Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش خبرنگار «تابناک» به طور حتم توسعه هر صنعتی نیاز به ارتقای سطح علمی و آموزشی دارد تا در کنار آن بتوان موفقیت‌هایی را کسب کرد. از آنجا که صنعت بانکداری طی سال‌های گذشته از روش سنتی و قدیم دور شده و به سمت مدرن و دیجیتالی شدن حرکت کرده است بنابراین مستلزم این است که کارکنان و مدیران بانک‌ها خودشان را با دانش روز دنیا تطبیق دهند تا از این طریق مشتریان بیشتری را جذب کنند؛ چرا که امروزه اساس رقابت سالم برپایه ارائه اموزش‌های نوین بنا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش یک از زیرساخت‌های مهم و ضروری در جهت ایجاد و توسعه بانکداری الکترونیک بحث فرهنگ الکترونیک و رواج فرهنگ استفاده درست از فناوری اطلاعات در میان عموم مردم است که باید اطلاعات و آگاهی‌های لازم در خصوص خدمات بانکداری الکترونیک و نحوه استفاده از این خدمات و نحوه تقابل با بانکداری از طریق فناوری‌های نوین به مردم داده شود؛ تا اعتماد و پذیرش عموم مردم کسب شود. در همین رابطه میلاد اکبریان کارشناس صنعت بانک با اینکه تحول بانکداری نوین با ارائه آموزش‌های مستمر امکانپذیر است، گفت: بانک‌های کشور برای رسیدن به اهداف توسعه خود و نیز جذب مشتریان و نگهداری آن‌ها باید ارتقای فرهنگ آموزش کارکنان را در سرلوحه کاری خود قرار دهند. وی تصریح کرد: استانداردسازی و توجه به اصول حرفه‌ای در مدیریت نظام آموزشی بانک، از معیار‌های اصلی مورد توجه طی چندسال اخیر بوده و زیرساخت‌های سخت افزاری و نرم افزاری مطلوبی در پیاده سازی نظام آموزش مورد توجه قرار گرفته است. به گفته عبدالمجید پورسعید مدیرعامل"بانک ایران زمین" معتقد است که سطح علمی کارکنان در زمینه‌های مختلف همچون بانکداری مدرن، بخش‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های بانکی باید مورد توجه قرار گیرد و برهمین اساس کارکنان این بانک مدام با برگزاری جلسات و کلاس‌های آموزشی سعی می‌کنند سطح دانش و آگاهی کارکنان خود را ارتقا دهند. وی محور اصلی بانک را سرمایه انسانی قلمداد می‌کند و معتقد است که بانک ایران زمین طی چند سال گذشته با اتکا به جوانان متخصص، با انگیزه و خلاق توانسته گام‌های بزرگی در مسیر ارتقا و پیشرفت نظام بانکی در کشور و همینطور معرفی چهره جدیدی از ارائه سرویس‌های بانکی را ارائه کند. این کارشناس بانکی افزود: با سیاست گذاری و برنامه ریزی مطلوب و کسب دستاورد‌های آموزشی، مسیر تقویت و ارتقای برند دانش محور و توسعه گرایی بانکی هموار خواهد شد؛ چرا که نگرش حمایت از فعالیت‌های دانش بنیان همسو با توسعه کشور اعتلا می‌یابد. وی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین اهداف بانک‌ها تجهیز نظام بانکداری الکترونیک به فناوری‌های نوین و تسهیل فرآیند‌های پرداخت است که دستیابی به این اهداف در سایه تامین زیرساخت‌های امن در حوزه بانکداری الکترونیک میسر خواهد بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم عاشورا روز خبرنگار محمود صارمی ماهواره خیام هوشنگ ابتهاج بانکداری الکترونیک نظام بانکی بانک ایران زمین محرم عاشورا روز خبرنگار محمود صارمی ماهواره خیام هوشنگ ابتهاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۸۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت

سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال در هر روز افزایش یافت. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، با اعلام بانک مرکزی حداکثر تراکنش خرید از هر کارت متعلق به مشتری حقیقی از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال و مجموع تراکنش‌های انجام‌شده کارتی برای مشتری حقیقی در کل شبکه بانکی، روزانه از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال افزایش یافت. 

بر اساس این گزارش، همچنین هر مشتری حقیقی مجاز است از تمامی حساب‌های خود در هر مؤسسه اعتباری، روزانه مبلغ دو میلیارد ریال را به صورت غیرحضوری برداشت کند. این آستانه (حدنصاب) پیش‌تر معادل یک میلیارد ریال تعیین شده بود.

دیگر خبرها

  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • فرزین برای ارائه گزارش عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ به کمیسیون اقتصادی می رود
  • پنجاهمین نشست بانک توسعه اسلامی در عربستان آغاز شد
  • شکاف ۱۵ تریلیون دلاری برای تامین زیرساخت های جهانی تا سال ۲۰۴۰
  • ریزش شدید دلار در راه است | پیش‌بینی تکنیکالیست‌ها از قیمت دلار در روزهای آینده
  • کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی در سال ۱۴۰۲/ تحقق شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" با طراحی و تولید محصولات جدید
  • کسب سهم مناسب از بازار با کار گروهی در سال ۱۴۰۲
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم با طراحی و تولید محصولات جدید
  • مدیرعامل بانک ملی:کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