Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

ایزد سیف‌الله‌پور در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه ورزشگاه پیرامون دراختیار گذاشتن بلیت‌فروشی در نیم‌فصل اول برعهده باشگاه‌ها عنوان کرد: قرار بر این شده تا برعهده باشگاه‌ها باشد، اما عنوان کردند در هفته اول بازی‌ها بدون تماشاگر است. همه ما علاقه‌مند هستیم تا حضور تماشاگران را در ورزشگاه‌ها داشته باشیم؛ به‌ویژه باشگاهی مثل نساجی که افتخار می‌کند چنین هوادارانی دارد و جزو پنج تیم پرتماشاگر لیگ برتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: نساجی قدمت ۷۰ ساله دارد و دارای تماشاگران خون‌گرمی است که از نبود آن‌ها متضرر می‌شود. از امکانات درآمدی فوتبال که باید در اختیارمان باشد، محروم هستیم و فقط حضور تماشاگران در ورزشگاه برای ما می‌ماند و وقتی هم آن‌ها نباشند، این رقابت برای ما با هفت تیمی که مجزا هستند، دشوار خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه نساجی با بیان اینکه ماهیّت فوتبال به حضور تماشاگران است، ابراز کرد: ما نمی‌توانیم مثل باشگاه‌های متمول لیگ هزینه کنیم و منتظر هستیم تا تماشاگران خودمان را روی سکو‌ها داشته باشیم.

سیف‌الله‌پور یادآور شد: ما باید سه ماه دیگر در جام جهانی حضور پیدا کنیم و از سوی دیگر میزبان رقابت‌های آسیایی هستیم، ولی اتفاقات خوبی نیفتاده و وقتی تماشاگران ما قصد داشتند مسیر ۱۵ ساعته تا اصفهان را بیایند و بازی نساجی و مس رفسنجان را تماشا کنند، با ممنوعیت مواجه شده‌اند که زیبنده فوتبال ایران نیست و ماهیت اصلی فوتبال از دست می‌رود. خواهشمندیم تمهیدات لازم اندیشیده شود تا این اتفاق نیفتد.

او درباره مسائلی که برای ممنوعیت ورود تماشاگران عنوان شده، گفت: بحث گیت‌های ورودی و سیستم‌های ورود و خروج در ورزشگاه‌ها است و همچنین حضور بانوان در استادیوم‌ها که فیفا روی آن تاکید دارد و البته دست سازمان لیگ در این قضیه بسته است. باید مسؤولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پای کار بیایند تا این مسئله حل شود.

سیف‌الله‌پور تاکید کرد: به نظرم اصلی‌ترین موضوع، بحث حضور بانوان در ورزشگاه‌هاست که هفته گذشته نیز وزیر ورزش عنوان کرد فیفا نامه زده تا این مسئله حل شود. همین نگرانی موجب می‌شود تا تماشاگران نتوانند به ورزشگاه‌ها بیایند. من باید به‌عنوان یک ایرانی احساس غرور کنم، چراکه خانم فصیحی با حجاب اسلامی در مسابقات دوومیدانی کشور‌های اسلامی مقام می‌آورد و خواهران ما در تنیس روی میز کسب مدال می‌کنند و قهرمان می‌شوند. حضور خواهران ما در کنار ما به شرط رعایت اصول اخلاقی موجب پیشرفت فوتبال می‌شود.

منبع: ورزش سه

منبع: آفتاب

کلیدواژه: فیفا حضور زنان در ورزشگاه ها ایزد سیف الله پور ورزشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۸۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است

با توجه به کنار رفتن استقلال از رقابت‌های جام حذفی و فاصله زمانی میان دیدار این تیم مقابل شمس‌آذر با جدال برابر تراکتور، آبی‌پوشان امروز در یک بازی دوستانه به میدان می‌روند.

آریو اسلامشهر که پیش از این نیز مقابل آبی‌پوشان قرار گرفته بود، حریف امروز شاگردان نکونام است و این باشگاه به صورت رسمی اعلام کرد که بازی دوستانه امروز استقلال پشت درهای بسته برگزار می شود.

در متن اطلاعیه رسانه رسمی استقلال آمده است:

شاگردان جواد نکونام در ادامه برنامه آماده سازی خود برای رویارویی با تراکتور، امروز یک دیدار تدارکاتی برگزار می‌کنند.

به رغم شایعه‌های منتشر شده در فضای مجازی از سوی برخی افراد که هدفی غیر از برهم زدن آرامش استقلال ندارند، کادر فنی استقلال هیچ درخواستی مبنی بر انجام بازی در حضور هواداران نداده و از آن جایی که حضور تماشاگر در بازی دوستانه نیز نیاز به مجوز از مراجع ذیصلاح دارد و مجوزی در این خصوص صادر نشده است، امروز استقلال پشت درهای بسته با آریو اسلامشهر بازی می‌کند و امکان میزبانی از هواداران فهیم استقلال میسر نیست.

کد خبر 846879 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • روزگار متفاوت زنان اراکی
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان برگزار می‌شود
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع