Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مهار حادثه آتش‌سوزی یک پارکینگ ساختمان مسکونی در شهرک ولیعصر (عج) خبر داد و گفت: در این حادثه چهار دستگاه خودرو سواری دچار آتش‌سوزی شد.

به گزارش ایمنا، سیدجلال ملکی اظهار کرد: محل آتش‌سوزی در طبقه منفی دو یک ساختمان پنج طبقه مسکونی در دو بلوک جمعاً ۷۰ واحد مسکونی دچار آتش سوزی شده بود و از طریق راه پله و راهروها به هر دو بلوک راه دسترسی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مأموران چهار ایستگاه آتش‌نشانی به همراه بالابر و تشک نجات مشغول عملیات شدند، افزود: دود حاصل از این آتش‌سوزی در طبقات سرایت کرده بود و تعدادی در وضعیت ناایمن قرار داشتند.

ملکی با بیان اینکه تشک نجات در قسمت پایین ساختمان پهن شد، گفت: دو نفر از طبقه اول از طریق تشک نجات از محل حادثه خارج شدند و حدود ۵۰ نفر نیز از طریق بالابر و همچنین راه پله‌ها توسط آتش‌نشانان از محل حادثه خارج شدند و در مجموع آتش‌نشانان حدود ۶۰ نفر را به سلامت خارج کردند.

وی ادامه داد: علاوه بر چهار دستگاه خودرو سواری که در آتش سوخت به دو خودرو دیگر و همچنین چندین دستگاه موتور و دوچرخه نیز خسارت وارد شد.

ملکی خاطرنشان کرد: این حادثه بدون مصدومیت مهار شد و آتش‌نشانان مشغول تخلیه دود هستند.

منبع: ایرنا

کد خبر 595754

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آتش سوزی شهر تهران حریق در پارکینگ ساختمان مسکونی در تهران سخنگوی آتش نشانی تهران سید جلال ملکی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۹۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار منزل مسکونی در قم

بنا بر اعلام سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم، بعدازظهر امروز جمعه ۷اردیبهشت ماه ساعت ۱۸:۰۰ انفجار منزل مسکونی در بلوار عمار یاسر به مرکز فرماندهی آتش نشانی قم اعلام شد.

بلافاصله ۲دستگاه خودرو اطفاء حریق به همراه ۶نفر آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند.

در این حادثه یک نفر خانم ۳۲ ساله دچار سوختگی و مصدومیت شد که توسط نیرو‌های آتش نشانی از منزل خارج شده و تحویل عوامل اورژانس شد.

علت حادثه توسط تیم علت یابی حریق و حوادث در حال بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل
  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری
  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد +فیلم