توقف فروش رسمی/خودروهای تولیدی کجا هستند؟
  • جوجه ریزی ۱۰۰ میلیون قطعه‌ای در مرغداری‌های مازندران
  • یک برگ دیگر از ناکارآمدی های دولت سیزدهم/ تولیدات خودروسازان داخلی کجاست؟
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • ایفون ۱۶ کی میاد؟ بررسی تخصصی آیفون 16