Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امروز باشگاه منچستریونایتد از طرح خاص و متفاوت لباس سوم خود برای فصل جاری رونمایی کرده است. این لباس از یک توناژ خاص سبز رنگ بهره برده و یقه این لباس نیز به شکل زیگزاگی و یادآور مد دهه ۱۹۹۰ میلادی است. اینیگو ترنر، مدیر طراحی آدیداس مدعی شد این لباس با استفاده از اشکال و الگوهای هندسی، از هویت باشگاه منچستریونایتد الهام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در بیانیه سایت رسمی باشگاه نیز آمده است: "ما مفتخریم که به طور رسمی از لباس سوم جدید منچستریونایتد برای فصل ۲۰۲۲/۲۳ رونمایی کنیم. لباسی با طراحی منحصر به فرد رنگ سبز که مشابهش در گذشته وجود نداشته است. طراحی این پیراهن چشم نواز است و به لطف و الگوی هندسی برجسته روی طراحی، از پیراهن های اول و دوم ما در این فصل متمایز شده است."

اما نکته جالبی که توجه هواداران فوتبال را جلب کرده، چهره بی تفاوت و نگاه خاص کریستیانو رونالدو در تصاویر رونمایی از این لباس است. در حالیکه چهره بازیکنانی چون برونو فرناندس و جیدون سانچو خندان است، این ستاره پرتغالی انگار از حس و حال خوبی هنگام عکس گرفتن برخوردار نبوده است.

به نظر می رسد رونالدو از شرایط خود در اولدترافورد چندان راضی نبوده و غیبت در لیگ قهرمانان فصل پیش رو هنوز برای او هضم نشده است. در طول فصل تابستان بارها اخباری در مورد احتمال این ستاره پرتغالی منتشر شد و در نهایت به نظر می رسد چاره ای جز ماندن وجود ندارد. اما این چهره بی حس و حال، احتمالا بهترین توصیف از شرایط این روزهای رونالدو در اولدترافورد است.

یشتر بخوانید:

حضور کابوس هالک ایرانی در سریال محبوب/عکس جنجالی‌ترین ورزشکار ایران طلاق گرفت پیراهن شماره ۱۰ اتلتیکومادرید بر تن ایران!/عکس

۲۵۷ ۲۵۱

کد خبر 1661206

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۸۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی منچستر یونایتد با لیگ قهرمانان اروپا

امید تیم فوتبال منچستر یونایتد با تساوی مقابل برنلی رده نوزدهمی برای رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا به پایان رسید.

به گزارش فارس، در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد در اولدترافورد مقابل برنلی به تساوی یک بر یک رسید.

در این بازی برای یونایتد آنتونی در دقیقه 79 گلزنی کرد ولی برنلی توانست در دقیقه 87 توسط آمدونی از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی برساند.

یونایتد با این تساوی 54 امتیازی شد تا امیدش برای رسیدن به رده چهارم و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به پایان برسد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بارسلونا فاتح نبرد سن سیرو مالک منچستر یونایتد در گذشت

دیگر خبرها

  • آخرین گل ژاوی با پیراهن بارسلونا (لالیگا - 28 آوریل، 2015) / فیلم
  • پناه عجیب اریک تن هاخ به تاریخ؛ وقتی تیم‌سازی مفهومش را از دست می‌دهد
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن؛ محصول هوشمند چینی چه زمانی به ایران می‌رسد؟
  • خداحافظی منچستر یونایتد با لیگ قهرمانان اروپا
  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • (تصاویر) «چری» با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد
  • برادر فیدلیتی با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد /عکس
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس