Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-04@03:49:43 GMT

هومن افاضلی به کادر فنی نفت مسجدسلیمان می‌ پیوندد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۲۹۲۵۴

افاضلی به‌زودی به کادر فنی نفت MIS اضافه می شود.

با اعلام مدیرعامل نفت مسجدسلیمان، سرمربی پیشین پارس جنوبی جم و ماشین‌سازی تبریز به کادر فنی نفتی‌ها اضافه خواهد شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، هومن افاضلی ظرف روزهای گذشته در مسجدسلیمان حاضر شده و قرار است به‌زودی به کادر فنی نفت MIS اضافه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدایت یزدی مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در گفت‌وگو با تسنیم در این باره اظهار داشت: افاضلی در کنار تیم بوده و قرار است به تیم ما کمک کند. ان‌شاءالله این مربی از هفته‌های آینده به نفت اضافه می‌شود، اما هنوز قرارداد او امضا نشده است.

اخبار داغ 

نرمش مهدی قایدی برای بازگشت به استقلال؛ بمب آخر تیم ساپینتو یک قدم تا آبی‌پوش شدن احسان حدادی، هر روز بدتر از دیروز، هر روز زیر 60 متر!/ دیسکی که در قونیه هم به سکو نرسید سفر مدیر منچستریونایتد به تورین برای مذاکره با رابیو؛ پیشنهاد یوونتوس برای موریل رد شد دستمزد عثمان دمبله افزایش یافته است؛ 50% رقم انتقال او به خودش می رسد!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کادر فنی نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۹۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادر فنی تیم ملی والیبال تکمیل شد/ لئونادرو هم به ایران آمد

مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد تا به اردوی تیم ملحق شود.

به گزارش ایسنا، تمرینات تیم ملی والیبال ایران از نیمه فروردین امسال با حضور کادر فنی ایرانی و با هدایت پیمان اکبری زیر نظر پائز و لئوناردو آغاز شد و موتا پائز سرمربی برزیلی- فرانسوی از پنجم اردیهبشت با حضور در تهران هدایت تمرینات را به دست گرفت و مارسلو مربی بدنساز تیم ملی والیبال ایران نیز روز دوشنبه با ورود به تهران به کادر فنی تیم ملی پیوست.

 لئوناردو دیگر مربی برزیلی تیم ملی والیبال نیز صبح امروز وارد تهران شد و از امروز به جمع کادر فنی تیم ملی والیبال ایران برای شرکت در مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پیوست.

بدین ترتیب ترکیب کادر فنی تیم ملی ملی والیبال ایران در تهران کامل شد و تمرینات تیم ملی با جدیت و تمرکز بیشتری در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی پیگیری خواهد شد.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰ همت برای کادر درمان در بودجه ۱۴۰۳
  • تمرین تراکتور تعطیل شد
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت به کادر درمان
  • کادرفنی تیم ملی والیبال تکمیل شد
  • کادر فنی تیم ملی والیبال تکمیل شد/ لئونادرو هم به ایران آمد
  • شهادت ۱۰ هزار زن فلسطینی در جنگ غزه
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • برقراری فوق العاده خاص در احکام کارگزینی کادر درمان
  • ترکیه به شکایت آفریقای جنوبی علیه اسرائیل می‌پیوندد
  • ساندرا پیچای به باشگاه میلیاردی‌ها می‌پیوندد