Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: در سال ۲۰۲۱ میلادی مقاومت فلسطین مقاومت خود را برابر رژیم صهیونیستی به نام «سیف‌القدس» آغاز کرد که این جنگ باعث نابودی آرزو‌های رژیم صهیونیستی شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «ناصر ابو شریف»، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران، در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز (۲۱ مرداد) تهران با اشاره به اینکه در سالگرد شهادت حضرت امام حسین (ع) و انقلابش، ملت فلسطین نبرد بسیار بزرگی را با رژیم صهیونیستی انجام داد، گفت: در سال ۱۹۶۷ میلادی رژیم صهیونیستی نبردی را علیه چهار کشور عربی آغاز کرد و توانست جولان کرانه باختری نوار غزه و صحرای سینای مصر را اشغال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ابوشریف افزود:، اما پس از آن بود که ملت فلسطین انتفاضه خود را آغاز کردند و در انتفاضه اول وحدت خود را به نمایش گذاشتند و انقلاب خود را انجام دادند و توانستند هیبت این رژیم اشغالگر را بشکنند.

وی افزود: در انتفاضه دوم مردم فلسطین توانستند رعب و وحشت را به دل رژیم وارد کنند بگونه‌ای که این رژیم مجبور شد خود را در دیوار حائل محاصره کند و همچنین مجبور شد در سال ۲۰۰۰ میلادی از لبنان و در سال ۲۰۰۵ میلادی از غزه خارج شود.

وی در ادامه گفت: همانطور که عرض کردم در سال ۲۰۰۲ میلادی رژیم صهیونیستی مجبور شد خودش را محاصره کند به این صورت که دیواری به نام دیوار حائل را به دور خودش کشید. در سال ۲۰۰۶ میلادی وارد جنگ با حزب الله شد که هدف از آن تحقق طرح خاورمیانه جدید بود، اما در برابر مقاومت اسلامی لبنان با شکست مواجه شد و پس از ۳۳ روز نبرد مجبور شد شکست را بپذیرد و از این جنگ خارج شود.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران در ادامه با اشاره به اینکه پس از آن رژیم صهیونیستی وارد چند جنگ علیه نوار غزه شد، افزود: نوار غزه‌ای که به ظاهر مساحت آن کوچک است، اما اراده اش وحدت مردمش و قدرتش بسیار بزرگ است. در سال ۲۰۰۸ اولین جنگ بود. پس از آن در ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴، اما در تمام این جنگ‌ها با شکست مواجه شد و هیچیک از اهدافش محقق نشد.

وی تصریح کرد: در سال ۲۰۲۱ میلادی مقاومت فلسطین مقاومت خود را در برابر رژیم صهیونیستی آغاز کرد که نام آن «سیف‌القدس» بود. این جنگ باعث شد آرزوی رژیم صهیونیستی به باد رود و نابود شود. حتی رهبران صهیونیستی نیز به این مسئله باور دارند و به آن اعتراف کردند. مانند «ایهود باراک» که مقاله‌ای نوشت و در آن آرزو کرد که‌ای کاش رژیم صهیونیستی بتواند ۸۰ سال دوام بیاورد. همچنین نتانیاهو، بنت و گانتس، همه اعتراف کرده اند که رژیم صهیونیستی در آستانه پایان خود قرار دارد.

ابوشریف تاکید کرد: در واقع نبرد سیف‌القدس باعث وحدت میان تمام گروه‌های فلسطینی شد. بویژه که رژیم صهیونیستی همواره تلاش کرد که مردم فلسطین را تجزیه کند و بین آنان تفرقه اندازد، اما خوشبختانه این نبرد موجب وحدت مردم فلسطین شد.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران ادامه داد: جنبش جهاد اسلامی فلسطین پس از پایان نبرد سیف القدس کار پیشرفت کرانه باختری را آغاز کرد. کرانه باختری یکی از مهمترین صحنه‌های مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی است.

ابوشریف تصریح کرد: جنبش جهاد فلسطین با تمام امکاناتش به تقویت کرانه باختری در زمینه نظامی پرداخت. خوشبختانه این تلاش‌ها ثمر داد و گردان جنین تشکیل شد که این گردان به تدریج به سایر مناطق گسترش یافت و اینگونه بود که رژیم صهیونیستی در برابر جنبش جهاد اسلامی فلسطین دچار جنون شد و این رژیم را در تمام سطوح نظامی و امنیتی تحت فشار قرار داد و اقدام به بازداشت اعضای آن کرد.

تکمیل می‌شود...

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نبرد سیف القدس آرزوی صهیونیست ها صحرای سینا نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران رژیم صهیونیستی کرانه باختری سیف القدس مجبور شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۸۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین رزمندگان حزب‌الله

رزمندگان حزب الله لبنان امروز (یکشنبه) شماری از پایگاه ها و تجهیزات تجسسی نظامیان اشغالگر و نیز شهرک‌های صهیونیست‌نشین در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از خبرگزاری های فلسطینی، حزب الله لبنان با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: رزمندگانش تجهیزات تجسسی اشغالگران در پایگاه نظامی رامیا را با سلاح مناسب هدف قرار دادند.

حزب الله لبنان همچنین تأکید کرد در پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به روستای میس الجبل در جنوب لبنان، رزمندگانش محل استقرار توپخانه و نظامیان دشمن صهیونیستی در پایگاه نظامی الزاعوره در شمال فلسطین اشغالی را با شلیک ده ها راکت کاتیوشا هدف قرار دادند که منجر به آتش سوزی گسترده شد.

حزب الله تأکید کرد که این عملیات در راستای حمایت از ملت مقاوم فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شرافتمند آن و در چارچوب پاسخ به جنایت هولناک دشمن صهیونیستی در روستای میس و شهادت و زخمی شدن شماری از غیرنظامیان لبنانی صورت می گیرد.

از سوی دیگر، اصابت یک راکت شلیک شده از طرف لبنان به شهرک صهیونیست نشین کریات شمونه در شمال فلسطین اشغالی، باعث به بار آوردن خسارت مالی به این شهرک شد.

مدیر این شهرک در این باره به رسانه های صهیونیست اعلام کرد که حمله راکتی مذکور باعث به بار آوردن خسارت زیاد و تخریب چند واحد مسکونی شهرک نشینان شده است.

هواپیماهای رژیم اشغالگر در واکنش به این عملیات مقاومت، اطراف روستای الطیبه در جنوب لبنان را بمباران کردند.

به گزارش ایمنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 750900

دیگر خبرها

  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین رزمندگان حزب‌الله
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین حزب‌الله
  • جهاد اسلامی: شاهد ساعات حساس و تعیین‌کننده در جریان مذاکرات با اشغالگران هستیم
  • افشاگری مقام صهیونیست: «نتانیاهو» به دنبال آتش‌بس در غزه نیست
  • جهاد اسلامی: مذاکرات ساعت‌های سرنوشت‌سازی را طی می‌کند
  • عملیات ترکیبی رزمندگان فلسطینی در نبرد ۱۵ ساعته با اشغالگران
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • حماس از مواضع شجاعانه یمنی‌ها در حمایت از فلسطین قدردانی کرد
  • حماس خواستار قطع روابط کشور‌ها با رژیم صهیونیستی شد
  • حماس خواستار قطع روابط کشورها با رژیم صهیونیستی شد