Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@20:47:28 GMT

رییس‌جمهور: تحقق عدالت نیروهای تحول‌گرا نیاز دارد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۰۰۵۰

رییس‌جمهور: تحقق عدالت نیروهای تحول‌گرا نیاز دارد

به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله سید ابراهیم رییسی عصر روز جمعه در دیدار نخبگان و خانواده ایثارگران استان کرمان افزود: تاکید داریم استفاده از نیروهای جوان تحول گرای انقلابی و حزب الهی که حقیقتا تحول را قبول دارند در دستور کار قرار گیرد.

رییس جمهور اضافه کرد: عدالت باید در همه مراحل توسعه سایه بیاندازد و با عدالت می توان توسعه را بخوبی پیش برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه همه باید در جهت توسعه یافتگی تلاش کنیم و این پیشرفت باید در پرتو عدالت باشد تاکید کرد: برخی کشورهای پیشرفته در حوزه اقتصادی به پیشرفت رسیده اند اما در حوزه اخلاق، معنویت، عدالت و ... مشکل دارند.

رییسی افزود: مهمترین بحران امروز غرب مشکل الحاد، ترک خانواده و بی توجهی به خانواده است که زشت ترین اخلاق به عنوان شاخص تمدن در جوامع معرفی می شود.

وی با بیان اینکه پیشرفت ما باید در پرتو عدالت باشد اظهارداشت: ما نیز در دولت محور کار را عدالت و سند بودجه ۱۴۰۱ را نیز براساس مولفه های تحقق عدالت قرار داده ایم که آمایش سرزمینی را مستند بر آن گذاشتیم.

رییس جمهور قانون عادلانه، مجریان عادلانه و داوری های عادلانه را در جامعه مورد تاکید قرار داد و گفت: وصف مردمی بودن را برای دولت لازم می دانیم و در تمامی تصمیمی سازی ها نقش مردم همواره مهم بوده و خواهد بود.

به گزارش ایرنا، سفر استانی دولت به کرمان از عصر روز پنجشنبه (۲۱ مردادما) شروع و تا امروز ادامه دارد.

شماری از وزیران و معاونان رییس جمهور، آیت الله رییسی را در این سفر همراهی می کنند که در سفرهای جداگانه به شهرستان های مختلف از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این مناطق قرار می گیرند.

از روز چهارشنبه(۲۰ مردادماه)  ۲۹ میز خدمت و ارتباط مردمی با حضور شماری از معاونان وزیران یا دیگر مدیران وزارتخانه ها به عنوان نمایندگان تام الاختیار وزرا  در ادارات مختلف استان کرمان تشکیل شده است تا علاوه بر دیدار چهره به چهره با مردم و بررسی شکایت ها و پیشنهادها، خواسته ها و نامه های مکتوب مردمی نیز دریافت شود.

اخبار مرتبط با سفر استانی دولت سیزدهم به استان کرمان را از طریق پرونده ذیل دنبال کنید:

دیار کریمان میزبان سی و یکمین سفر استانی رییس جمهور

برچسب‌ها سید ابراهیم رییسی کرمان سفر استانی نخبگان پروندهٔ خبری دیار کریمان میزبان سی و یکمین سفر استانی رییس جمهور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید ابراهیم رییسی کرمان سفر استانی سید ابراهیم رییسی کرمان سفر استانی نخبگان رییس جمهور سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۰۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری اعضای باند فرااستانی سرقت از پیرزن‌ها در این استان خبر داد. 

به گزارش ایرنا، سردار ناصر فرشید روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: باند فرا استانی سارقان به عنف که در معابر شهری کرمان اقدام به سرقت از پیرزن‌ ها می‌ کردند با تلاش پلیس منهدم شد.

وی اظهار کرد: باند سرقت از پیرزن ها در کرمان بعد زیر نظر گرفتن بانوان مسن سوژه مورد نظر خود را انتخاب کرده و اقدام به سرقت از آنها می کردند.

وی تصریح کرد: سارقان با به کارگیری ترفندهایی چون سوال کردن آدرس مساجد و یا انجام کارهای خیر و خداپسندانه به سوژه نزدیک شده و اعتماد فرد مورد نظر را جلب می‌ کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: سارقان پس از جلب اعتماد پیر زن ها در فرصت مناسب اقدام به سرقت طلا و جواهرات آنها می‌ کردند.

وی ادامه داد: باند سرقت فرا استانی سرقت از پیرزن ها در کرمان تاکنون به ۱۱ فقره سرقت اعتراف کرده اند.

سردار فرشید گفت: اعضای باند سرقت از پیرزن‌ها ها را ۲ مرد و یک زن تشکیل می داد که این افراد با خودرو اقدام به سوژه یابی می کردند.

وی افزود: پلیس پس از دریافت گزارش شاکیان اقدامات لازم برای دستگیری سارقان را انجام داد و بر این اساس گشت‌ های نامحسوس پلیس در حین گشت زنی و رصد در شهر به یک خودرو مشکوک می شوند و دستور ایست می‌ دهند.

وی افزود: سارقان به محض دریافت دستور ایست اقدام به فرار می‌ کنند.

فرمانده انتظامی کرمان با تاکید بر اینکه پلیس بعد از اقدام به فرار سارقان با تیراندازی خودروی آنها را متوقف و آنها را دستگیر می کند افزود: افراد نباید به سادگی به افراد غریبه اعتماد کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برپایی کنگره حضرت رضا (ع) با شعار عدالت / دنیای امروز به درک عدل و ترسیم الگوی رضوی نیاز دارد
  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • بارزانی با رییسی دیدار کرد
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های سفر استانی رییسی به استان قم برگزار شد
  • رئیسی به قم می‌رود
  • برای تحقق رشد اقتصادی نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین هستیم
  • تحقق عدالت فرهنگی با فروش هم‌زمان حضوری و مجازی در نمایشگاه کتاب
  • رییسی: امروز در غرب شاهد تقابل آشکار جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان
  • رویکرد ایدئولوژیک دولت رییسی، ریشه ادامه چالش‌های اقتصادی