Web Analytics Made Easy - Statcounter

انگشتر حدید یکی از زیورآلات زینتی جذابی است که استفاده از آن در میان افراد بسیار رایج شده، هنگام خرید انگشتر نقره با سنگ حدید باید در مورد آن اطلاعات کافی نظیر شرایط استفاده از انگشتر حدید را داشته باشید تا از ایجاد هرگونه ضرر به سنگ جلوگیری فرمایید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امروزه افراد زیادی اعم از زن و مرد از سنگ ها به عنوان زیورآلات به طور دائم استفاده می‌نمایند که باید از خواص سنگ مورد استفاده را بدانند از جمله حدید، صاحبان سنگ حدید باید شرایط نگهداری انگشتر حدید را بیاموزند و اطلاع کافی راجب نحوه استفاده از انگشتر حدید را داشته باشند تا بتوانند از تمامی خواص این سنگ بی‌نظیر بهره کافی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آداب استفاده از انگشتر حدید

انگشتر حدید یکی از زیورآلات زینتی جذابی است که استفاده از آن در میان افراد بسیار رایج شده، هنگام خرید انگشتر نقره با سنگ حدید باید در مورد آن اطلاعات کافی نظیر شرایط  استفاده از انگشتر حدید را داشته باشید تا از ایجاد هرگونه ضرر به سنگ جلوگیری فرمایید که در ادامه مطالب به شرح طرز استفاده از انگشتر حدید می‌پردازیم.

هنگامی که می‌خواهید به خواب بروید خوب است انگشتر حدید خود را بر زیر بالش خود قرار دهید. از دیگر شرایط نگهداری انگشتر حدید می‌توان به قرار دادن آن در کنار کوارتز صورتی اشاره کرد. این سنگ را نباید با آب بشویید و برای شارژ آن فقط باید از نمک خشک استفاده کنید به دلیل آنکه دارای آهن بسیاری می‌باشد و شستشوی حدید با آب سبب اکسیده شدن و خراب شدن سنگ می‌شود. مهم‌ترین نکات برای نگهداری از انگشتر حدید

چند نکته‌ی مهم وجود دارد که در استفاده از جواهرات به خصوص انگشتر از جنس حدید باید به آن‌ها توجه شود. شرایط انگشتر حدید برای ماندگاری بهتر و طول عمر بیشتر به طور خلاصه به صورت زیر دسته‌بندی شده‌اند:

حدید سنگی نسبتا شکننده و آسیب‌پذیر می‌باشد هنگام استفاده از آن بسیار مواظب باشید. از شست‌و‌شوی این سنگ با شوینده‌های بخاردار یا فراصوتی اکیدا خودداری فرمایید. از دیگر شرایط نگهداری انگشتر حدید آن است که باید سنگ را به دور از مواد شیمیایی و شوینده‌های غلیظ  مانند سفیدکننده‌ها و اسیدها نگهداری کنید. برای شارژ حدید باید انگشترتان را به مدت یک ساعت درون ظرفی گود که حاوی نمک خشک دریایی است قرار دهید و روی آن را با نمک بپوشانید. یکی دیگر از شرایط نگهداری انگشتر حدید این است که باید به دور از دیگر جواهرات قیمتی،  درون پارچه‌ای نرم نگهداری شود تا از هرگونه خراشیدگی در امان باشد. برای شارژ حدید می‌توانید سنگ خود را حدود نیم ساعت یا یک ساعت در مقابل نور خورشید قرار دهید. می‌توانید برای نگهداری مطمئن‌تر و راحت‌تر، انگشتر حدید خود را با استفاده از یک پارچه نرم تمیز نمایید. دقت فرمایید که افراد دیگری نباید برخورداری با سنگ شما نیز داشته باشند. قبل از هر فعالیت فیزیکی دشوار و پرتوان مانند تمرینات ورزشی و کارهای خانه توصیه می‌شود که جواهرات حدید خود را به دلیل ظرافت و شکنندگی اش در بیاورید. شرایط نگهداری انگشتر حدید را به خوبی رعایت فرمایید تا سنگتان محفوظ و به دور از آسیب‌ها بماند، اگر علاقه‌مند به خرید انگشتر حدید مردانه و زنانه اصل ارزان قیمت در متنوع‌ترین و جذاب‌ترین طرح‌ها هستید می‌توانید به  صفحه لینک شده مراجعه نمایید.

 

شرایط نگهداری از انگشتر حدید برای مقابله با سیاه شدن حلقه

یکی از مشکلاتی که هنگام استفاده از انگشتر حدید رخ می‌دهد سیاه یا کدرشدن انگشتر است که باعث کاهش جذابیت این جواهر زینتی می‌شود به همین جهت ما به پاسخ سوال‌هایی همچون چگونه سیاهی انگشتر حدید را بر طرف سازیم؟ روش سفید ساختن انگشتر حدید چیست؟ پرداخته‌ایم.

در نظر داشته باشید که هنگام تمیز کردن انگشتر حدید باید این امر را به آرامی انجام دهید. یک ظرف حاوی آب گرم و صابون تهیه کنید، انگشتر را طوری داخل ظرف قرار دهید که سنگ حدید برخورد زیادی با محلول نداشته باشد زیرا یکی از شرایط نگهداری انگشتر حدید آن است که با آب شست و شو نبیند. با استفاده از مسواک روی سطوح انگشتر را به خوبی تمیز کنید. سپس یک دستمال نرم بدون پرز جهت خشک کردن انگشتر بردارید و خوب سطح حلقه را خشک نمایید. از دستمال کاغذی جهت خشک کردن حلقه اکیدا خودداری فرمایید زیرا باعث خش انداختن بر روی انگشتر می‌شود. دومین روش برای سفید کردن انگشتر حدید می‌توانید از خمیر جوش شیرین استفاده نمایید. مقدار کمی جوش شیرین را با مقدار آب ترکیب کنید تا یک خمیر بدست آید، سپس خمیر را به طوری که به سنگ برخورد نکند قرار دهید. از شرایط نگهداری انگشتر حدید همانطور که گفته شد نباید خمیر با سنگ برخورد داشته باشد. سپس به آرامی انگشتر را شست‌وشو دهید با بعد با یک پارچه نرم آن را خشک کنید. در روش سوم می‌توانید از خمیر دندان جهت سفید کردن انگشتر حدید استفاده نمایید. مقداری خمیردندان به وسیله مسواک بر روی انگشتر بمالید پس از چند دقیقه خمیر دندان را از روی حلقه به طور کامل پاک کنید و خشک نمایید.

 

امکان شست وشو انگشتر حدید با آب

یکی از روش‌های شست‌وشو انگشترها استفاده از آب می‌باشد که باید درپاسخ به سوال‌هایی از جمله آیا می‌شود انگشتر حدید را با آب پاکسازی کرد؟ آب برای انگشتر حدید مضر است؟ گفت: خیرهمانطور که در شرایط نگهداری انگشتر حدید گفته شد امکان شست‌وشوی انگشتر حدید با آب وجود ندارد و آب برای این سنگ زینتی مضر می‌باشد، به دلیل آنکه دارای خواص مغناطیسی است و در مواد تشکیل‌دهنده این سنگ آهن بسیاری وجود دارد.

خرید انگشتر حدید از بهترین فروشگاه اینترنتی نقره‌جات

برای خرید انگشتر حدید اصل حتما باید از اعتبار فروشگاه مد نظر خود اطلاعات کافی داشته باشی، امروزه به دلیل زیاد شدن فروشگاه‌های اینترنتی و جنس‌های تقلبی افراد سودجو به راحتی می‌توانند کلاهبرداری کنند. برای در امان‌ماندن از این افراد ما به شما فروشگاه  سیلور110 را معرفی می‌کنیم. با خرید از این فروشگاه معتبر و تضمین شده دیگر نگران هیچ چیز نباشید، پشتیبانان این سایت با ارسال ایمیل، شما را از لحظه به لحظه بسته ارسالیتان آگاه می‌سازند و 7 روز هفته 24 ساعته پاسخگوی هرگونه سوالات و ثبت سفارشاتتان هستند. برای دریافت اطلاعات بیشتر از سنگ حدید و شرایط نگهداری انگشتر حدید می‌توانید به دسته‌بندی‌های سایت رجوع فرمایید. تمامی کالاها در این سایت دارای اصالت کالا و گارانتی می‌باشد. فروشگاه اینترنتی خرید نقره سیلور110 برای تمامی محصولات 7 روز فرصت بازگردانی محصول خریداری شده را در صورت هرگونه نارضایتی برای مشتریان در نظر گرفته است، با ارائه فاکتور فروش خرید می‌توانید از خدمات گارانتی محصول بهره‌مند شوید. قیمت‌گذاری کالا در این سایت به صورت خرده فروشی می‌باشد که اغلب توسط تولیدکننده و یا نماینده رسمی توزیع آن کالا تعیین شده است و برای هر مشتری در هر نقطه‌ای از کشور این قیمت ها یکسان بوده و هزینه ارسال بسته کاملا به صورت رایگان است؛ همچنین شما می‌توانید از طرح‌های ارائه‌شده برای جلب اعتماد و رضایت بیشتر شما نظیر  طرح‌های تشویقی، تخفیفات ویژه کالا، پیشنهاد شگفت‌انگیز و سایر خدمات نیز استفاده کنید.

 

نتیجه‌گیری

در این مطالب سعی داشتیم تا نحوه نگهداری انگشتر حدید، جواهر شگفت‌انگیز و حساس را برایتان بازگو کنیم با یادگیری هرچه بهتر طرز استفاده از این سنگ از هرگونه آسیب احتمالی به این نگین قیمتی جلوگیری می‌کنید و باعث زیاد شدن عمر حدید خود می‌شوید. با رعایت اصول گفته شده شما می‌توانید از تمامی خواص و فواید این سنگ زیبا بهره‌مند شوید. جهت اطلاعات بیشتردرباره شرایط نگهداری انگشتر حدید و خرید حدید اصل می‌توانید به سایت معتبر سیلور110 مراجعه فرمایید و لذت یک خرید مطمئن را تجربه نمایید.

 


 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: انگشتر حدید انگشتر حدید کردن انگشتر خرید انگشتر قرار دهید حدید خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۹۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت بندهای تغذیه مصنوعی استان از ابتدای سال تاکنون

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، زارع زاده در این زمینه اظهار داشت: مراحل اجرای پروژه مرمت بند تغذیه مصنوعی رحیم آباد ابرکوه (مرحله دوم) که از سال 1401 آغاز شده است، در مراحل پایانی به سر می برد. 

وی با بیان اینکه مرمت بند رحیم آباد ابرکوه تاکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، افزود: به منظور تکمیل فرایند مرمت این بند، عملیات اجرایی در جناح راست با عنوان مرمت بند رحیم آباد ( مرحله سوم) با انتخاب مشاور و پیمانکار آغاز شده است.

مدیر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی شرکت سهامی آب منطقه ای یزد همچنین اظهار داشت:عملیات لایروبی سیل بند دم هفت اردکان و بند تغذیه مصنوعی رودخانه شور ابرکوه نیز شروع شده است. 

زارع زاده در پایان هدف از مرمت و نگهداری بندهای تغذیه مصنوعی استان را افزایش حجم مخزن به منظور کنترل سیلاب و افزایش نفوذ آب و تغذیه سفره های آب زیرزمینی دانست.

دیگر خبرها

  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • ماجرای دریافت انگشتر رهبر انقلاب توسط یک کارگر
  • راز نگه‌داشتن گل طبیعی به مدت طولانی را می‌دانید؟
  • مرمت بندهای تغذیه مصنوعی استان از ابتدای سال تاکنون
  • سیب زمینی جوانه زده قابل مصرف است؟
  • «نون خ» پایبند به آداب ایرانی
  • فیلم|کهن‌کسوت مشهدی از آداب زورخانه می‌گوید
  • ترفندی برای جلوگیری از جوانه زدن سیر و پیاز
  • لایروبی بند‌های تغذیه مصنوعی استان یزد برای مدیریت سیلاب