Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@18:52:05 GMT

پیولی: فشاری برای تکرار قهرمانی روی ما نیست

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۲۹۹۶۶

پیولی: فشاری برای تکرار قهرمانی روی ما نیست

به گزارش "ورزش سه"، میلان فردا اولین دیدار فصل جدید سری A را در ورزشگاه سن سیرو برابر اودینزه برگزار خواهد کرد و پیولی به آینده این تیم بسیار امیدوار است. 
میلان فصل گذشته موفق شد پس از سال‌ها دوری از جمع مدعیان لیگ ایتالیا بار دیگر جام قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کند و خریدهای خوب این تیم، هوادارانش را به تکرار این قهرمانی امیدوار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیولی در نشست خبری پیش از این بازی به خبرنگاران گفت:« این تیم میلان قوی است اما شرایط زمین مشخص خواهد کرد که ما از فصل گذشته بهتر یا بدتر هستیم. من همین روحیه را فصل پیش هم از بازیکنان دیده بودم. این باعث می‌شود که من امیدوار باشم چون پیشرفت‌هایی را هم در این تیم می‌بینم.»


او درباره شرایط این تیم در فصل پیش‌رو اظهار داشت:« هیچ فشاری برای تکرار قهرمانی روی ما نیست. ما هرگز به حرف افرادی که خارج از میلانلو هستند توجه نمی‌کنیم. این فصل باید در رقابت‌های زیادی به میدان برویم و نشان دهیم که تیمی رقابت‌جو هستیم.»
این مربی ایتالیایی درباره دیدار برابر اودینزه اضافه کرد:« می‌دانیم که فردا با چه دشواری‌هایی روبرو خواهیم بود. با تیمی فیزیکی روبر هستیم  نیاز داریم که توپ را سریع‌تر به گردش درآوریم و وقتی توپ را در اختیار نداریم، عملکرد خوبی را ارائه دهیم. ما نیاز به انسجام تیمی داریم تا بتوانیم بازی خوبی در نیمه زمین حریف ارائه دهیم.»
سرمربی میلان درباره احتمال جذب بازیکنان بیشتر پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی گفت:« من از این تیم و بازیکنانی که جذب کردیم بسیار راضی هستم. اگر شانسی برای جذب بازیکنان دیگری هم داشته باشیم برای آن اقدام خواهیم کرد. این تیم کامل است اما ممکن است موقعیت جذب بازیکنان خوب به وجود بیاید. مدیران میلان کاملا برای این موضوع آماده هستند.»

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استفانو پیولی سرمربی سری آ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۹۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن قهرمانی دردسرساز: اینتر جریمه مالی شد!

به گزارش "ورزش سه"، نراتزوری پس از کسب اسکودتو، روز یکشنبه در میلان رژه قهرمانی برگزار کردند. در حین جشن هواداران و بازیکنان تیم نتوانستند علیه میلان و بازیکنانش شعار ندهند. آنها بیشتر از همه به تئو هرناندز توهین کردند.

یکی از چشم‌گیرترین تصاویر این رویداد، مربوط به دنزل دامفریز، مدافع اینتر است که بنری را مربوط به بازی رایانه‌ای در دست دارد و ستاره میلان را به شکل یک سگ نشان داده است.

دامفریز با واکنش تند هواداران دیگر تیم‌ها مواجه و سپس اعلام شد که دادستانی ایتالیا پرونده‌ای را برای رسیدگی به اقداماتش باز کرده است. با این حال او در اینستاگرام عذرخواهی و اعتراف کرد که مرتکب اشتباه شده است.

علاوه‌بر بنر دامفریز، هواداران هم علیه هرناندز شعارهایی دادند که سری A به این شعارها به‌طور جداگانه رسیدگی کرده است. در حکمی که امروز به قهرمان سری A اعلام شد، آنها سه‌ هزار یورو جریمه شده‌اند.

طبق گفته رسانه‌های ایتالیایی، به‌زودی حکم دامفریز هم اعلام خواهد شد و انتظار می‌رود او هم با جریمه مالی و احتمالا محرومیت مواجه شود.

دیگر خبرها

  • پیولی را اخراج نکنید، بهتر از او ندارید!
  • آریگو ساکی: دزربی می تواند در میلان مانند من عمل کند
  • جشن قهرمانی دردسرساز: اینتر جریمه مالی شد!
  • مربی میلان از انگلیس می‌آید ولی ایتالیایی است!‏
  • عذرخواهی دومفریز از تئو هرناندز: اشتباه کردم که آن بنر را در دست گرفتم
  • ستاره اینتر از توهین به میلان خودداری کرد
  • محرومیت سنگین در انتظار ستاره اینتر
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • جو جالب میدان دل دوئومو میلان در شب جشن قهرمانی اینتر / فیلم
  • جشن قهرمانی تیم اینتر در شهر میلان / فیلم