Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@07:46:30 GMT

خبرنگاران در بیان عملکرد مسئولان بر مردم منت نگذارند

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۲۸۷۳۲

خبرنگاران در بیان عملکرد مسئولان بر مردم منت نگذارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دهدشت، توافق نهایی توسط رسانه‌های غربی در روزهای آینده را از اساس کذب خواند و اظهار کرد: این کار رسانه‌ای دشمن اسم رمز تشدید فشار غرب علیه ایران اسلامی است، هیچ متن توافقی نهایی نشده است.

امام جمعه دهدشت گفت: نگرانی غرب از پیشرفت‌های ایران خصوصا مسئله هسته‌ای، نیاز فزاینده غرب به حضور ایران در بازارهای جهانی و نیاز بایدن برای انتخابات مجلس موجب شده دشمن با شتاب و عجله و قدرت رسانه‌ای خود این مسئله را مطرح کند که بله توافق آماده است و القا کند جمهوری اسلامی توافق را امضا نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی این را یک شگرد کهنه و بازی نخ‌نمای جدید دشمن عنوان و تصریح کرد: اولا اروپا در حد و اندازه تصمیم‌گیری نیست، شما نوکر و فرمانبر و پیک‌رسان کسی دیگه هستید اندازه خودتان را بدانید، آن کس که امروز تصمیم می‌گیرد و اراده و امضا می‌کند غرب و آمریکا نیست، بلکه به خاطر تخلفات فراوان و عدم انسانیت، تعهد، پایبندی و اخلاق تا تضمین کافی به ملت ایران داده نشود هیچ امضای نهایی صورت نخواهد گرفت.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: حرکت‌های اخیر در مسئله هسته‌ای، شما را به خطر انداخته، از فضای تشدید بیرون بیایید، امروز باید خواهش و التماس کنید به تعهدات قبلی عمل کنید آن وقت جمهوری اسلامی با عزت ایران، تصمیم‌گیری خواهد کرد.

امام جمعه دهدشت ضمن تبریک دستاورد فضایی ماهواره خیام، این مهم را برای رشد علمی کشور ضروری دانست و با توجه به برخی دروغ‌پردازی‌های دشمن که این ماهواره دارای کاربرد نظامی است اظهار کرد: اولا به شما ربطی ندارد و شما در جایگاهی نیستید بگویید ماهواره چه کاربردی دارد؟ دوما ما در طول انقلاب نشان دادیم هر جا هر کاری انجام دهیم رسما اعلام می‌کنیم، اگر بنایی بر کاربرد نظامی بود اعلام می‌کنیم کما این که ابایی وجود ندارد.

وی پیروزی مقاومت فلسطین را یادآور شد و بیان کرد: امروز جبهه مقاومت بالای هزار فروند موشک شلیک کرد و این تقویت جبهه مقاومت است، ما بر عهدی که عمر این جلاد به ۲۵ سال نخواهد رسید پایبندیم و تا تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب لحظه‌ای کوتاه نخواهیم آمد و مقاومت خواهیم کرد.

وی خطاب به برادران و خواهران جبهه مقاومت گفت: نگران نباشید خدا با ماست، تنها راه آزادسازی فلسطین و قدس شریف مقاومت مقاومت مقاومت است.

امام جمعه دهدشت در ادامه سخنان خود با توجه به روز خبرنگار، ضمن تبریک این روز، از خبرنگاران به عنوان افسران جنگ نرم در جهاد تبیین برای مقابله با صف‌آرایی دشمن و پیشگامان پیگیری برای رفع مشکلات نام برد و خطاب به وزارت ارشاد گفت: خبرنگاران در جامعه ما مورد توجه نیستند وزارت ارشاد برای معیشت و اشتغال و مطالبات به حق این قشر پیگیری‌های لازم را داشته باشد.

وی رسالت خبرنگاران را روشنگری، آگاهی‌بخشی و عدالت‌طلبی عنوان و افزود: خبرنگاران احترام قلم را داشته باشید رسانه حرمت دارد، صدای مردم باشید، خدمات را بیان کنید، جلو سیاه‌نمایی‌ها بایستید، ضعف‌ها را بیان کنید، راهکارها و نقد‌ها کنار هم باشند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر در دیگر توصیه خود به خبرنگاران گفت: سیاست‌زده نباشید، در بیان عملکرد مسئولان بزرگ‌نمایی نکنید، گاهی یک مسئول وظیفه خود را انجام می‌دهد، رسانه‌ها در قبال آن وظیفه بر مردم منت می‌گذارند، آن کار وظیفه مسئول است و مسئول شأنی به جز خدمت ندارد.

وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران روابط عمومی نباشند خبرنگار باشید و بی‌طرفانه قلم بزنید.

امام جمعه دهدشت خطاب به مسئولان هم گفت: مسئولان از نقدهای منصفانه خبرنگاران استقبال کنند، حرف آن‌ها را بشنوید، تهدید و ارعاب برای خبرنگار کار را به جایی نمی‌رساند.

انتهای پیام/ ۸۲۰۱۶

منبع: فارس

کلیدواژه: دهدشت کهگیلویه خبرگزاری فارس روز خبرنگار امام جمعه دهدشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۸۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن می‌داند دست ما پُر است/ وعده صادق به ملت ایران ابهت داد

سخنگوی و مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: امروز دست ما پُر است و دشمن هم این نکته را می‌داند. عملیات وعده صادق، رزمایش نبود بلکه صحنه عملیات واقعی بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار سرتیپ پاسدار «رمضان شریف» در آئین گرامیداشت هفته عقیدتی- سیاسی در سپاه و بسیج اظهار کرد: ۴۵ سالی است که در کشور موضوع فلسطین به عنوان مسئله‌ای اصلی مطرح است و دومین راهپیمایی بزرگ ما در کشور نیز راهپیمایی روز قدس بوده است. نزدیک به ۸۰ سال از اشغال فلسطین توسط اسرائیل می‌گذرد و آمریکا و اذنابش حامی این رژیم بوده و هستند.

