Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بافت، علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت محیط‌ زیست امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بافت با اشاره به نبود زیرساخت شهرستان گفت: شرایط اکنون اقتصادی تثبیت‌ شده است و در فروش نفت مشکلی نداریم و امروز ظرفیت دیپلماسی به‌جایی رسیده که ما در دنیا حرف می‌زنیم.

وی عنوان کرد: ماهانه ۱۵ هزار میلیارد تومان سررسید اوراق دولت قبل توسط این دولت پرداخت می‌شود و ۴۸۰ هزار میلیارد تومان کسری بودجه که برای این دولت باقی‌مانده است و در پرداخت حقوق کارمندان، دولت هیچ استقراضی از بانک مرکزی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور با بیان اینکه باید خادم مردم باشیم و مردم مشکل‌ دارند و باید مشکل‌شان حل شود، عنوان کرد: آنچه در سفرهای استانی مصوب می‌شود نقدی پرداخت می‌شود و باید شش ماه دیگر ماحصل سفر ریاست‌جمهور دیده شود و هیچ کلنگی زده نشده است و اولویت با طرح‌های نیمه‌تمام است و دور دوم سفر تمام مدیران ارزیابی می‌شوند.

سلاجقه با بیان اینکه مسؤولانی که جهادی کار نمی‌کنند باید کنار گذاشته شوند، گفت: زیرساخت‌های شهرستان وضعیت مناسبی ندارد و از احیا استیل می‌خواهیم به مسؤولیت‌های اجتماعی هم عمل کند. ادامه داد: در شهرستان آب مسئله اساسی است و زیرساخت‌های مناسب جاده‌ای وجود ندارد. مشکل اراضی مسکن ملی پیگیری خواهد شد تا زمین به مسکن ملی داده شود.

وی با اشاره به اینکه طرح تفصیلی شهرستان بافت با همه اجزایش و کاملاً مهندسی‌شده آماده شود، تصریح کرد: بودجه ۱۴۰۱ کشور بر مبنای نقشه آمایش سرزمینی کشور بودجه‌ریزی شد و گام عالمانه‌ای است که اولین بار بودجه کشور بر مبنای آمایش سرزمینی است.

رئیس حفاظت محیط‌زیست با اشاره به محرومیت‌های شهرستان بافت، گفت:  در مصوبات سفر طرح‌های بالای 30 درصد اعتبار کافی بگیرند و تمام بشوند.

صمدالله محمدی نماینده بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس اظهار داشت: بزرگ‌ترین مشکل شهرستان بافت نبود زیرساخت است و خصوصاً در حوزه جاده‌ای، برق صنعتی، آب صنعتی و گاز صنعتی مشکلات اساسی داریم و متأسفانه به‌دلیل نبود زیرساخت سرمایه‌گذار راغب به سرمایه‌گذاری در شهرستان نیست.

وی با اشاره به توزیع نامتوازن و ناعادلانه امکانات و صنعت عنوان کرد: درصورتی‌ که زیرساخت نداشته باشیم و نتوانیم شغل ایجاد کنیم مهاجرت امر طبیعی است.

نماینده شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه خاطرنشان کرد: در سیل اخیر به قنوات و کانال‌های کشاورزی خسارت وارد شده است و رودخانه‌ها ساماندهی نشدند. اگر آب قنوات رهاسازی نشود مشکل مردم پابرجا است و معیشت مردم در گرو آب قنوات است.

محمد محمدزاده امام‌ جمعه شهرستان بافت در جلسه شورای اداری با بیان اینکه مردم به این دولت امیدوار هستند، اظهار داشت: مردم به تغییر رأی دهند و مدیری که جهادی نیست کنار گذاشته شوند و متأسفانه زیرساخت در شهرستان نیست و دلیل اصلی سرمایه‌گذاری نکردن سرمایه‌گذار همین است.

وی با اشاره به اینکه این سفر باید برای مردم دستاوردی داشته باشد، گفت: ایجاد شغل باید اولویت برای شهرستان باشد و در مسکن ملی هیچ اتفاق چشمگیری اتفاق نیفتاده است.

 فرهاد آراسته اظهار داشت: نیازمند تأمین اعتبار جهت طرح‌های نیمه‌تمام مجتمع آب‌رسانی روستایی،  توسعه آب شهری بافت، بزنجان و کشکوئیه، تأسیس خوابگاه دانشجویی، روان آب‌های بالادست، خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌ها و... هستیم.

وی گفت: نیازمند توسعه زیرساخت‌های برق شهرستان و مساعدت در جهت اجرای طرح‌های آبخیزداری، تأمین اعتبار جهت زیرساخت‌های گردشگری، تأمین اعتبار جهت پروژه‌های باند دوم محورهای مواصلاتی بافت کرمان، بافت سیرجان و بافت ارزوئیه و بافت رابر هستیم که این طرح‌ها قریب به ده سال کلنگ‌زنی شده است.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست شهرستان بافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۹۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیجار از نبود هتل مناسب رنج می‌برد/ لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زندیان ظهر شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی ضمن تبریک عملیات وعده صادق اظهار کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری اسرائیل باید تنبیه می‌شد و خوشبختانه این اتفاق افتاد و ما شاهد اقتدار ایران اسلامی بودیم.

وی افزود: خدمت به مردم اهمیت بسیار زیادی دارد و سعی می‌کنیم در مجلس در راستای رفع مشکلات مردم بیش از پیش گام برداریم.

وی ادامه داد: جلسات شورای فرهنگ عمومی باید با خروجی مناسب باشد و برنامه‌های فرهنگی با محتوای مناسب اجرا شود.

زندیان اضافه کرد: ساخت و توسعه زیر ساخت مجموعه فرهنگی اهمیت زیادی دارد و در راستای توسعه فرهنگی در این شهرستان باید تلاش کرد و خوشبختانه اقدامات خوبی در راستای تجهیز کتاب خانه و فضای ساختاری این نهاد تلاش شده است.

نماینده مردم بیجار در ادامه عنوان کرد: شهرستان بیجار با وجود قدمت بالایی که دارد هتل مناسبی ندارد وبرای اسکان مسابقات ورزشی و فرهنگی با مشکل مواجه هستیم و باید در راستای ساخت این مهم تلاش کرد تا شاهد ساخت هتلی مناسب برای مردم این دیار باشیم.

وی یادآور شد: بحث حجاب و عفاف اهمیت زیادی دارد و رعایت این مهم در ادارت بیش از پیش در دستور کار قرار بگیرد.

کد خبر 6090067

دیگر خبرها

  • گشایش‌های جدید ارزی در راه است
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • سرمایه گذاری انرژی های تجدید پذیر در استان اصفهان
  • زیرساخت های بردسکن نیازمند رسیدگی فوری از سوی مسوولان استان است
  • تقویت آموزش‌های مهارتی نیازمند توسعه زیرساخت ها است
  • بیجار از نبود هتل مناسب رنج می‌برد/ لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی
  • اختصاص ۱۵ همت برای ۲۶ پروژه‌ پیشران معاونت علمی
  • ۵۵ درصد از واحد‌های فرسوده در بافت‌های تاریخی قرار دارند