Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@17:34:27 GMT

پیکر ملی پوش ناکام تشییع شد/ از رینگ به خانه ابدی

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۲۸۵۱۴

مراسم تشییع پیکر محمدامین روستایی برگزار شد.

پیکر ملی‌پوش جوان بوکس ایران صبح امروز با حضور مسئولان و علاقمندان ورزش در زادگاهش ملایر تشییع شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بوکس، مراسم تشییع پیکر محمد امین روستایی ملی‌پوش جوان بوکس ایران صبح امروز با حضور خانواده آن مرحوم، مسئولان فدراسیون بوکس، اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و هیئت بوکس استان همدان، جمعی از پیشکسوتان در بهشت هاجر شهرستان ملایر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این مراسم حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس، حمید قبایی‌زاده دبیر و مدیر اجرایی فدراسیون، حامد جولایی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، بهمن نکیسا پیشکسوت بوکس ایران، دکتر نیما نکیسا ملی‌پوش سابق فوتبال ایران، سعید دهقانی و امید مرامی رئیس و دبیر هیات بوکس استان همدان و جمعی از علاقمندان ورزش استان همدان و شهرستان ملایر، پیکر روستایی را تشییع کردند.

 

اخبار داغ 

نرمش مهدی قایدی برای بازگشت به استقلال؛ بمب آخر تیم ساپینتو یک قدم تا آبی‌پوش شدن احسان حدادی، هر روز بدتر از دیروز، هر روز زیر 60 متر!/ دیسکی که در قونیه هم به سکو نرسید سفر مدیر منچستریونایتد به تورین برای مذاکره با رابیو؛ پیشنهاد یوونتوس برای موریل رد شد دستمزد عثمان دمبله افزایش یافته است؛ 50% رقم انتقال او به خودش می رسد!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: استان همدان ملی پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۸۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام احمد لقمانپور اظهار داشت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) در قم تشییع و در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

 وی افزود: مراسم تشییع این دو شهید والامقام، روز جمعه 14 اردیبهشت ساعت 16:30 دقیقه از میدان آل یاسین تا مسجد مقدس جمکران تشییع و در صحن اصلی این مکان مقدس به خاک سپرده می‌شوند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای 5 و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • (تصاویر) تشییع پیکر مرحومه معصومه حائری همسر آیت الله مصطفی خمینی
  • انتقاد ملی‌پوش بوکس از«تبعیض فدراسیون» و«رفتار عجیب فونتانا»
  • قطار پیشرفت در ایستگاه همدان
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز