Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا حسین قدوسی نژاد در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین با اشاره به پرتاب ماهوار خیام و قرار گرفتن آن در مدار به دست دانشمندان ایرانی عنوان داشت: ماهواره خیام یکی از مهمترین مصادیق ما می‌توانیم است که راه پیشرفت علمی را که از مهمترین ابزارهای اقتدار است را به سوی آینده‌ای روشن می‌گشاید و استقلال ایران را بیش از پیش تضمین می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: پیش تر ماهواره برهایی توسط سپاه و دانشمندان به فضا پرتاب شد و در مدار قرار گرفت و این نشان می‌دهد توانستیم به فناوری‌های نوین دست یابیم و جز ۱۰ کشور برتر جهان قرار گیریم.

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه ورامین با اشاره به روز ۲۳ مرداد روز مقاومت اسلامی و سالروز پایان جنگ ۳۳ روزه و اعلام پیروزی حزب الله افزود: ستون اصلی این مقاومت ایران اسلامی است که توانسته جبهه استکبار را به زانو در آورد.

امام‌جمعه موقت ورامین با بیان اینکه جهاد تبیین پایه بصیرت افزایی است، افزود: اگر بصیرت و تبیین در زمان امام (ع) بود، حادثه خونین نینوا رخ نمی‌داد و اگر آنانی که زبان، منبر، تریبون، کرسی درس داشتند، از ظلم بنی‌امیه می‌گفتند و روشنگری می‌کردند، عاشورا رخ نمی‌داد لذا این اهمیت مقوله تبیین است.

قدوسی نژاد افزود: عالمان مزدور و درباری که علم خود را به دنیا فروختند از دیگر گروه‌هایی بودند که مقابل امام حسین (ع) ایستادند و به جنگ نرم علیه آل علی (ع) پرداختند.

وی تصریح کرد: امروز نیز گروه‌های منحرف و انسان‌های بی بصیرت نیز مقابل جبهه سید الشهدا ایستادگی کردند که نمونه آن را می توان در فتوای مفتی‌های سلفی برای نوامیس مسلمانان در یمن و شامات مشاهده کرد.

برچسب‌ها ورامین ماهواره عاشورا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورامین ماهواره عاشورا ورامین ماهواره عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۸۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید به کارگران به عنوان سنگرداران جنگ اقتصادی توجه شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی پیش از ظهر دوشنبه در همایش کارگری در کارخانه روغن کشی ورامین طی سخنانی اظهار کرد: خوشبختانه کارخانه روغن کشی ورامین دارای قدمت کهن است و روغن ورامین امروز نه تنها در ایران بلکه در سطح جهانی مطرح است.

وی افزود: قشر کارگر در دین اسلام قشر ارزشمندی است به طوری که نبی مکرم اسلام (ص) دستان کارگر را می‌بوسید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به جنگ اقتصادی کنونی ادامه داد: امروز هر کارخانه در کشور یک سنگر مهم است و باید به کارگران و تولیدکنندگان برای پیروزی در این جنگ اقتصادی توجه کنیم.

امام جمعه موقت ورامین اضافه کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، تمام وابستگی کشور به حوزه نفت بود اما امروز بسیاری از تولیدات و محصولات غیرنفتی جمهوری اسلامی ایران صادر می‌شود که مایه مباهات است.

محمودی تاکید کرد: امروز برخی محصولات ورامین نظیر روغن این شهرستان به برخی کشورهای دنیا نظیر سوریه و ونزوئلا صادر می‌شود و باید ظرفیت‌های بالقوه دیار ۱۵ خرداد با همت تولیدکنندگان و کارگران و حمایت مسئولان بالفعل شود.

امام جمعه موقت ورامین در پایان با اشاره به تحولات منطقه گفت: ایران در گذشته به وضعی دچار شده بود که سیم خاردار را هم وارد می‌کرد اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی، قدرت و اقتدار ایران اسلامی به جایی رسید که جمهوری اسلامی، قلب رژیم صهیونیستی را نشانه گرفت و موجب عزت آزادیخواهان جهان شد.

کد خبر 6091930

دیگر خبرها

  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • قرارگاه جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی کمک می‌کند
  • باید به کارگران به عنوان سنگرداران جنگ اقتصادی توجه شود
  • تصویربرداری ۹۵ درصد از اراضی کل کشور توسط ماهواره پارس
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در خرم‌آباد
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد
  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است