Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسن کامرانی‌فر امروز (جمعه) در گفت‌وگویی تلویزیونی اظهار داشت: کمیته بدوی و استیناف کمیته‌های مستقل هستند که توسط مجمع در سال ۹۹ به مدت ۴ سال انتخاب شدند و اگر قرار باشد تغییراتی در آن به وجود بیاید، مجمع باید این تصمیم را بگیرد. بنابراین وقتی مجمع انتخاباتی پیش رو داریم، کمیته‌ها به صورت مستقل کار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام بررسی‌ها در مورد نامزدها و دیگر کارهای انتخابات انجام شد. برخی افراد مدارک ناقص داشتند و ما زمان دادیم و برخی آن را کامل کردند. برخی هم اعتراض خود را به استیناف داشتند و ‌آن‌ها نیز نظر نهایی خود را به کمیته بدوی دادند و سپس نظر نهایی خود را اعلام کردند. 

وی در مورد رد شدن سه نامزد فدراسیون فوتبال عنوان کرد: امیررضا واعظ آشتیانی، علیرضا اسدی و محمد آخوندی تجارب بسیار خوبی در ورزش دارند و من حرف دلم این است که تمام این عزیزان در انتخابات حضور داشتند تا مجمع انتخاب می‌کرد. اما چند موضوع وجود داشت. این افراد باید یک مقدار زودتر وارد بحث انتخابات می‌شدند. بحث دیگر موضوع تاییدیه است که باید اعضای مجمع آن‌ها را تایید کنند. مقرراتی داریم که کاملا واضح است و به موضوع ۵ امضا برای ریاست توضیح داده شده است. کمیته بدوی اعلام می‌کند که باید نایب رئیس هم اعلام شود اما این کار نشده بود. 

کامرانی‌فر در مورد خبری که در سایت فدراسیون منتشر شد اما تغییر کرد گفت: ما چیزی را تغییر ندادیم. تنها موضوع این بود که وقتی ابتدا خبر روی سایت رفت، ما نوشته بودیم کمیته بدوی و استیناف باید نظر نهایی بدهند که این اشتباه بود و ما کمیته استیناف را حذف کردیم و هیچ تغییر دیگری پیدا نکرده است. کمیته بدوی مستقل است و اگر در چند روز آینده به نتیجه برسند هر یک از اعضایی که مشکل داشته باشند، تغییرات را اعمال خواهند کرد. 

دبیر کل فدراسیون فوتبال تصریح کرد: تا زمانی که در فدراسیون باشم، تمام مقررات را رعایت خواهم کرد. نمونه بارز این موضوع این است که هم AFC و هم فیفا هیچ ایرادی نگرفتند. قول می‌دهم این انتخابات دقیقا مطابق اساسنامه پیش خواهد رفت. مجمع انتخاباتی در سالن همایش‌های صدا و سیما در روز هشت شهریور ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود.

ادامه دارد... 

برچسب‌ها حسن کامرانی فر محمد آخوندی فدراسیون فوتبال ایران مجمع انتخاباتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حسن کامرانی فر محمد آخوندی فدراسیون فوتبال ایران حسن کامرانی فر محمد آخوندی فدراسیون فوتبال ایران مجمع انتخاباتی کامرانی فر کمیته بدوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۸۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، شهرام لرستانی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی با اعلام این خبر گفت: با توجه به دفاعیات آقای محمدرضا مختاری نماینده تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های جام وهبی امره ترکیه و همچنین عدم محرومیت و جریمه نامبرده از سوی اتحادیه جهانی کشتی، این کشتی گیر می‌تواند به فعالیت‌های ورزشی خود از جمله حضور در تمرینات تیم‌های ملی ادامه دهد.
لرستانی در خصوص حضور این کشتی گیر در میادین ورزشی تصریح کرد: در مورد این موضوع در جلسه بعدی کمیته انضباطی تصمیم گیری خواهد شد.
لازم به ذکر است مختاری با توجه به رأی کمیته انضباطی تعلیق شده بود.

دیگر خبرها

  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو مشخص شد
  • هاشمی‌منش رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • آمریکا روادیدِ نماینده روسیه را صادر نکرد
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی