Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@12:43:55 GMT

آتش سوزی ساختمان مسکونی 70 واحدی در شهرک ولیعصر/ 60 نفر نجات یافتند

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۲۹۱۰۴

آتش سوزی ساختمان مسکونی 70 واحدی در شهرک ولیعصر/ 60 نفر نجات یافتند

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت 14 امروز یک مورد آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی در شهرک ولیعصر، خیابان بافان به سامانه ۱۲۵ اعلام و ۴ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروی حامل تجهیزات به محل اعزام شدند.

وی گفت: ۴ دستگاه خودرو در پارکینگ منفی دوم یک مجتمع دو بلوکه ۷۰ واحدی به طور کامل در آتش سوخته بودند و حرارت زیاد باعث تخریب گچ سقف شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

سخنگوی سازمان آتش نشای شهرداری تهران بیان کرد: دود خیلی زیادی را طبقات بالایی را فرا گرفته بود و در این ساعت روز تعطیل تعداد زیادی از افراد محبوس شده بودند.

جلالی بافزود: جمعا حدود ۶۰ نفر با کمک آتش نشانان از ساختمان به سلامت خارج شدند و خوشبختانه هیچ مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: آتش خاموش و در حال حاضر نیروها مشغول لکه گیری و ایمن سازی محل هستند.

انتهای پیام/ز

منبع: فارس

کلیدواژه: جلال ملکی آتش سوزی در شهرک ولیعصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۹۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، معاون عملیات سازمان آتش نشانی بوکان در این خصوص گفت : در پی  اعلام حادثه آتش گرفتن یک باب مغازه صافکاری بهمراه یک دستگاه خودروی وانت درون آن در خیابان استاد حقیقی این شهر بلافاصله یک تیم از آتش نشانان ایستگاه ۱ و نیز ستاد فرماندهی سازمان به محل اعزام شدند.

قادری در ادامه افزود: متاسفانه با توجه به تاخیر در اعلام حادثه از سوی حاضرین به سازمان آتش شعله ور شده بود اما پس از رسیدن آتش نشانان فورا عملیات اطفا حریق را آغاز کرده و مانع از پیشروی آن و افزایش  خسارات شدند.

وی  در پایان گفت: نبود خاموش کننده های دستی(کپسول آتش نشانی) در تعمیرگاه ها، مغازه ها و منازل و در داخل خودروها همواره باعث از دست رفتن زمان و گسترش خسارات بصورت جدی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی مهیب در امام‌زاده ابراهیم شفت/ عکس
  • حریق مهیب در شهرک چوبی امامزاده ابراهیم شفت گیلان/ ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری سوخت و خاکستر شد
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • حریق در بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری امامزاده ابراهیم شفت +فیلم
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم
  • حریق در بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری امامزاده ابراهیم شفت
  • آتش سوزی ۱۳۰ واحد مسکونی و تجاری شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • نجات نصاب آسانسور با سقوط از ارتفاع ۱۵متری
  • آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم
  • پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان