Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس ناطق نوری و ابوالفضل زمانیان با کسب ۲ نشان نقره اولین مدال‌های تاریخ اسکی روی آب ایران در مسابقات آسیایی بخش قایق را به ثبت رساندند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، در مرحله نهایی مسابقات اسکی روی آب قهرمانی آسیا که در شهر «چون چئون» کره جنوبی در جریان است امروز(جمعه 21 مرداد) عباس ناطق نوری ملی پوش باسابقه و‌ کاپیتان تیم ملی اسکی روی آب ایران در فینال رشته پرش رده سنی بزرگسالان ضمن ایستادن در جایگاه دوم به مدال نقره دست یافت و اولین مدال آسیایی تاریخ اسکی روی آب ایران را به ارمغان آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناطق نوری تنها رکورددار رشته پرش در ایران است.

 ابوالفضل زمانیان هم در مرحله نهایی رشته اسلالوم رده سنی زیر 17 سال یک نشان نقره دیگر برای کشورمان‌بدست آورد تا دومین مدال تاریخ ایران در قاره کهن کسب شود.

در روز پایانی این رقابت‌ها فردا (شنبه) سروش سبحانی در فینال رشته ویک بورد و حمید قدمی در مرحله نهایی رشته اسلالوم بالای 45 سال به مصاف رقبای خود می‌روند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسکی روی آب ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۷۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم

سرمربی تیم تنیس زیر ۱۲ سال ایران بانوان در غرب آسیا گفت: تیم ایران پتانسیل قهرمانی آسیا را دارد. - اخبار ورزشی -

هنگامه عزیزی پس از قهرمانی شاگردانش در مسابقات غرب آسیا به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: تیم دختران تنیس ایران با سه ورزشکار در مسابقات غرب آسیا شرکت کرد و حضور موفقی داشت.

وی افزود: تیم زیر 12 سال کشورمان حریفان خود را شکست داد و عنوان قهرمانی را به دست آورد و سهمیه مسابقات آسیایی را کسب کرد.

سرمربی تیم ملی تنیس نوجوانان درخصوص برنامه ریزی برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا خاطرنشان کرد: اردوهای تدارکاتی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا درنظر گرفته‌ایم همچنین تیم ملی در مسابقات تور جهانی ایران و کشورهای دیگر شرکت می‌کند.

عزیزی یادآور شد: تنیسورهای ایران در بخش تیمی سهمیه مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کرده‌اند و پتانسیل کسب مقام را دارند اما باید روی آنها سرمایه گذاری شود.

قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های کمتر از 12 سال غرب آسیا

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • تصاویری از علی لاریجانی و ناطق نوری در یک مراسم سالگرد شهید مطهری/ محسن هاشمی هم آمد
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری
  • تصاویری خاص از ناطق نوری و علی لاریجانی
  • ۲ عکس از چهره غمگین علی لاریجانی و ناطق نوری در یک مراسم
  • (تصاویر) ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • برترین گلزنان تاریخ مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا / کریستیانو رونالدو در صدر