Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@05:11:50 GMT

انتقال آبگرم از کانال های شهر دهلران ممنوع است

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۲۸۱۹۳

انتقال آبگرم از کانال های شهر دهلران ممنوع است

بهروز جباری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از آنجایی که آبگرم دهلران مشکلات زیست محیطی ناشی از انتشار گازهای گوگرد در سطح شهر و مشکلات تنفسی و خسارت به تجهیزات و لوازم برقی مردم وارد کرده است، نباید شهرداری اقدام به منحرف کردن آن به کانال‌های شهری کند.

وی تصریح کرد: برای دادستانی قابل قبول نیست در این شرایط اقتصادی مردم بیش از این متحمل ضرر و زیانی مالی ناشی از چشمه‌های آبگرم شوند و باید مسئولان و دستگاه‌های مرتبط در راستای ساماندهی و تکمیل آن پای کار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران ادامه داد: نباید شهرداری دهلران به خاطر پاکسازی جداول شهری اقدام منحرف کردن آبگرم به سطح شهر کند چرا که برابر مصوبه جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان این اقدام ممنوع است.

جباری گفت: دادستان به عنوان مدعی العموم به هیچ به موضوع انحراف و انتقال آبگرم به داخل شهر ورود کرده و در این راستا علاوه بر تذکر، دستورات لازم برای مسدود کردن خط انتقال فرعی به داخل جداول شهر را صادر کرده است.

وی گفت: اداره منابع شهرستان به عنوان متولی و مجری طرح انتقال آب باید از انحراف آبگرم به داخل شهر جلوگیری کند و تخلفات دستگاه‌های که اقدام به انحراف مسیر آبگرم به داخل شهر می‌کنند را به داستانی اعلام کند چرا که سلامت و از طرفی جلوگیری از ضرر و زیانی مالی ناشی از چشمه‌های آبگرم خط قرمز دادستانی است.

لازم به ذکر است تنها ساعتی بعد از ورود و دستور دادستان دهلران مسیر انحراف آبگرم دهلران به داخل شهر توسط شهرداری مسدود شد.

کد خبر 5561289

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان دهلران چشمه های آبگرم دهلران دادستانی دهلران محرم 1401 عاشورا بوشهر مراسم عزاداری ویروس کرونا ماه محرم عکس استانها حسینیه مهر کرمانشاه روز خبرنگار تاسوعای حسینی اربعین حسینی سفر استانی داخل شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۸۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند

حسن اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هفت سیلوی تمام مکانیزه ذخیره گندم با ظرفیت بیش از ۲۰۰ هزار تُن کار خرید گندم از کشاورزان دهلرانی را بدون وقفه و به صورت شبانه روز انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: سیلوهای خرید از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری و همچنین عوامل تشخیص و ذیحساب و ناظرین اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام در سیلوها جهت نظارت بر روند خرید مستقر می‌باشند.

اسماعیلی عنوان کرد: قیمت گندم معمولی در سال زراعی جاری هر کیلو ۱۷۵ هزار ریال و نرخ گندم دوروم نیز ۱۸۰ هزار ریال است.

کد خبر 6090486

دیگر خبرها

  • ایجاد حفره ۸ متری در بافت تاریخی یزد/ اتصال فاضلاب به قنات ممنوع
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است
  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند
  • مسدود شدن مسیر‌های انحراف در تسهیلات تولید با برات الکترونیکی
  • کشف پیکر مطهر پنج شهید دیگر در دهلران
  • اقدام خیرخواهانه کریستوفر کنت برای کودکان سرطانی (فیلم)
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت