Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی اداره فدرال امور اقتصادی، آموزش و تحقیقات سوئیس (EAER) طی اظهاراتی اعلام کرد که مقامات این کشور ممکن است در زمستان پیش رو محدودیت هایی را در زمینه مصرف انرژی اعمال کنند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از راشاتودی، توماس گرونوالد، سخنگوی اداره فدرال امور اقتصادی، آموزش و تحقیقات سوئیس (EAER) در گفتگو با ریانووستی اعلام کرد که مقامات این کشور ممکن است در زمستان پیش رو محدودیت هایی را در زمینه مصرف انرژی اعمال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: به طور کلی، اداره تامین اقتصادی این کشور و همچنین اداره فدرال حفاظت از جمعیت، کمبود برق را... یکی از جدی‌ترین خطرات برای سوئیس می‌دانند.

وی افزود اگر کمبود برق در سوئیس وجود داشته باشد، تمام موسسات و کسب وکارها مشمول طرح سهمیه بندی برق خواهند شد.

احتمال کمبود برق در انگلیس با کاهش واردات از نروژبلومبرگ: بحران انرژی، سفره مردم اروپا را هدف گرفته است

اظهارات وی در حالی مطرح می‌شود که روز یکشنبه ورنر لوگینبول، رئیس تنظیم کننده برق سوئیس یعنی شرکت الکام ElCom در مصاحبه خود با یک روزنامه سوئیسی نظرات مشابهی را بیان کرد و از مصرف برق "کاملاً بی فکرانه" گلایه کرد.

وی از شهروندان سوئیسی خواست تا شمع و هیزم خود را ذخیره کنند چرا که قطعی برق در این کشور طی زمستان پیش رو محتمل است.

 وی گفت: استفاده از وسایل برقی به طور خاص ممکن است محدود یا ممنوع شود.

رئیس شرکت الکام تأکید کرد که اگر مردم سوئیس "فقط کمی بیشتر آگاه باشند که برق همیشه یک امر مسلم نیست، می‌توانیم دستاوردهای زیادی داشته باشیم".

وی همچنین گفت: محدودیت‌های موقت در مصرف برق به‌ویژه برای مصرف‌کنندگان عمده به‌عنوان ابزاری برای حفظ تأمین برق، مورد توجه مسئولان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اروپا اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۹۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدودیت میلیاردها یورو دارایی روسیه در سوئیس

کشور سوئیس با وجود ادعای بی طرفی حدود ۱۳ میلیارد یورو از دارایی‌های روسیه را مسدود کرده که این امر جنجال‌هایی را در این کشور به لحاظ تاریخی بی طرف به راه انداخته است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از نشریه "فوکوس" آلمان، سوئیس دارایی های حدود 13 میلیارد یورویی روسیه را مسدود کرده و باعث ایجاد اختلاف در مورد بی طرفی تاریخی این کشور شد.

سوئیس حدود 13 میلیارد فرانک سوئیس (تقریبا 13 میلیارد یورو) از دارایی های روسیه در این کشور را مسدود کرده است.

همانطور که شرکت رسانه ای آمریکایی "بلومبرگ" گزارش می دهد، این شامل بیش از 7 میلیارد فرانک ذخایر و دارایی های بانک مرکزی روسیه است.

در مجموع 17 ملک و همچنین خودروهای لوکس، آثار هنری و مبلمان روسی در سوئیس مسدود شدند.

تصمیم سوئیس برای تصویب این تحریم های اتحادیه اروپا علیه روسیه پس از آغاز جنگ اوکراین، جنجال قابل توجهی را در این کشور به طور سنتی بی طرف ایجاد کرده است. اگرچه فشارهای بین المللی برای انجام بیشتر این گونه اقدامات بر سوئیس وجود دارد، این گام در حال حاضر در داخل این کشور بحث برانگیز است.

به گزارش بلومبرگ فعالان برای برگزاری همه پرسی در مورد بی طرفی سوئیس به اندازه کافی امضا جمع آوری کرده اند. هدف آنها تثبیت این موضوع در قانون اساسی و جلوگیری از مشارکت در اقدامات اجباری غیرنظامی است که شامل تحریم نیز می شود.

وعده انگلیس برای ارائه بزرگترین بسته کمکی به اوکرایندرخواست زلنسکی برای تغییر توجه غرب از اسرائیل به اوکراین

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قبض برق کسانی که کولر گازی دارند، چقدر افزایش می‌یابد؟/ رقم احتمالی قبوض برق اعلام شد
  • هشدار ارزی قالیباف به دولت
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه‌های اول کنکور از ایران
  • هشدار مصر و تشکیلات خودگردان درباره یورش احتمالی به رفح
  • هشدار جدی مدیر اف.بی.آی درباره حمله احتمالی تروریستی در خاک آمریکا
  • نشانه‌های کمبود ویتامین K
  • مسدودیت میلیاردها یورو دارایی روسیه در سوئیس
  • کمبود این ویتامین سبب یبوست می‌شود
  • سوئیس بخش بزرگی از دارایی‌های مسدود شده روسیه را آزاد کرد
  • این ویتامین‌ها اضطراب را کاهش می‌دهد