Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@15:18:45 GMT

آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی فردخت اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۲۷۶۸۰

آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی فردخت اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، سومین جشنواره ملی فرهنگی هنری فردخت کاشان با رویکرد ایرانی - اسلامی توسط کارگروه ساماندهی مد و لباس برگزار می‌شود که آخرین مهلت ارسال آثار، ۲۰ شهریورماه اعلام شد.

این دوره از جشنواره در چند بخش درحال برگزاری است که می‌توان به بخش‌هایی همچون اثر (دوخت مانتو اجتماع)، طراحی (کالکشن خانواده / فرم مدارس دخترانه و پسرانه) و پژوهش و دانش‌بنیان اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزیدگان آثار در نمایشگاهی قابل عرضه خواهد بود که این نمایشگاه از ۱۶ تا ۲۱ مهرماه برگزار می‌شود. همچنین آئین اختتامیه این جشنواره ۲۰ مهرماه همزمان با هفته وحدت خواهد بود که از برگزیدگان جشنواره تقدیر خواهد شد.

همچنین بخش طراحی شامل الف) کالکشن خانواده با ارائه ۲ تا ۴ طرح؛ ست زن و شوهری، ست مادر و فرزند، ست خانواده، ب) فرم مدارس (دخترانه / پسرانه):
پیش و مهد، دبستان، راهنمایی، دبیرستان است.

بخش پژوهش در ۴ محور است که می‌توان به تاریخ و فرهنگ، اقتصاد، هویت و تمدن سازی، بهداشت و سلامت اشاره کرد.

جوایز بخش اثر شامل ۳ رتبه برتر تندیس، لوح تقدیر و در هر رتبه هدیه نقدی تا سقف ۵ میلیون تومان، ۷ رتبه شایسته تقدیر لوح تقدیر و هدیه نقدی تا سقف ۱ میلیون تومان است.

جوایز بخش طراحی: شامل الف) کالکشن خانواده رتبه اول تا سوم تا سقف ۳ میلیون تومان، ب) فرم مدارس رتبه اول تا سوم تا سقف ۳ میلیون تومان است.

جوایز بخش پژوهش شامل رتبه‌های اول تا سوم تا سقف ۳ میلیون تومان است.

دبیرخانه جشنواره به نشانی کاشان، بلوار دانش، بلوار دانشجو، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری است.

همچنین این جشنواره به‌عنوان رویداد فرهنگی‌هنری در حوزه صنعت مد و لباس از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برنامه ریزی شده است.

کد خبر 5561206 زینب رازدشت تازکند

منبع: مهر

کلیدواژه: مد و لباس کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور حجاب و عفاف محرم 1401 حسینیه مهر هوشنگ ابتهاج روایت محرم معرفی کتاب روز خبرنگار هوشنگ ابتهاج درگذشت عاشورا کتاب و کتابخوانی محمد مهدی اسماعیلی فرهنگسرای اندیشه امام حسین ع انتشارات شهید کاظمی میلیون تومان تا سقف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۷۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در آذربایجان غربی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در مرحله نخست ۲٠ اثر از سراسر استان به دبیرخانه نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان ارسال و در سایت بارگذاری شد که پس از پایش ۱٠ اثر به مرحله داوری استانی راه یافتند. 

 زهرا آبسوران افزود: امروز شاهد رقابت ۱٠ گروه هنری از شهرستان‌های ارومیه، ماکو، سلماس و مهاباد در دو بخش کانونی و آزاد هستیم که تا عصر هنر خود را به اجرا گذاشته و باهم به رقابت خواهند پرداخت. 

او اظهار کرد: فردا در مراسم اختتامیه جشنواره مذکور ۳ اثر انتخاب و به مرحله کشوری معرفی خواهند شد. 

آبسوران لا بیان اینکه تمامی استان‌ها تا پایان اردیبهشت ماه مؤظف به برگزاری مرحله استانی جشنواره و معرفی آثار خود هستند؛ خاطرنشان شد: پس از معرفی آثار برگزیده ار استان‌های سراسر کشور، مجدد آثار بررسی و برترین‌ها به مرحله کشوری دعوت خواهند شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری آذربایجان غربی در ادامه به شعار امسال جشنواره اشاره کرد و گفت: شعار امسال نوزدهمین جشنواره «صحن خانه ما» نام دارد که شرکت کنندگان هنر‌های نمایشی خود را با موضوعات تربیتی، آزاد، دوستی، ایثار و شهادت، موضوعات مذهبی، دوستی، اتحاد، کار گروهی و حفظ محیط زیست آماده کرده و به اجرا می‌گذارند.

همچنین آبسوران شناسایی استعداد‌های برتر را از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد و گفت: کانون از آثار منتخب، حمایت‌های خاصی در سطح استان و در راستای تولید و اجرا خواهد کرد. 

گفتنی است نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان از امروز به مدت دو روز در محل سالن شهید فرخی با حضور کودکان و نوجوانان علاقمند به هنر نمایشی در حال برگزاری است. 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • ملایر میزبان نخستین جشنواره موسیقی تاک
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در آذربایجان غربی
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • ارسال ۲۴۰ اثر به جشنواره طوفان القوافی
  • برگزاری جشنواره «گیلاس کن»