وی با بیان این‌که «عملیات طوفان الاقصی در سال گذشته، حمایت از فلسطین را قوت بخشید»، افزود: این عملیات پر قدرت علیه رژیم صهیونیستی انجام شد که در گذشته مدعی شده و بارها اعلام کرده بود، قلعه‌ای امن در منطقه هستیم و اگر همه ارتش‌های کشورهای عربی همزمان به ما حمله کنند، پیروز میدان خواهیم بود.

سردار شریف با بیان این‌که «صهیونیست‌ها لحظه‌ای از تقویت بنیه نظامی، امنیتی و دفاعی خود غافل نمی‌شوند»، اظهار کرد: با این وجود، نزدیک ۷ ماه است که صهیونیست‌ها در همین غزه ماندند و به هیچکدام از اهدافی که اعلام‌کرده بودند، نرسیدند. رژیم صهیونیستی در میدان مصاف با غزه بدون پدافند و با انجام هزاران بمباران، راه به جایی نبرده است.

سخنگوی و مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به تبعات عملیات طوفان الاقصی برای رژیم صهیونیستی گفت: با این عملیات، هیمنه رژیم صهیونیستی در حوزه عملیاتی، نظامی و دفاعی بهم ریخت، همچنین موج حمایت جهانی از فلسطینیان و انزجار از این رژیم رقم خورد.

وی با اشاره به قدرت نظامی کشور با توجه به رقم زدن عملیات وعده صادق اظهار کرد: بعد از دفاع مقدس، لحظه‌ای برای توانمند شدن کشور تحت تدابیر رهبر انقلاب را از دست ندادیم. دفاع مقدس، تهدیدی بود که به فرصتی استثنایی تبدیل شد. در عملیات تنبیهی وعده صادق ۱۰ کشور در حوزه پدافندی به رژیم صهیونیستی کمک کردند و در پس این عملیات، پیروزی کشورمان بر سیستم پدافندی کشورهای مطرحی رقم خورد همان‌هایی که به حمایت رژیم صهیونیستی آمده بود.

سردار شریف افزود: هیچ کشوری نمی‌خواست ما در این اتفاق موفق شویم، اما خداوند خواست و این اتفاق و عملیات مبارک رقم بخورد و شاهد حمایت جانانه از مردم ایران بودیم. همه مردم از این اقدام ملی حمایت کردند و خداوند نیز برکت داد. بعد از گذشت بیش از ۵۰ سال، کشور شیعیان و اهل بیت (ع) سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی زد که آن‌ها باورشان نمی‌شد.

وی با تاکید بر این‌که «با قاطعیت می‌گویم امروز به برکت دفاع مقدس، جانفشانی‌های نیروهای مسلح و تدابیر رهبر معظم انقلاب، کشور امنی داریم از این لحاظ که هیچکس جرأت حمله به کشورمان را ندارد.» افزود: امروز دست ما پُر است و دشمن هم این نکته را می‌داند. عملیات وعده صادق با سلاح‌های تولید داخل صورت گرفت، عملیات وعده صادق، رزمایش نبود بلکه صحنه عملیات واقعی بود. عظمت این اقدام به صورتی بود که آن‌ها باید مدت‌ها عطش داشته باشند که این حمله چگونه بوده است. این عملیات نظامی، اقدامی غافلگیرکننده نبود و زمانی که اولین پهپاد پرتاب شد آن‌ها منتظر بودند.

سردار شریف با اشاره به این‌که «۱۰ کشور در حوزه پدافندی به این رژیم کمک کردند»، افزود: در پس این عملیات، پیروزی کشورمان بر سیستم پدافندی کشورهای مطرحی رقم خورد همان‌هایی که به حمایت رژیم صهیونیستی آمده بود. هیچ کشوری نمی‌خواست ما در این اتفاق موفق شویم، اما خداوند خواست و این اتفاق و عملیات مبارک رقم بخورد و شاهد حمایت جانانه از مردم ایران بودیم. همه مردم از این اقدام ملی حمایت کردند و خداوند نیز برکت داد.

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: عملیات وعده صادق بار دیگر به شیعیان و ملت ایران ابهت و برتری بخشید و دل تمام شیعیان و آزادی‌خواهان دنیا را شاد کرد. امروز دست ما پُر است و دشمن هم این نکته را می‌داند؛ خداوند را برای عظمتی که برای ملت ایران افرید شاکریم.

وی با بیان این‌که «مردم ایران بسیار هوشمندانه خادم را از خائن تشخیص می‌دهند و موقعیت‌شناس هستند»، گفت: امیدواریم بتوانیم فدای این مردم شویم و خدمتی صادقانه به آن‌ها داشته باشیم.

کد خبر 749043

دیگر خبرها

  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد
  • اوسمار: امیدوارم هواداران ما را تنها نگذارند
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • مسئولان جریان‌های اثرگذار بر حوزه کاری خود را بشناسند
  • فیلم/ تقدیر مردم غزه از مقاومت عراق
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت(ع)
  • دشمن می‌داند دست ما پُر است/ وعده صادق به ملت ایران ابهت داد