Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایران آنلاین، دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: کمیته بدوی مستقل است و اگر در چند روز آینده به نتیجه برسد که صلاحیت هر کدام از کاندیداها مشکلی داشته، می‌تواند تغییرات را اعمال کند.

حسن کامرانی‌فر امروز (جمعه) در گفت‌وگویی تلویزیونی اظهار داشت: کمیته بدوی و استیناف کمیته‌های مستقل هستند که توسط مجمع در سال ۹۹ به مدت ۴ سال انتخاب شدند و اگر قرار باشد تغییراتی در آن به وجود بیاید، مجمع باید این تصمیم را بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین وقتی مجمع انتخاباتی پیش رو داریم، کمیته‌ها به صورت مستقل کار کردند. تمام بررسی‌ها در مورد نامزدها و دیگر کارهای انتخابات انجام شد. برخی افراد مدارک ناقص داشتند و ما زمان دادیم و برخی آن را کامل کردند. برخی هم اعتراض خود را به استیناف داشتند و ‌آن‌ها نیز نظر نهایی خود را به کمیته بدوی دادند و سپس نظر نهایی خود را اعلام کردند.

وی در مورد رد شدن سه نامزد فدراسیون فوتبال عنوان کرد: امیررضا واعظ آشتیانی، علیرضا اسدی و محمد آخوندی تجارب بسیار خوبی در ورزش دارند و من حرف دلم این است که تمام این عزیزان در انتخابات حضور داشتند تا مجمع انتخاب می‌کرد. اما چند موضوع وجود داشت. این افراد باید یک مقدار زودتر وارد بحث انتخابات می‌شدند. بحث دیگر موضوع تاییدیه است که باید اعضای مجمع آن‌ها را تایید کنند. مقرراتی داریم که کاملا واضح است و به موضوع ۵ امضا برای ریاست توضیح داده شده است. کمیته بدوی اعلام می‌کند که باید نایب رئیس هم اعلام شود اما این کار نشده بود.

کامرانی‌فر در مورد خبری که در سایت فدراسیون منتشر شد اما تغییر کرد گفت: ما چیزی را تغییر ندادیم. تنها موضوع این بود که وقتی ابتدا خبر روی سایت رفت، ما نوشته بودیم کمیته بدوی و استیناف باید نظر نهایی بدهند که این اشتباه بود و ما کمیته استیناف را حذف کردیم و هیچ تغییر دیگری پیدا نکرده است. کمیته بدوی مستقل است و اگر در چند روز آینده به نتیجه برسند هر یک از اعضایی که مشکل داشته باشند، تغییرات را اعمال خواهند کرد.

دبیر کل فدراسیون فوتبال تصریح کرد: تا زمانی که در فدراسیون باشم، تمام مقررات را رعایت خواهم کرد. نمونه بارز این موضوع این است که هم AFC و هم فیفا هیچ ایرادی نگرفتند. قول می‌دهم این انتخابات دقیقا مطابق اساسنامه پیش خواهد رفت. مجمع انتخاباتی در سالن همایش‌های صدا و سیما در روز هشت شهریور ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود.

بازیکنان تیم‌ ملی نباید وارد برخی مسائل شوند / دو بازی بزرگ خواهیم داشت

وی درباره دودستگی و استوری‌های بازیکنان تیم ملی فوتبال در اینستاگرام بیان کرد: یکی از دلایلی که ما در مجمع قبلی، تاریخ جدید مجمع انتخاباتی را تصویب کردیم این بود هر چه سریع‌تر اعضای هیئت رئیسه به حد نصاب برسد تا جلسات برنامه‌ریزی برگزار شود. هر اتفاقی که در مورد فوتبال بیفتد، باید در جلسات به تصویب برسد. خیلی افراد پیشنهاد دادند مجمع بعد از جام جهانی برگزار شود اما ما تصمیم گرفتیم این کار زودتر انجام شود. البته من باید بگویم بسیاری از مسائل، مواردی است که تنها در رسانه‌ها مطرح می‌شود. من به عنوان دبیر کل برخی اوقات چیزهایی می‌شنوم که واقعیت ندارد و از طرف ما نبوده است.

کامرانی‌فر افزود: یک سری اختلاف‌نظرهایی بین بازیکنان بوده اما به نظر فدراسیون و اهالی فوتبال این موضوعات نباید رخ می‌داد. بازیکنان تیم ملی نباید وارد این مسائل شوند. همانطور که دیدید کمیته فنی فدراسیون تصمیم گرفت سرمربی تغییر کند اما اعضای هیئت رئیسه به دلایل مختلف تصمیم گرفتند سرمربی بماند. ما با بازیکنان صحبت کردیم و این اطمینان را می‌دهیم که نگاه و حس همه بازیکنان تیم این است که برای سربلندی تیم تلاش کنند. بازیکنان ما علاوه بر فعالیت‌های فنی، الگوهای اخلاقی نیز هستند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص دیدارهای تدارکاتی که قرار است در هفته اول مهر و هفته آخر شهریور برگزار شود، گفت: بله کارهایش انجام شده است. لیگ ۱۰ روز زودتر تعطیل خواهد شد تمام برنامه‌ریزی‌ها انجام شده و ۲ دیدار دوستانه بزرگ خواهیم داشت که قطعی شده است.

درباره حضور تماشاگران ملاحظاتی وجود دارد

کامرانی‌فر در مورد VAR نیز عنوان کرد: تمام کارهای آن انجام شده و ما منتظر تایید نهایی هستیم و به زودی دوره آموزش داوران انجام خواهد شد. همچنین ۵ ورزشگاه تجهیز می‌شود. با فیفا کارها را پیش بردیم. برنامه‌ریزی کردیم و اگر فرصت شود، یک ماهی که جام جهانی تعطیل می‌شود، برخی کارها را پیش ببریم. این قول را می‌دهم این کارها را به زودی پیش ببریم. با باشگاه‌ها هم در این خصوص صحبت کردیم. اگر در مورد این مضوع کمتر صحبت کردیم، دوست داریم عملی شود و بعد از آن در آن خصوص صحبت کنیم.

وی در مورد حضور نداشتن تماشاگران نیز تصریح کرد: انشاالله به زودی حضور تماشاگران را در استادیوم‌ها خواهیم داشت. هم بحث زیرساخت‌ها بود و هم برخی قسمت‌ها باید تجهیز شود. ملاحظاتی از سوی فیفا وجود دارد و جلساتی برگزار شده که بتوانیم این موضوع را حل کنیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال همچنین عنوان کرد:‌ از زمانی که هیئت رئیسه از حد نصاب افتاد، هیچ جلسه رسمی انجام نشده اما امور فدراسیون فوتبال نباید متوقف شود. به همین دلیل اعضای هیئت رئیسه در برخی موارد به صورت دستور جلسه‌ای برای اجرا آن را ابلاغ کردند. اما برای مصوبات باید اعضا به حد نصاب برسد.

کامرانی‌فر در مورد تیم امید کشورمان گفت: باشگاه‌ها باید در فیفا دی بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی قرار دهند، با هماهنگی قرار بود که برخی باشگاه‌ها بازیکنان خود را در اختیار تیم امید قرار دهند. تیم امید کار خود را به سبکی شروع کرد که از ابتدا بازیکنان زیر ۲۱ سال را دعوت کرد چرا که نقشه ما المپیک ۲۰۲۴ است. با توجه به این شرایط، برنامه بازی‌های کشورهای اسلامی را در دستور کار قرار دادیم. در آن زمان فیفا دی نبود و متاسفانه چند بازیکن خوب ما نیز به کرونا مبتلا شدند. برخی باشگاه‌ها هم گفتند دو سه بازیکن را بدهند و دو سه بازیکن را در تیم خود نگه دارند. به همین دلیل برنامه بازی‌های کشورهای اسلامی منتفی شد. اما به دنبال برنامه‌ریزی هستیم زمانی که تیم ملی فوتبال کشورمان درگیر جام جهانی است، برای تیم امید چند تورنمنت خوب برگزار کنیم.

وی در مورد بلیت‌های جام جهانی عنوان کرد: در مرحله اول ۵ هزار بلیت به تماشاگران واگذار کردیم. دیروز هم هفت هزار بلیت واگذار شد. درخواست داشتیم تا این تعداد بیشتر شود تا بتوانیم تماشاگران بیشتری در جام جهانی قطر داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال بازیکنان تیم برنامه ریزی هیئت رئیسه کمیته بدوی کامرانی فر جام جهانی باشگاه ها تیم امید انجام شد تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۸۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، شهرام لرستانی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی با اعلام این خبر گفت: با توجه به دفاعیات آقای محمدرضا مختاری نماینده تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های جام وهبی امره ترکیه و همچنین عدم محرومیت و جریمه نامبرده از سوی اتحادیه جهانی کشتی، این کشتی گیر می‌تواند به فعالیت‌های ورزشی خود از جمله حضور در تمرینات تیم‌های ملی ادامه دهد.
لرستانی در خصوص حضور این کشتی گیر در میادین ورزشی تصریح کرد: در مورد این موضوع در جلسه بعدی کمیته انضباطی تصمیم گیری خواهد شد.
لازم به ذکر است مختاری با توجه به رأی کمیته انضباطی تعلیق شده بود.

دیگر خبرها

  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • فوتبال کلمبیا دنیا را شگفت زده کرد
  • رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی