Web Analytics Made Easy - Statcounter

مومنی مقدم از شرکت در مسابقات جام کنفدراسیون ها راضی است.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: مسابقه با تیم بزرگسالان چین چالش بسیار خوبی برای بازیکنان بود و از حضور در این مسابقات که جنبه دیدارهای تدارکاتی برای ما دارد بسیار راضی هستم.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، غلامرضا مومنی مقدم پس از بازی برابر چین در مسابقات جام کنفدراسیون مردان آسیا گفت:

خوشحالم که در این بازی حس جنگندگی را در بازیکنان دیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تمامی فاکتورها با تیم چین که از توان بسیار بالایی برخوردار است، برابر بودیم. این تیم در لیگ ملت‌ها با همین ترکیب امروز، توانست برزیل را شکست دهد.

وی افزود: 

چینی‌ها حتی در مقابل تیم جوانان ایران هم با ترکیب اصلی خودشان حاضر شدند و این موضوع نشان دهنده جایگاه بالای والیبال ما در آسیا و جهان است. مسابقه تیم جوانان با رده سنی‌ای که از خودشان ۱۰ سال بزرگتر هستند می‌تواند چالش خوبی باشد و امروز ما در یک کار تیمی در این چالش حاضر شدیم و توانستیم چین را تحت فشار قرار دهیم.

این سرمربی با بیان این که به غیر از ست چهارم، بازیکنان ایران عملکرد خوبی برابر چین داشتند، تصریح کرد:

اگر اشتباهات فردی که در این سن طبیعی هم هست نبود و بهتر عمل کرده بودیم قطعاً نتیجه دیگری رقم می‌خورد.

وی در مورد اهدافی که برای حضور تیم ملی جوانان در رقابت‌های جام کنفدراسیون آسیا وجود داشته است، گفت:

حضور ما در این تورنومنت اتفاق بسیار خوبی بود که با همکاری فدراسیون رقم خورد و ما برای رقابت در سطح مسابقات رسمی با تیم‌های درجه یک آسیایی که به دنبال کسب مدال در آسیا هستند به تایلند آمدیم.

وی ادامه داد: 

چالش بسیار خوبی برای بازیکنان بود و این تجربیات قطعا به ما کمک خواهد کرد که در رده سنی خودمان بهترین عملکرد را داشته باشیم. از حضور در این مسابقات که جنبه دیدارهای تدارکاتی برای ما دارد بسیار راضی هستم، چون بازیکنان از نزدیک در متن مسابقات رسمی قرار گرفتند. امیدوارم با کسب این تجربیات، از مسابقات قهرمانی آسیا در بحرین با موفقیت بازگردیم و سهمیه حضور در مسابقات جهانی جوانان را کسب کنیم.

اخبار داغ 

نرمش مهدی قایدی برای بازگشت به استقلال؛ بمب آخر تیم ساپینتو یک قدم تا آبی‌پوش شدن احسان حدادی، هر روز بدتر از دیروز، هر روز زیر 60 متر!/ دیسکی که در قونیه هم به سکو نرسید سفر مدیر منچستریونایتد به تورین برای مذاکره با رابیو؛ پیشنهاد یوونتوس برای موریل رد شد دستمزد عثمان دمبله افزایش یافته است؛ 50% رقم انتقال او به خودش می رسد!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بسیار خوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۸۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: الان ددیگر در فینال هستیم و منتظر هواداران تایلندی تا یک بازی پرشور را مقابل هم برگزار کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی در نشست خبری پس از بازی با ازبکستان گفت: قبل از هر چیز این پیروزی را به مردم تبریک می‌گویم، ما الان در فینال هستیم و منتظر هواداران تایلندی تا یک بازی پرشور را مقابل هم برگزار کنیم.

وی گفت: ما بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم، این قشنگی این رشته است و نشان می‌دهد که چقدر فوتبال در آسیا سخت و نزدیک شده است. 

شمسایی با اشاره به نقش سرمربی ازبکستان گفت: وقتی ازبکستان یکی از بهترین مربیان جهان را به خدمت می‌گیرد، سرمایه‌کذاری می‌کند و میزبان جام جهانی می‌شود یعنی باید بپذیریم همه دنبال بهترین موقعیت در فوتسال آسیا هستند.

وی در پاسخ به این سوال که چه احساسی دارد که به عنوان بازیکن و سرمربی فینال جام ملت‌ها را تجربه کرده، گفت: تجربه خوشایندی است، ما دو سال پیش در عین شایستگی قهرمانی را از دست دادیم ولی همیشه از اینکه بازی به پنالتی کشیده شود حس خوبی ندارم، برای همین طبیعی بود که حساسیت بسیار زیاد بازی را تجربه کنم. اما مهم این است که حالا در فینال هستیم.

شمسایی ضمن تحسین بازیکنان ازبکستان گفت: نکته عجیبی که برای اولین بار در فوتسال دیدم این بود که بازیکنان ازبک خودشان را روی زمین می‌انداختند، در فوتبال دیده بودم ولی در فوتسال نه. تعجب کردم وقتی بازیکنان این تیم می‌توانند به این خوبی بازی کنند، چرا این کار را کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آشنایی با حریفان جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • رقبای جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • پرسپولیس جای خالی گوهری را احساس کرد!(عکس)
  • شمسایی: هیچوقت از پنالتی‌ها خوشم نمی‌آمد
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • شمسایی: بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است