Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علیرضا کیخا جانشین سازمان بسیج دانشجویی کشور در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: یاد و خاطره شهیدان به ویژه شهید والامقام قاسم میرحسینی جانشین سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در لشکر ۴۱ ثارالله کرمان را گرامی می داریم.

وی به بیان ویژگی های شخصیتی آن شهید بزرگوار پرداخت و افزود: هیچ تشکلی به بزرگی بسیج دانشجویی نیست و باید جایگاه بسیج دانشجویی را بشناسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) فرمودند: امروز یکی از ضروری ترین تشکل ها بسیج دانشجو و طلاب است، باید فلسفه تشکیل و ماموریت آن را که دفاع از انقلاب و اسلام و اصل نه شرقی و نه غربی جمهوری اسلامی را درک کنید.

جانشین سازمان بسیج دانشجویی کشور  خاطرنشان کرد: در این همایش نیز خط امام(ره) شناخت مکتب و سیره حکومتی حضرت امام خمینی(ره) به دانشجویان شناخته می شود.

وحید حسن پور، مسئول بسیج دانشجویی استان تهران از برگزاری اردوی جهادی دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان تهران در شهرستان نور آباد استان لرستان از تاریخ ۲۳ مرداد الی ۳۰ مرداد ماه خبر داد و گفت: اکنون ۱۲۰ نفر از دانشجویان دانشگاه های استان تهران در این همایش به مدت چهار روز روز شرکت کرده اند.

برچسب‌ها سازمان بسیج دانشجویی کشور دانشگاه آزاد اسلامی جمهوری اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان بسیج دانشجویی کشور دانشگاه آزاد اسلامی جمهوری اسلامی سازمان بسیج دانشجویی کشور دانشگاه آزاد اسلامی جمهوری اسلامی بسیج دانشجویی استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۸۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرپرست پژوهشکده هوش مصنوعی دانشگاه اراک در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما گفت: در رویداد هوش مصنوعی از ایده تا ثروت، در سه روز در خدمت دانشجویان و علاقه‌مندان به این رویداد هستیم. 
ریحانیان افزود: علاقه‌مندان به حوزه‌های مختلف هوش مصنوعی در این رویداد می‌توانند ایده پردازی کرده و این طرح‌ها را برای ما ارسال کنند.
او با اشاره به اینکه طرح‌های برتر جوایز نقدی دریافت خواهند کرد، افزود: استفاده از هوش مصنوعی محدود نیست و در هر حوزه‌ای که افراد بتوانند از هوش مصنوعی استفاده کنند می‌توانند ایده ارسال کنند و از طرح‌های آنان استقبال خواهد شد.
در انتهای این همایش تعدادی از دانشجویان با مطرح کردن سؤالات خود در خصوص هوش مصنوعی پرداختند.

دیگر خبرها

  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی