Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@00:13:47 GMT

خسارت‌های بارندگی به نخل‌های بوشهر جبران شود

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۰۰۱۹

خسارت‌های بارندگی به نخل‌های بوشهر جبران شود

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: جبران خسارت‌های سیل اخیر به نخیلات به گونه‌ای که رضایتمندی نخلداران و تولیدکنندگان این استان را در پی داشته باشد، ضروری است.

احمد محمدی زاده ظهر جمعه در بازدید از نخیلات و سردخانه‌های تنگستان اظهار کرد: نخلداران و تولیدکنندگان خرما باید حمایت و پشتیبانی شوند و مدیریت استان در این راستا از هیج تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تقویت صنایع بسته بندی و تبدیلی خرما در مناطق خرماخیز استان یک ضرورت است و موجبات بهبود وضعیت معیشتی نخلداران می‌شود.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: رایزنی‌های بسیار خوبی برای صادرات خرمای استان بوشهر به کشورهای هدف انجام شده و انتظار داریم امسال شاهد افزایش چشمگیر صادرات خرما باشیم.

محمدی زاده اضافه کرد: بارندگی‌های اخیر، خسارت زیادی به نخلداران بویژه در دشتستان و تنگستان وارد کرده که جبران این خسارت‌ها به گونه‌ای که رضایتمندی نخلداران و تولیدکنندگان را در پی داشته باشد ضروری است.

وی یادآور شد: خرما یک محصول مقوی و دارای ارزش غذایی فوق العاده‌ای است و باید به طور کامل معرفی شود و تبلیغات مناسبی صورت گیرد تا بازار خود را پیدا کند.

به گزارش ایسنا و به نقل روابط عمومی استانداری بوشهر، در این بازدیدها، باغداران و تولیدکنندگان خرما دغدغه‌ها و مشکلات خود را مطرح و خواستار رسیدگی مسئولان شدند.

استاندار بوشهر همچنین در بین نمازگزاران جمعه در مصلای اهرم حضور یافت و به سئوالات و دغدغه‌های مردمی پاسخ داد.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۰۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان استان بوشهر بارانی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ با ورود این سامانه بارش باران، رگبار، رعدوبرق، وزش باد، تندباد‌های لحظه‌ای، ایجاد گردوخاک و در مناطق مستعد ریزش تگرگ نقاط مختلف استان از جمله دیر، گناوه، شبانکاره و بوشهر را در بر گرفته است.

هشدار سطح نارنجی جوی و دریایی و وزش باد هم رد استان صادر شده است.

آب‌گرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، شکستن درختان و خسارت به سازه‌های سبک و ناپایدار به‌دلیل وزش باد، لغزندگی جاده‌ها، وقوع رعدوبرق و خطر آتش‌سوزی تأسیسات برق شهری و تأسیسات و مخازن نفتی و گازی، احتمال خسارت به محصولات کشاورزی، مواج‌شدن دریا و سواحل استان بوشهر و خطر غرق شدن شناور‌ها در این سامانه پیش‌بینی می‌شود.

فعالیت این سامانه پرقدرت تا جمعه ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • معرفی فرصت‌های صادراتی استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • صادرات غیرنفتی استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • بهره گیری از همه ظرفیت‌ها برای جبران خسارت منطقه امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • فرصت‌های از دست رفته برای کردستان با کار جهادی جبران شود
  • تسهیلات لازم برای جبران خسارت مردم امامزاده ابراهیم(ع) شفت تامین می‌شود
  • آسمان استان بوشهر بارانی شد
  • استاندار هرمزگان:جذب سهمیه استخدامی معلمان وظیفه ما است
  • فرش قرمز خراسان شمالی برای سرمایه گذاری
  • خسارت جبران ناپذیر در کم توجهی به امر نماز
  • جبران خسارت زیست محیطی ازسوی آزادراه تهران-شمال