Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایران آنلاین، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۸ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۲ هزار و ۸۰۶ نفر رسید.

از دیروز تا امروز ۲۱ مردادماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶۴۰۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۲۳۸ نفر از آنها بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۴۶۵ هزار و ۵۷۹ نفر رسید.

بر اساس این خبر تاکنون ۷ میلیون ۱۵۰ هزار و ۸۶۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ۱۴۸۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

هم‌چنین تاکنون ۵۳ میلیون و ۴۷۷ هزار و ۲۰۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. تاکنون ۶۴ میلیون و ۸۲۸ هزار و ۷۲۴ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۲۰۰ هزار و ۸۱۱ نفر دُز دوم و ۳۰ میلیون و ۳۲۰ هزار و ۸۳۷ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۳ میلیون و ۳۵۰ هزار و ۳۷۲ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۳ هزار و ۷۲۸ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده در حال حاضر ۱۳۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۲۹ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۵۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام/


 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: شهرستان در وضعیت کووید۱۹ در کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۸۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذبح ۱۰۶ راس گاو مسروقه در نور

سرهنگ کارآگاه احمد امینی سرهنگ امینی فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: در پی شکایت ۴۴ شهروند نوری در خصوص سرقت احشام آنان، بررسی موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی پس از تحقیقات فنی و اطلاعاتی و گشت‌های هدفمند موفق به شناسایی یک سارق در این خصوص شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نور با هماهنگی قضائی سارق را که یک دامداری در اطراف شهرستان نور داشت، دستگیر کردند، گفت: متهم در بازجویی فنی به سرقت ۱۰۶ راس احشام اعتراف و پس از ذبح گاو‌های مسروقه، آنها را در رستوران‌های شهرستان نور و همجوار بفروش می‌رساند.

سرهنگ امینی با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی، ماموران ۲ همدست این سارق را شناسایی و دستگیر کردند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و محل فعالیت سارق اصلی نیز با دستور قضایی پلمب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • همایش تجلیل از خیران سلامت فریدونشهری
  • ذبح ۱۰۶ راس گاو مسروقه در نور
  • ۷میلیون ایرانی مبتلا به دیابت؛ زخم‌های دیابت، از سرطان کشنده‌تر است
  • چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند
  • تأکید ائمه جمعه استان تهران بر رسیدگی به وضعیت کارگران
  • ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور شناسایی شدند
  • آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • فیلم| آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • شناسایی ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور