Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@05:06:50 GMT

تسهیلات ویژه ای برای خبرنگاران در نظر گرفته شده است

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۲۹۱۶۹

تسهیلات ویژه ای برای خبرنگاران در نظر گرفته شده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی اسماعیلی ظهر جمعه در سفر به رودبار جنوب در خصوص خبرنگاران گفت: مراسم ویژه ای در راستای گرامیداشت خبرنگار روز یکشنبه در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود و برای همه خبرنگاران تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته شده که برخی اعلام شده و بخشی نیز در این مراسم اعلام می‌شود.

وی عنوان کرد: رئیس جمهور ۱۳ دستور مختلف داده‌اند که باید در این زمینه با وزارتخانه‌های گوناگون تفاهم نامه انجام شود که به تدریج صورت می‌گیرد و برخی نیز انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیلی افزود: در تلاش هستیم تا مشکلات تاریخی همکاران رسانه‌ای را رفع کنیم که مهترین مساله نیز لایحه جامع نظام روزنامه نگاری است که در دولتهای مختلف کاری در این زمینه انجام نشده است اما انشاالله پس از تصویب در صحن دولت شاهد تحول در این بخش خواهیم بود.

وی در خصوص مشکلات شهرستان رودبار جنوب نیز گفت: رئیس جمهور نسبت به حل مشکلات مردم در این منطقه اهتمام ویژه دارند و جمع بندی‌های خوبی در این خصوص انجام شده است و به لحاظ تقسیمات کشوری نیز تصمیماتی نیز اتخاذ شده است.

وی به احصا مشکلات مردم و رفع آنها تاکید کرد و گفت: در این خصوص مصوباتی در این سفر خواهیم داشت.

کد خبر 5561396

منبع: مهر

کلیدواژه: روز خبرنگار سفر استانی محرم 1401 عاشورا بوشهر مراسم عزاداری ویروس کرونا عکس استانها ماه محرم حسینیه مهر روز خبرنگار کرمانشاه خطبه های نماز جمعه سفر استانی اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۹۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم

شهردار اصفهان گفت: مدیریت شهری اصفهان آمادگی دارد تا برای رفع مشکلات استان در کنار مدیریت استان به‌ویژه استاندار بایستد و ایفای نقش کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا علی قاسم‌زاده امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در صدوسی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت فرارسیدن روز شوراها اظهار کرد: مدیریت شهر و شورا، استانداری و فرمانداری همیشه در کنار هم بوده‌اند و از برکت این همدلی بسیاری از مشکلات استان و شهر رفع شده است.

وی افزود: امیدوارم در فرصت باقی‌مانده نیز کماکان کنار هم مشکلات باقی مانده که احصا شده است را رفع کنیم.

شهردار اصفهان با بیان اینکه موضوعاتی همچون آب که مشکل اول است و دیگر موضوعات همچون قطار سریع السیر که جز رویاهای شهر ما است، تصریح کرد: قطار شهری، رینگ چهارم، حمل‌ونقل بین شهری به‌ویژه خط هوایی که مقدمه‌ای برای توسعه گردشگری است، مورد توجه است.

قاسم‌زاده گفت: مدیریت شهری اصفهان آمادگی دارد تا برای رفع مشکلات استان در کنار مدیریت استان به‌ویژه استاندار بایستد و ایفای نقش کند.

کد خبر 748828

دیگر خبرها

  • آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • ایجادشعبه ویژه پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • نماینده ویژه رئیس‌ جمهور : نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • کاظمی قمی: نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم