Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، حجت الاسلام محمدصادق طالبی در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه امروز این شهر از اهمیت فضای مجازی سخن گفت و با تأکید بر لزوم دقت در نگارش و ارسال مطالب در این فضا، اظهار داشت: متصدیان امر و افرادی که این فضا دستشان است، نظارت کنند تا مانع عده ای که در فضای مجاری هرچه دلشان می خواهد، می نویسند و عقده گشایی می کنند، شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه اقلید افزود: باید عالمانه، عاقلانه و دلسوزانه به شبهات علیه مقدسات پاسخ داده و از نظام و انقلاب اسلامی دفاع شود.

خطیب جمعه اقلید به برجام اشاره و بیان کرد: اگرچه عده ای و در رأس آمریکا به دنبال فشارهای متعدد علیه جمهوری اسلامی بودند و در عمل نیز نشان دادند، اما باید بدانند که ما اقتصاد و مشکلات کشورمان را به برجام گره نمی زنیم و در دولت سیزدهم نیز بنا بر همین اصل است.

وی ادامه داد: ما در برجام به صورت کامل و براساس تأیید آژانس به تمام تعهدات خود عمل کردیم و موارد مورد بحث شامل رفع تحریم ها برای بدست آوردن منافع اقتصادی، ارائه تضمین های محکم و غیرقابل بازگشت توسط غربی ها و نیز بسته شدن پرونده ادعاهایی که نام سپاه در آن بود و به دنبال بهانه برای به حاشیه بردن مذاکرات بودند، می شود.

امام جمعه اقلید با بیان اینکه خداوند افرادی را که در راهش پیکار  کرده و صبر و استقامت دارند، دوست دارد، سالروز مقاومت اسلامی و پایان جنگ 33 روزه و اعلام پیروزی حزب الله لبنان را گرامی و عنوان داشت: هر زمان و هر جایی که مسلمانان با اتکا به خداوند متعال و استمداد از عنایت الهی وارد میدان نبرد علیه زورگویان عالم در رأس آمریکا و صهیونیسم شدند، پیروز و موفق هستند و این سنت الهی است.

وی با اشاره به بخشی از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بیان کرد: تحرک جدید نهضت بیداری اسلامی براساس مقاومت در برابر سلطه آمریکا و صهیونیسم، سیاست های آمریکا در منطقه غرب آسیا و...، گویای افول و شکست استکبار جهانی است که شکست اسرائیل غاصب در جنگ 33 روزه و حرکت اخیر سیف القدس فلسطین در حماسه ای که آفریدند، نمونه بارز آن است.

طالبی به پیروزی انقلاب اسلامی نیز اشاره و تصریح کرد: در طول انقلاب اسلامی اگر از لطف الهی بی بهره بودیم، قطعا به آرمان هایمان دست پیدا نمی کردیم و این موفقیت ها، نتیجه استقامت و عمل انقلابی و جهادی ما است.

خطیب جمعه اقلید در بخش پایانی سخنان خود با تقدیر از عزاداران و برپاکنندگان عزاداری های سید مظلومان، امام حسین(ع)، بر لزوم فرصت دادن به جوانان و نوجوانان در هیأت ها و آیین های عزاداری تأکید کرد و گفت: از حضور و همراهی نسل جوان در نماز جمعه و همکاری و همراهی آن ها استقبال می کنیم.

انتهای پیام/خ

منبع: فارس

کلیدواژه: اقلید نظارت بر فضای مجازی انقلاب اسلامی جمعه اقلید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۹۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم

خبرگزاری مهر نوشت: سردار احمدرضا رادان، فرمانده انتظامی کل کشور در اجتماع مردم قم در مواجهه با شعارهایی در حمایت از نیروی انتظامی برای اجرای طرح حجاب و عفاف اشک ریخت. این ویدئو پربازدید شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • علمداران اجتماعی به‌دنبال گره گشایی مشکلات اجتماعی توسط مردم است
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • مسولان استانی به شهرستان‌های کوچک بیشتر توجه کنند
  • حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم
  • کدام برخورد گشت ارشاد با زنان تذکر رهبری را در پی داشت؟
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست
  • چرا رهبری درباره گشت ارشاد و طرح نور تذکر داده بودند؟
  • اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • پلیس اصفهان خبر داد: اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • ضرورت گره گشایی از مسایل محلات و تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب