Web Analytics Made Easy - Statcounter

این نمایشگاه با موضوع نذر‌های عاشورایی، آیین‌های سوگواری و پیاده روی اربعین حسینی در بخش عکس و فیلم برگزار شده است.

فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان سمنان گفت: ۱۱ هزار اثر عکس و فیلم به دبیرخانه سوگواره مهر محرم ارسال شده بود که در این نمایشگاه ۴۰ اثر در معرض دید قرار گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی نماینده، ولی فقیه در استان سمنان در حاشیه برپایی این نمایشگاه ترویج فرهنگ عاشورایی را محور جهاد تبیین دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مهر محرم فرهنگ و ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۹۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازوکار تحقق مشارکت مردمی در جهش تولید معرفی شود

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی  در نشست شورای فرهنگ عمومی سمنان همچنین گفت: این شورا باید زنده، فعال، حساس، پرتحرک و پرتلاش باشد و دایم مسائل اساسی فرهنگی را دنبال کند.

امام جمعه سمنان گفت: بازبینی ویژه‌ای برای برنامه شورای فرهنگ عمومی در سال گذشته در آسیب شناسی، رفع نواقص و تقویت نقاط قوت باید انجام گیرد.

وی همچنین با اشاره به تعداد اتباع در سمنان تاکید کرد که براین اساس باید برنامه ریزی در مباحث فرهنگی مرتبط با این موضوع انجام گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی اظهار کرد: شورای فرهنگ عمومی سمنان از لحاظ خروجی مباحث و مصوبات نسبت به گذشته رشد خوبی داشته اما برای رسیدن به جایگاه واقعی باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان نیز در این نشست با تشکر از حضور مردم در استقبال از آیت‌الله رئیسی، گفت: دور دوم سفر رییس جمهور به این استان به واسطه پیگیری‌ها، تخصیص و هزینه‌کرد مطلوب مصوبات و اعتبارات در دور نخست سفر، با رشد مطلوب همراه بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • سازوکار تحقق مشارکت مردمی در جهش تولید معرفی شود
  • تامین ۹۸ درصد درآمدهای استان سمنان از درآمدهای مالیاتی
  • یک هزار معلم در مدارس استان سمنان تجلیل و تکریم می‌شوند
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • راه اندازی بازارچه محصولات اتباع در سمنان