Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله سید ابراهیم رئیسی گفت: اجرای عدالت تکلیف ماست و محور در این دولت، عدالت است و ماموریتی به جز اجرای عدالت برای خود از همان روز تنفیذ در نظر نگرفتم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش راه آرمان؛ آیت الله سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز در جمع مردم بم با بیان اینکه بعد از زلزله بم، صنایعی در این شهرستان ایجاد شد که کارهای تولیدی صورت گرفته از کارهای ارزشمندی است، گفت: امروز محور ما بنا به فرمایش رهبری تولید است و  بم گام های خوبی را در این عرصه برداشته است و نوید خوبی را نسبت به این منطقه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس جمهور ادامه داد: وظیفه دولت حمایت کردن است و حتما از همه تولیدکنندگان به ویژه نخیلات حمایت می کنیم؛ در این راستا  بخش خصوصی باید فعال شود و کشاورز باید احساس کند کشاورزی برایش صرف می کند؛ بنابراین پشتیبانی ازکشاورزان و کار نخیلات را باید انجام شود.

وی بیان کرد: تصدی گری دولت باید کم شود و بر نقش مردم باید افزوده شود و دولت نقش حمایتی دارد؛ امروز خدمت کردن و تلاش برای مردم این منطقه بخاطر عشقشان به اباعبدالله و انقلاب و رهبری است که این مهم از افتخارات بم و شما مردم است.

این مقام مسئول با بیان اینکه وصف این مردم صبر و بردباری در برابرسختی هاست؛ بنابراین پس حمایت دستگاه ها حتمی خواهد بود، تصریح کرد: در شهری که بخاطر زلزله معلولین بیشتر هستند، بخش بهزیستی باید فعالتر از همه استان باشد.

آیت الله رئیسی افزود: جهادکشاورزی باید فعالتر از سطح استان باشد؛ چرا که امروز حمایت کردن از کشاورزی که دسترنجش در سفره همه مردم است؛ افزایش تولید عزت کشور است.

رئیس جمهور اظهار کرد: اشتغال برای ما مهم است، امروز تحصیل کرده های بمی ما کم نیستند و زمینه های کار و فعالیت در شهرستان و استان باید فراهم شود

وی با تأکید بر اینکه گزینش نیروهای بومی برای ما اولویت دارد، ابراز کرد: در جیرفت هم گفتم خواسته مردم که سالها مطرح است در دستور کار است، نسبت به جنوب استان کرمان برای ضرورت توسعه یافتگی استان شدنش انجام می شود.

این مقام مسئول بیان کرد: خواسته شما برای استان شدن شرق استان شاخصه هایی دارد که باید مورد بررسی قرار گیرد و حتما خواسته مردم برای دولت اهمیت دارد؛ اما شاخص ها باید مورد بررسی قرار گیرد.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه کمبودها باید جبران شود، عنوان کرد: مساله جمعیت ظرفیت های منطقه و بسیاری موارد باید ارزیابی و بررسی کارشناسی شود، فرایندها در استان، وزارت کشور، دولت و مراحل بعدی طی شود.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه در دولت مردمی خواست مردم برای ما مهم است و باید ضعف ها و کاستی ها را دید و رفع کرد، گفت:
مردم فرهیخته این منطقه بدانند همواره این حضور شما در همه صحنه ها برای ما تکلیف آور است.

وی ادامه داد: اجرای عدالت تکلیف ماست و محور در این دولت، عدالت است و ماموریتی به جز اجرای عدالت برای خود از همان روز تنفیذ در نظر نگرفتم.

این مقام مسئول با بیان اینکه محور تقسیم ظرفیت های کشور است و مستند ما در اجرای عدالت امایش سرزمینی است، تصریح کرد: حاج قاسم نسبت به محرومیت ها حساس بود؛ لطفی که مردم کرمان همواره به بنده داشتند عشقشان به انقلاب و رهبری است و می دانید من یک سرباز نظام و رهبری هستم و خدمتگزار مردم.

آیت الله رئیسی افزود: عدالتی که امیرالمومنین تعریف کرده این است که هر چیزی به حق عمل شود و بدانید مردم شهرستان بم که دولت امروز ماموریتی بجز اجرای عدالت و عمل به حق نمی بیند.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه آماده ایم از نقطه نظرات مردم و جوانان استفاده کنیم، اظهار کرد: از همه شهرستان ها عذرخواهی میکنم، وظیفه دارم در سفر به همه جا سر بزنم اما به دلیل فرصت کم فقط به چند منطقه توانستم بروم.

وی تصریح کرد: از فرماندار، استاندار و نماینده مردم می‌خواهیم همه مطالبات و نامه های مردمی را پیگیری کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اجرای عدالت رئیس جمهور آیت الله برای ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۸۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در نشست فعالان محلات استان افزود: روش و رویه پرداخت به مسائل توسط مردم یکی از رویه‌های اصلی دولت است و رهبر معظم انقلاب هم بار‌ها و بار‌ها حوزه مردم و ایجاد حلقه‌های میانی را مورد توجه و تاکید قرار داده و این مهم را حتی در اقتصاد که مقوله پیچیده‌تر و تکنیکی تری است مطرح می‌کند.   استاندار اضافه کرد: تصدی گری توسط دولت در برخی از موضوعات از جمله موضوعات اجتماعی باعث گرفتاری‌هایی می‌شود و گرفتاری‌هایی را ایجاد می‌کند، در وهله نخست مردم فکر می‌کنند با ورود دولت نقشی ندارند و دوما دولت متصدی خوبی در این زمینه نیست و برخی اوقات مشکلات را بیشتر می‌کند.   نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: دولت سیزدهم تمام تلاش خود را می‌کند تا در حد مقدورات و امکانات برای پرداخت مسائل اقدامات لازم را انجام دهد و این موضوعات در کانون توجه دولت سیزدهم است ولی حوزه‌های اجتماعی و حوزه‌های زیرساختی نیازمند بودجه‌های زیادی است که تمامی آنها در توان دولت نیست و باید با هم افزایی دولتی و مردمی مشکلات را برطرف کرد.   وی افزود: استان قزوین به صورت مصداقی اقدامات متعددی را برای کاهش مشکلات اجتماعی انجام داده است که از جمله مهم‌ترین آنها راه اندازی کمپ ماده ۱۶ است، موضوعی که برخی از معضلات اجتماعی را کاهش داده و باید در سطح استان توسعه پیدا کند.   اعلایی گفت: حل مسائل کانون‌های مشکل آفرین اجتماعی در دستور کار مجموعه مدیریتی استان قرار دارد و خدمت گذران با همدلی و همراهی تمام تلاش خود را می‌کنند تا این مشکلات کاهش یابد.

 

دیگر خبرها

  • حرکت به سمت خودمالکی و ساخت مردمی مسکن با پرداخت تسهیلات و عرضه زمین به مردم
  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم
  • تمجید رئیسی از عملکرد دولت
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • ۴۷ هزار درخواست تلفنی در سفر رییس جمهور به استان سمنان ثبت شد