Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام عادل پور ، امام جمعه خرمشهر در نماز عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه گفت: به نظر می رسد که در شهرداری یک مافیا شکل گرفته ، وزیر کشور و استاندار مسئول این شرایط هستند و باید جلوی چنین مافیایی گرفته شود.

او گفت : در شهرداری خرمشهر مردم و شهر را به گروگان می گیرند و در میان استخدام های بی رویه در شهرداری باید مشخص شود که دلیل نیروهای مازاد و افزایش بدهی ها چیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام عادل پور با انتقاد نسبت به جمع نشدن زباله ها گفت: این مشکلات که باعث ناراحتی مردم می شود باید پایان پذیرد.

او با بیان اینکه مراسم های دهه اول محرم در مجالس ، مساجد و حسینیه ها و تکایا به خوبی در خرمشهر برگزار شد ضمن قدردانی از حضور شهروندان از زمینه سازی صداوسیما در پوشش برنامه های محرمی نیز تشکر کرد.

امام جمعه خرمشهر با تشکر از سربازان گمنام امام زمان گفت: در خبرها اطلاع داریم که تکفیری ها تصمیم داشتند خرابکاری هایی در این ایام انجام دهند که با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان نقشه های آنها خنثی شد.

این مسئول گفت :مقاومت اسلامی به ما یاد داد که تنها راه آزادی فلسطین مقاومت است و تنها راه جلوگیری تعرض اسرائیل غاصب مقاومت است.

حجت الاسلام عادل پور با اشاره به فرارسیدن سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: آزادگان نماد مقاومت و الگو صبر و آزادگی برای جوانان هستند.

امام جمعه خرمشهر با اشاره به پرتاب ماهواره خیام داشت و گفت: جمهوری اسلامی به قله علم و فناوری رسیده است و نتیجه تحریم ها قدرتمند شدن ایران است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۸۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داعش مسئول حمله به نمازگزاران هرات

گروه تروریستی داعش خراسان مسئولیت حمله مسلحانه علیه نمازگزاران در شهرستان گذره ولایت هرات را برعهده گرفت.

به گزارش میزان، گروه تروریستی داعش خراسان مسئولیت حمله مسلحانه علیه نمازگزاران در شهرستان گذره ولایت هرات را برعهده گرفت.

روز گذشته به دنبال حمله افراد مسلح ناشناس به مسجد امام زمان (عج) شهرک اندیشه در شهرستان گذره در هرات هنگام نماز مغرب و عشا، تعدادی از نمازگزاران به شهادت رسیده‌اند.

امام جماعت این مسجد به همراه ۶ نفر دیگر از جمله یک کودک نیز در این حمله به شهادت رسیده و تعدادی هم مجروح شده‌اند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: داعش مسئولیت حمله به غرب کابل را برعهده گرفت داعش مسؤولیت حملات سریلانکا را برعهده گرفت

دیگر خبرها

  • مافیای واردات مرغ در کمین نشسته‌ان
  • مافیای واردات مرغ در کمین نشسته‌اند
  • جنگیدن با دشمن در خاک خودش،‌ مهم ترین نشانه قدرت
  • برگزاری همایش هفته عقیدتی سیاسی سپاه
  • بازدید امام جمعه شهر لکهنو هند از مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد (ع)
  • داعش مسئول حمله به نمازگزاران هرات
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • شهرداری در حوزه بافت فرسوده چه کرد؟
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد