Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@10:11:08 GMT

۲ طرح درمانی در رفسنجان به بهره‌برداری رسید

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۲۹۳۳۲

۲ طرح درمانی در رفسنجان به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرنگار ایرنا، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در حاشیه افتتاح ۲ طرح درمانی در رفسنجان افزود: یکی از طرح های افتتاح شده در این شهرستان بخش ها ام آر آی است که با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال از طرف خانواده مرحوم فاطمه صبوری احداث و تجهیزات و دستگاه ام آر آی این بخش نیز توسط دولت با اعتبار ۸۵ میلیارد ریال خریداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا حاجی زاده افزود: طرح خوابگاه دانشجویی پسرانه نیز امروز در پردیس دانشگاه رفسنجان مورد بهره بردرای قرار گرفت.

وی ادامه داد: برای این طرح نیز ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه دولتی پیش بینی شده که ۳۰۰ میلیارد ریال آن برای اجرای خوابگاه صرف شده و مابقی آن در حال جذب است تا محوطه سازی خوابگاه ساخته شود.

حاجی زاده افزود: ظرفیت این خوابگاه ۲۵۷ دانشجو و زیربنای آن سه هزار و ۵۲۰ متر مربع است.

در ادامه وزیر بهداشت از بخش های مختلف بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) بازدید کرد و به دیدار با خانواده شهید مدافع سلامت " زهرا حسن رمضانی" رفت.

دکتر بهرام عین اللهی در این دیدار ضمن تسلیت به مناسبت ایام محرم و گرامیداشت شهادت زهرا حسن رمضانی نخستین شهید مدافع سلامت رفسنجان اظهار کرد: در شرایط بحران کرونا این فرد برای نجات جان بیماران خود را به خطر انداخت.

وی افزود: افتخار می کنیم به کارکنانی که با نثار جان خود توانستند مدافع سلامت باشند و بیماری کرونا را از جامعه دور کنند.

عین اللهی خاطرنشان کرد: کرونا در تمام دنیا به وجود آمد و تمام دنیا با آن دست به گریبانگیر هستند و ایران اسلامی توانست بر آن غلبه کند در حالی که در کشورهای پیشرفته مانندآمریکا و اروپا در حال حاضر روزانه بیش از ۵۰۰ نفر بر اثر این بیماری جن خود را از دست می دهند.

زهرا حسن رمضانی تکنیسین اتاق عمل بیمارستان علی ابن‌ ابیطالب (ع) رفسنجان به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در اواخر آبان ماه سال ۱۳۹۹ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

اخبار مرتبط با سفر استانی دولت سیزدهم به استان کرمان را از طریق پرونده ذیل دنبال کنید:

دیار کریمان میزبان سی و یکمین سفر استانی رییس جمهور

برچسب‌ها افتتاح طرح سفر استانی رفسنجان وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری دیار کریمان میزبان سی و یکمین سفر استانی رییس جمهور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح سفر استانی رفسنجان افتتاح طرح سفر استانی رفسنجان وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی میلیارد ریال سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۹۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید

ایسنا/خوزستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از بهره‌برداری باند دوم پل هادی آباد به جنگیه در شهرستان کارون خبر داد.

محمد جولانژاد امروز ۱۳ اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باند دوم و روشنایی پل هادی آباد به جنگیه شهرستان کارون با اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال امروز به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: پل هادی آباد شهرستان کارون به طول ۳۰۰ متر است که پروژه تکمیل آن شامل اجرای عرشه، اجرای پیاده‌رو، اجرای جانپناه و هندریل، اجرای روکش آسفالت و اجرای روشنایی بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان مدت زمان اجرای این پل را ۶ ماه برشمرد و گفت: پایان اجرای این پروژه به منظور تردد ایمن اهالی منطقه بسیار حائز اهمیت بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش تولید با ورود بخش خصوصی به توسعه میادین نفت و گاز
  • بهره‌مندی ۸۰۰ کرمانشاهی از خدمات فیزیوتراپی هلال احمر
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بهره برداری از ۳۴۸ رشته قنات در استان قزوین
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • مجتمع فرشته جنوبی تبریز امسال به بهره برداری می‌رسد