Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در خانه ملت در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که از سوی کانون وکلای استان هرمزگان تدارک دیده شده بود، اظهار کرد: استقلال کانون وکلای استان اتفاق بسیار خوب و پربرکتی است که آثار ارزشمند آن متوجه استان خواهد شد و برپایی چنین مراسمی با هدف تجلیل از اهالی رسانه، اقدام به جایی بود که سبب تعمیق روابط این دو حوزه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که حمایت از اصحاب رسانه در انجام رسالت خطیرشان می‌تواند یکی از فصول مشترک همکاری میان اهالی رسانه و کانون وکلا باشد، خاطرنشان کرد: همراهی مناسب میان وکلا و رسانه‌ها می‌تواند به ایفای مسؤولیت هر دو صنف کمک کند.

مرادی، تلاش برای بازگشت اعتماد به جامعه را یک وظیفه مهم برای همه مسؤولان دانست و خاطرنشان کرد: فساد و تبعیض بیش از هر چیز مردم را آزار می‌دهد و انتظار مردم از حاکمیت و دولت آن است که خدمات عمومی را عادلانه میان مردم توزیع و نظم و انضباط را بر جامعه حاکم کند و محصول نهایی آن ایجاد حس امنیت، آرامش و آسایش است.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس با تقدیر از مجموعه دادگستری هرمزگان، بیان داشت: توقع و انتظاری که مردم از دستگاه قضا در ارتباط با مردم دارند، بهتر از گذشته در جریان است و در حوزه‌های مختلف نیز پیشرفت حاصل آمده و دادخواهی و تظلم‌خواهی و حق طلبی مورد انتظار مردم مورد توجه قرار گرفته و ما در هرمزگان واقعا شاهد این موضوع هستیم.

مرادی از قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان و احمدی منش دادستان بندرعباس و دیگر همکاران در عرصه قضاوت در دادگستری نیز به عنوان افرادی دغدغه مند یاد کرد و عنوان داشت: وقتی به عنوان نماینده مجلس ،کار تحقیق و تفحص از منطقه آزاد قشم را آغاز کردیم و به عنوان حقی قانونی آن را دنبال کردیم و در پروسه زمانی 6 ماهه بدان پرداختیم و وقتی گزارش را آماده تحویل کردیم و قبل از آن که بدست مجلس و کمیسیون‌های تخصصی برسد، حساسیت لازم در دستگاه قضایی استان و دیگر مجموعه‌ها ایجاد شد و پیگیری‌های خوبی در جریان است.

وی تأکید کرد: هر جا فساد را دیدیم و احساس فساد کردیم، حتما ورود داشته باشیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس از نقش وکلای استان در زمینه همکاری با وی در رد واگذاری آلومنیوم المهدی و نیز همفکری‌های آنان در زمینه صید ترال و ... در خلیج فارس و دریای عمان، گفت: همکاری وکلای دغدغه مند و دلسوز در این زمینه با نمایندگان و رسانه‌ها سبب پیگیری خوب موضوعات و به نتیجه رساندن مسائل مردم شده است.

انتهای پیام/ 3728

 

 

 

 

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: احمد مرادی نماینده هرمزگان بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۷۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی

تجمع کنندگان با سردادن شعار‌هایی حمایت خود را از طرح نور که با هدف حفاظت از حریم حجاب و عفاف و مقابله با هنجار شکنی در حال اجراست، اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع خواستار ترویج هر چه بیشتر فرهنگ عفاف و حجاب و تلاش برای گسترش آن در جامعه شدند.

مدیر حوزه‌های علمیه هرمزگان هم در این تجمع گفت: نیرو‌های خدوم و انقلابی انتظامی که در همه صحنه‌ها به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند، اینبار هم با اجرای طرح نور به موضوع عفاف و حجاب به عنوان دغدغه آحاد مردم ورود کردند.

حجت الاسلام حقیقی با بیان اینکه مسئله عفاف و حجاب یکی از ضرورت‌های جامعه است، افزود: لازم است همه اقشار و صنوف مختلف جامعه در این امر به کمک نیروی انتظامی بشتابند.

وی چادر برای زنان را یک زینت برشمرد و گفت: حجاب مانعی برای پیشرفت نیست و در کنار عفت و پاکدامنی زنان، مردان هم باید غیرت داشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان هم گفت: ما برای دفاع از ارزش‌هایی که شهدای ما جان خود را در راه آن فدا کردند، سوگند یاد کرده ایم.

سردار جاویدان افزود: اگر همه دستگاه‌ها به وظیفه و مسئله اجتماعی و فرهنگی خود در این زمینه عمل کنند، عفاف و حجاب در جامعه نهادینه می‌شود.

وی با اشاره به گردش پذیر بودن هرمزگان گفت: هر کسی در هر صنف و جایگاهی باید برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و جلوگیری از بی حجابی تلاش کنند.

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان گفت: وعده صادق سند معتبری در تاریخ ایران است که ابهت رژیم کودک کش صهیونیستی که خود را پنجمین ارتش مقدر دنیا معرفی می‌کند، فرو ریخت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • «گشت ارشاد مدیران»؛ یک وعده شبه احمدی نژادی دیگر در دولت رئیسی /فسادها و تخلفات در سکوت فراموش می‌شوند؟
  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • فلاحت پیشه : هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران / سرنوشت پول های اختلاس شده هم مشخص نشد
  • فلاحت پیشه: هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران
  • فلاحت پیشه: هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران /سرنوشت پول‌های اختلاس‌شده مشخص نشده /ناکارآمدی دولت مقابل الیگارشی قدرت و ثروت