Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا قاسمیان در جلسه شورای اداری خلخال اظهار کرد: وحدت ، همدلی و انسجام عامل توسعه و پیشرفت همه جانبه جامعه است و در هر جامعه‌ای که وحدت و انسجام حاکم بوده، پیشرفت و توسعه به وجود آمده و در جامعه دچار تفرقه پیشرفت حاصل نشده است.

وی طولانی شدن زمان مذاکرات برجام به خاطر رویکرد آمریکا، رها شدگی فرهنگی ، پرداخت بدهی ماهانه دولت قبل ، زیرساختهای پیر و فرسوده، تداوم کرونا، حذف ارز ترجیحی و مشکلات اقتصادی را از چالش‌های پیش روی دولت سیزدهم اعلام کرد و گفت: با وجود همه اینها دولت با همدلی و انسجام بر مشکلات فائق می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: صنعت گردشگری در صورت عدم مدیریت صحیح می‌تواند به عنوان آفت، موجب افزایش آسیب‌های اجتماعی و معضلات زیست محیطی شود و باید گردشگری در استان اردبیل مدیریت شود و با نظارت پیش برود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به برگزاری جشنواره‌های فرهنگی متعدد در مناطق مختلف شهرستان خلخال اظهار کرد: جشنواره‌ها علاوه بر فراهم کردن زمینه نشاط اجتماعی مردم، موجب همگرایی و افزایش ضریب ایمنی مناطق نیز می‌شود و باید از ظرفیت بالای فرهنگی خلخال برای اجرای برنامه های فرهنگی و ارتقاء سطح فرهنگ عمومی استفاده شود.

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه هفته دولت اعلام کرد: انتظار از مسئولان ، مردم ، هنرمندان و ورزشکاران ، رسانه‌های جمعی و فضای مجازی کمک به معرفی دستاوردهای دولت سیزدهم در طول هفته دولت و حمایت همه جانبه از دولت برای افزایش اعتماد عمومی به دولت است.

در این جلسه فرماندار خلخال نیز با اشاره به بالا بودن ضریب محرومیت این شهرسنان اظهار کرد: توزیع اعتبارات بر اساس شاخص‌های قبلی از جمله جمعیت به ضرر مناطق محروم همچون خلخال بوده و انتظار می‌رود مسئولان استان در توزیع اعتبارات علاوه بر شاخص جمعیت و میزان برخورداری مردم از زیر ساختهای مورد نیاز را لحاظ کنند.

سید جواد یحیی زاده با بیان اینکه پس از گذشت بیش از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی شاخص بهره‌مندی اهالی روستاهای خلخال از راه آسفالت پایین‌تر از شاخص استانی و کشوری و به میزان ۴۲ درصد است و در صورت اجرای کامل ۴۶ کیلومتر از آسفالت در نظر گرفته شده، این شاخص به ۵۰ درصد خواهد رسید.

وی افزود: با وجود تولید سالانه ۴۸۰ میلیون متر مکعب آب همچنان مناطق مختلف این شهرستان از مشکل کمبود آب شرب و کشاورزی و زراعی رنج می برند که یکی از عوامل ایجاد این مشکل فقدان زیرساخت‌ها و نبود سدهای معیشتی است.

فرماندار خلخال گفت: پس از گذشت ماهها از سفر ریاست جمهوری به این استان هنوز اعتبارات سفر ریاست جمهوری به شهرستانها ابلاغ نشده و ابلاغ این اعتبارات و روشن شدن وضعیت اعتباری شهرستان‌ از مجموع اعتبارات تخصیص یافته در این سفر را خواستاریم.

در ادامه این جلسه به منظور گرامیداشت روز خبرنگار از خبرنگاران ایرنا و صدا وسیما در خلخال با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

بازدید از پروژه‌های عمران شهری، ساختمان مدیریت بحران، طرح‌های گردشگری ازناو و اندبیل و نشست با نخبگان و فرهیختگان از دیگر برنامه‌های معاون استاندار اردبیل در سفر به شهرستان خلخال بود.

شهرستان خلخال در جنوب استان اردبیل و در ۱۱۴ کیلومتری مرکز این استان قرار گرفته است.

برچسب‌ها خلخال استان اردبیل توسعه روستایی استانداری اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال استان اردبیل توسعه روستایی خلخال استان اردبیل توسعه روستایی استانداری اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۸۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه) بازار سهام، با ۵ هزار و ۱۸۶ واحد کاهش معادل ۲۳ صدم درصد به دو میلیون و ۲۵۹ هزار و ۷۳۱ واحد رسید.

به گزارش مشرق، شاخص هم وزن نیز با ۱۹۲ واحد افزایش معادل ۳ صدم درصد در محدوده ۷۵۱ هزار و ۳۷ واحد قرار گرفت.

نمادهای فملی، فارس، فولاد، شبندر، کگل، تاصیکو و وبملت از نمادهای تاثیر گذار منفی بر شاخص کل بورس بودند. اما نمادهای وامید، سدشت، کویر، غبشهر، ثفارس، وکغدیر و وبانک با تاثیر مثبت از کاهش بیشتر شاخص کل ممانعت کرد.

نمادهای شستا، ذوب، غبهشر، فملی، فولاد، خودرو، و توس و خساپا هم از نمادهای پرتراکنش بر بازار سهام بودند.

شاخص کل فرابورس نیز امروز با ۷ واحد افزایش به عدد ۲۵ هزار و ۲۰۱ واحد رسید.

نمادهای مادیرا، وهور، سپیدار، بپاس، آریان، فصبا و بساما از نمادهای با تاثیر منفی و نمادهای آریا، توسن، غصینو، کزغال، ثپردیس و حسینا از نمادهای با تاثیر مثبت بر بازار فرابورس امروز بودند.

بازار امروز سهام شاهد ۲۴۱ نماد مثبت برابر ۵۶۵ نماد منفی بود. ۵۳ صف خرید مقابل ۵۲ صف فروش تشکیل شد. خالص ورود و خرج پول حقیقی هم امروز به منفی ۸۴ میلیارد تومان رسید.

معامله گران امروز ۷ میلیارد و ۱۲۰ میلیون سهام را به ارزش ۲ هزار و ۹۵۶ میلیارد تومان دست به دست کردند.

ارزش دلاری امروز بازار سرمایه نیز ۲۳۴ میلیارد دلار بود.

دیگر خبرها

  • برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • امدادرسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • تقدیر معاون استاندار زنجان از گروه‌های جهادی
  • اردبیل در شاخص بهره وری نیروی کار پنجم کشور است
  • اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی
  • درآمد مردم لرستان افزایش یابد/ رفاه اجتماعی را ارتقا دهیم
  • تأثیرات گوناگون تغییرات اقلیمی بر زندگی انسان