Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محبوب حیدری ظهر جمعه در نشست با فرماندار پارس‌آباد اظهار کرد: هزینه‌بر بودن احداث بزرگراه‌ها تأمین اعتبار را با مشکل روبه‌رو کرده و ما سعی داریم تا از ردیف‌های ملی و فاینانس بانکی بخشی از مطالبات پیمانکاران را برای سرعت دادن به تکمیل پروژه‌ها پرداخت کنیم.

وی با اشاره به اینکه برای تکمیل ۴۵ کیلومتر بزرگراه اردبیل - مشگین‌شهر بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار برآورد شده است، تصریح کرد: امسال قرار است این پروژه بزرگراهی تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تأمین اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه بزرگراه شهرستان پارس‌آباد را از محل منابع استانی، ملی و فاینانس بانکی پیگیری می‌کنیم.

حیدری با اشاره به موانع موجود در پروژه چهار بانده پارس‌آباد - سربند افزود: کل معارض تأسیساتی از قبیل برق، گاز، آب، فیبر نوری و سیفون در مسیر پروژه چهار بانده پارس‌آباد - سربند رفع شده است.

وی با بیان اینکه برای اجرای ۵۰ کیلومتر بزرگراه در استان هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه می‌شود، خاطرنشان کرد: در صورت تحقق این هدف با ارتقای ایمنی جاده‌ها، تصادفات جاده‌ای به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اضافه کرد: از ۶۸۰ میلیارد تومان مصوبات سفر رئیس جمهور به استان برای طرح‌های عمرانی، زیربنایی و زیرساختی استان اردبیل ۲۷۰ میلیارد تومان صرف توسعه بزرگراه‌های استان می‌شود.

کد خبر 5561235

منبع: مهر

کلیدواژه: راه و شهرسازی اردبیل بزرگراه شهرستان پارس آباد مشگین شهر تهاتر نفت محبوب حیدری فاینانس مطالبات پیمانکاران فیبر نوری تصادفات رانندگی محرم 1401 عاشورا بوشهر مراسم عزاداری ویروس کرونا ماه محرم عکس استانها حسینیه مهر کرمانشاه روز خبرنگار تاسوعای حسینی اربعین حسینی سفر استانی پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۷۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ مرحله دومِ دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • افزایش یک و نیم برابری کشت دانه روغنی در پارس آباد
  • اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش نیازمند اجماع استانی است
  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست
  • نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»
  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس