Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه زنجان با بیان اینکه لازم است از مردم خوب و ولایتمدار زنجان تشکر کنم چرا که انصافا بعد از دوسال با شوق و شکوه بیشتری مراسم عزاداری امام حسین(ع) را برگزار کردند، گفت: حضور مردم در صحنه روز عاشورا تیری در چشم دشمنان بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; آیت الله علی خاتمی در خطبه خای نماز جمعه با اشاره به اهداف قیام امام حسین (ع)، اظهار کرد: مهم ترین شاخصه قیام امام حسین (ع) در بعد اجتماعی این قیام یعنی امر به معروف و اصلاح جامعه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۴ وظیفه در قرآن برای افرادی که قدرت پیدا می کنند بیان شده است، ابراز کرد: برای این افراد اقامه نماز و سر پا نگهداشتن نماز به عنوان یک اصل بیان شده است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه در فلسفه قیام امام حسین (ع) پرنگ ترین چیز امر به معروف و نهی از منکر است، تصریح کرد: بالاترین معروف حکومت عادلانه است.

وی عنوان کرد: حر با یک هزار نیرو راه را بر امام حسین (ع) بست و امام حسین (ع) برای آن ها خطبه خواند و فرمود: هر کس ببیند ظالمی وجود  دارد که حلال را حرام می کند و به بندگان خدا ظلم می کند و برای تغییر و از بین بردن ظالم اقدام نکند؛ با آن ظالم در جهنم در یک طبقه قرار می گیرد.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه لازم است از مردم خوب و ولایتمدار زنجان تشکر کنم چرا که انصافا بعد از دوسال با شوق و شکوه بیشتری مراسم عزاداری امام حسین (ع) را برگزار کردند، افزود: حضور مردم در صحنه روز عاشورا تیری در چشم دشمنان بود.

وی با بیان اینکه دشمنان از عاشورا می ترسند، ادامه داد: بزرگترین درس امام حسین (ع) عدم تسلیم در برابر  ظلم و ستم است.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه بزرگترین سرمایه هر جامعه جوانان و نیروی انسانی است، تصریح کرد: اولین محل تربیت درست جوانان خانواده و در مراحل بعدی مدرسه و جامعه است. 

وی با اشاره به حمله دشمنان به مراسم عزاداری امام حسین (ع) در خارج از کشور، ابراز کرد: پیام عاشورا این است که تا آخرین نفس و آخرین مرحله ذلت وجود ندارد.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه ۲۳ مردا روز مقاومت اسلامی است، عنوان کرد: حزب الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه پیروز شد و مقاومت نتیجه‌ی خوبی داد.

وی با بیان اینکه ۲۶ مراد ۱۳۶۹ سالروز بازگشت پر افتخار اولین گروه از آزادگان به میهن اسلامی است، افزود: آزادگان سربلند و سرافراز به میهن بازگشتند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: امام جمعه زنجان قیام امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۸۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ نفر از کارگران نمونه البرز تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر جمعه به مناسبت هفته کار و کارگر، از پنج نفر از کارگران نمونه استان البرز با حضور محمد چکشیان، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز و آیت الله حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز در نماز جمعه کرج تجلیل شد.

هر ساله کمیته‌های استانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز بر اساس یکسری شاخص‌ها اقدام به ارزیابی واحدهای تولیدی در بخش‌های صنعت، خدمات، کشاورزی و … می‌کنند و طرح‌های کارآفرینانه، روش‌های افزایش دهنده تولید و بهره وری و امور خلاقانه مورد بررسی قرار می‌گیرند.

در نهایت کارگرانی که در این طرح‌ها شرکت داشته باشند ارزیابی و امتیاز دهی شده و از دل آنها افرادی انتخاب می‌شوند و مورد تقدیر و تجلیل قرار می‌گیرند و سپس به صورت کشوری نیز از آنها تجلیل می‌شود که امروز با توجه به حضور معاون وزیر از پنج نفر تقدیر شد.

کد خبر 6089244

دیگر خبرها

  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • ۵ نفر از کارگران نمونه البرز تجلیل شدند
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند
  • کارگران ستون فقرات تولید هستند
  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند
  • زمینه‌سازان شهادت امام حسین (ع)
  • تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است