Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالرحیم افروغ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابوالقاسم طحانیان کاریکاتوریست بوشهری موفق شد در میان ۵ برگزیده نخست رویداد بین‌المللی سایت کارتون سوریه قرار گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: این دوره از مسابقه در ژوئیه ۲۰۲۲ با حضور ۱۲۰ هنرمند از سراسر دنیا برگزار شد که اثر هنرمند بوشهری در میان برگزیدگان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این دوره از مسابقه کارتون سوریه با موضوع زبان، از سوی سایت‌های بین المللی وتخصصی کارتون و کاریکاتور در تیرماه فراخوان شد و بیش از ۳۰۰ اثر از ۱۲۰ هنرمند به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود.

این مقام مسؤول ادامه داد: پس از داوری ۱۰۰ اثر به مرحله نهایی راه یافتند و  در این مرحله نیز ۱۰ اثر بعنوان برگزیده رقابت شناخته شدند.

به گزارش فارس، آدر سانتوس از برازیل، فن لینتائو از چین، ایمان نوری نجفی از ایران، ویاچسلاو کاپرلیانس از اوکراین و ابوالقاسم طحانیان از ایران پنج برگزیده نخست این فهرست هستند.

منبع: فارس

کلیدواژه: برگزیده رویداد سایت کارتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۸۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال سپاهان و آبی‌پوشان جنوب (استقلال ملاثانی) روز گذشته جمعه ۷ اردیبهشت و در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه دو بر یک به سود زردپوشان به پایان رسید تا شاگردان «ژوزه» مورایس گام به دیدار مرحله یک چهارم نهایی بگذارند. این بازی در وقت‌های قانونی ۹۰ دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید اما در نیمه دوم وقت‌های اضافه، رامین رضائیان توانست در دقیقه ۱۱۸ و از روی نقطه پنالتی گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند.

سایت پرتغالی «flashscore» در این رابطه نوشت: تیم سپاهان میهمان این بازی بود و همانطور که انتظار می‌رفت، بازی را بهتر آغاز کرد و از قدرت بالایی برخوردار بود و در نیمه اول توسط کاوه رضایی در دقیقه ۴۰ به گل رسید. در نیمه دوم نیز همه انتظار پایان بازی را داشتند که پاک پرور بازیکن تیم استقلال ملاثانی در دقایق پایانی گل تساوی را برای تیمش وارد دروازه سپاهان کرد.

در نهایت سپاهان توانست در وقت‌های اضافه گل صعود به مرحله یک چهارم نهایی را به ثمر برساند تا «ژوزه مورایس» در این بازی نیز سربلند از زمین خارج شود. مورایس و شاگردانش هفته آینده دیداری حساس با پرسپولیس دارند که این بازی ممکن است سرنوشت قهرمانی در لیگ ایران را تعیین کند.

کد خبر 6089449

دیگر خبرها

  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر
  • بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی
  • برگزاری دو رویداد بین‌المللی با موضوع «سمنان پایتخت جاده ابریشم»
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • نخستین حلقه‌ مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر رونمایی شد
  • رونمایی نخستین حلقه مستند روایی معجزه مادری در بوشهر
  • نخستین گوزن زرد سایت «مانشت و قلارنگ»در ایلام متولد شد
  • نخستین گوزن زرد سایت «مانشت و قلارنگ» متولد شد
  • جزئیاتی از حمله به سایت اتمی ایران و کنسولگری ایران در سوریه از زبان دبیر شورای عالی امنیت /۵ پیشنهاد به نشست سن پترزبورگ