Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@04:06:46 GMT

رئیس جمهور بهترین هدیه را به مردم جنوب کرمان داد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۰۱۱۶

رئیس جمهور بهترین هدیه را به مردم جنوب کرمان داد

به گزارش خبرگزاری مهر، ذبیح الله اعظمی در بیانیه‌ای اعلام کرد: تشکیل استان مستقل در جنوب کرمان خواسته به حق و آرزوی مردمان نجیب و انقلابی این منطقه بود که انشاالله با قول ریاست محترم جمهور به زودی شاهد تأسیس رسمی آن خواهیم بود.

امروز از بهترین روزهای عمرم بود که هیچ وقت فراموش نمی‌کنم و مطمئنم تک تک مردم جنوب کرمان این هدیه بزرگ رئیس جمهور را فراموش نخواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنده به نوبه خودم به عنوان یک شهروند جنوب کرمانی از همه کسانی که برای تشکیل استان کرمان جنوبی به هر نحوی قدمی برداشتند صمیمانه سپاسگزارم و دست تک تکشان را می بوسم.

از ریاست محترم جمهور، معاونین ایشان و اعضای محترم هیئت دولت، استاندار انقلابی و فداکار کرمان دکتر فداکار سپاسگزارم.

کد خبر 5561500

منبع: مهر

کلیدواژه: سیدابراهیم رئیسی جیرفت محرم 1401 عاشورا بوشهر مراسم عزاداری ویروس کرونا عکس استانها ماه محرم خطبه های نماز جمعه روز خبرنگار حسینیه مهر سفر استانی کرمانشاه اربعین حسینی جنوب کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۰۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبش دانشجویی جهانی «حمایت از فلسطین» به ونزوئلا رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، هزاران دانشجو در ونزوئلا روز سه‌شنبه در شهر کاراکاس پایتخت این کشور برای حمایت از مردم فلسطین به خیابان‌ها آمدند.

دانشجویان در حالی که از دانشگاه بولیواری به سمت مجلس ملی می رفتند، پوسترهایی را حمل می کردند و شعارهایی علیه تجاوزات و نسل کشی اسرائیل در فلسطین سر می دادند.

«فادی الزابن»، سفیر فلسطین در این تظاهرات گفت: «فلسطین ۷۵ سال منتظر عدالت بوده و از حق موجودیت خود دفاع کرده است. اسرائیل نوار غزه را به قبرستان کودکان و زنان تبدیل کرده است. من می پرسم چند کودک دیگر باید قبل از رسیدن ما به استقلال بمیرند؟»

وی گفت که اسرائیل در غزه ۵۰۰ مدرسه و مرکز آموزشی به همراه پنج دانشگاه را ویران کرد و ۸۰ رئیس دانشگاه را کشته است.

این نخستین تظاهرات حمایت از فلسطین در ونزوئلا نیست و در جریان جنگ علیه غزه تا کنون در چند نوبت مردم ونزوئلا خواستار توقف جنگ غزه شده‌اند.

نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا روز دوشنبه گفته بود: «جوانان جهان باید برای افشای نسل‌کشی مردم فلسطین [با مجوز بنیامین] نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، به خیابان‌ها بریزند و خواستار صلح فوری باشند.»

پیش از این نیز، «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا اعلام کرده بود که رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا قوانین بین اللملی را نقض و هرج و مرج به پا می‌کند.

پیشتر نیز، نیکلاس مادورو گفته بود که اسرائیل بیمارستان‌های نوار غزه را بمباران و بیماران، مجروحان و آوارگان فلسطینی را قتل‌عام می‌کند. رئیس‌جمهور ونزوئلا افزوده بود که رژیم صهیونیستی بذر یک ایدئولوژی خطرناک‌تر از نازیسم را ابتدا علیه مردم فلسطین و سپس همه ملت‌های عربی و اسلامی و همچنین مسیحیان کاشته است.

کد خبر 6093687

دیگر خبرها

  • جنبش دانشجویی جهانی «حمایت از فلسطین» به ونزوئلا رسید
  • هر جا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • هرجا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • ضرورت اقدامات عملی برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی
  • اعلام آمادگی وزارت دفاع برای همکاری با زیمباوه
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • کرمان/ فوت پسربچه ۵ ساله در سایه اهمال کاری‌ ها
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان