Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، محمدامین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه بازسازی و تعمیر نزدیک به 40 مجموعه ورزشی از مهمترین اقداماتی است که سازمان ورزش شهرداری تهران باید انجام دهد، گفت: این مجموعه‌های ورزشی به دلیل رسیدگی نشدن در سال‌های گذشته از مدار خدمت‌رسانی به شهروندان خارج شده‌اند که باید با هماهنگی و پیگیری سازمان ورزش به مدار خدمت رسانی برگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این زمینه رایزنی‌هایی صورت گرفته است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در بخش دیگری از بیانات خود به توافق شهرداری تهران با دو باشگاه بزرگ پایتخت اشاره کرد و افزود: طی توافقی که با دو باشگاه استقلال و پرسپولیس انجام دادیم مقرر شده که با کمک این دو باشگاه آکادمی فوتبال محلات در سطح شهر تهران راه اندازی شود و از امکانات دو ورزشگاهی که در اختیار این باشگاه‌ها خواهد بود، برای ترویج ورزش در محلات و استعدادیابی استفاده شود.

او با بیان اینکه شهر تهران نیاز به یک تفریحگاه‌های ورزش محور دارد،  اظهار داشت: طراحی پارک‌های موضوعی باید دستور جلسات هیات مدیره قرار بگیرد. برخی از بوستان‌ها را متناسب با موقعیت جغرافیایی و ظرفیت‌های هر منطقه می‌توان به شکل دیگری بازطراحی و تجهیز کرد تا مردم هنگام ورود به این فضای هیجان محور و ورزشی اشتیاق لازم را برای مشارکت در برنامه های ورزشی پیدا کنند.

او افزود: به عنوان مثال در منطقه 5 و کوهسار ضمن بازدیدی که همراه شهردار تهران داشتیم، بنا شد یک پارک ورزشی طراحی و ایجاد شود و مسیرهای جدید برای کوه پیمایی مردم طراحی کنیم تا زمینه بهتری برای استفاده مردم از نعمت کوه فراهم شود. همین رویکرد را می‌توان برای ایجاد پارک‌های هیجان محور، پارک‌های ورزشی و پارک‌های علمی دنبال کرد.

مصون سازی مراکز تفریحی جهت استفاده زنان محجبه

رئیس هیات مدیره سازمان ورزش شهرداری تهران اظهار داشت: مصون سازی مراکز تفریحی و ورزشی که مناسب استفاده زنان محجبه هم باشد باید با جدیت دنبال شود تا آنها هم بتوانند از ظرفیت‌های ورزشی شهر استفاده کنند.

کد خبر 697284 برچسب‌ها محله شهردارى تهران فوتبال ورزش زنان تهران ورزش باشگاه استقلال بوستان باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: محله شهردارى تهران فوتبال ورزش زنان تهران ورزش باشگاه استقلال بوستان باشگاه پرسپولیس شهرداری تهران دو باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۷۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال اعلام کرد مشکل مالکیت استقلال و پرسپولیس با خصوصی‌سازی حل شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای اعلام کرد پس از نهایی شدن واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس، طی مکاتبه‌ای با AFC به این کنفدراسیون اعلام کرده که مشکل مالکیت مشترک سرخابی‌ها برطرف شده است.

مصطفی زارعی در این مورد اظهار داشت: «اسنادی که داشتیم را به AFC ارسال کردیم و با آنها چک کردیم و مشکل حل شده است. دیگر حرف و حدیثی در این خصوص باقی نمانده است».

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • آکادمی ورزش و تندرستی دانشگاه علامه‌طباطبایی راه‌اندازی شد
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه های ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در فوتبال ایران خواهد بود
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • «آکادمی ورزش و تندرستی» دانشگاه علامه‌طباطبائی راه‌اندازی شد
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس شش ساله است
  • قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال
  • شورای اسلامی شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • شورای شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است