Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو تیم فوتسال کراپ الوند و گیتی‌پسند اصفهان به تساوی ۳ بر ۳ رضایت دادند.

به گزارش ایسنا، هفته ششم لیگ برتر فوتسال با ۷ دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد که در مهم‌ترین دیدار کراپ الوند میزبان گیتی‌پسند بود که این دیدار مهیج با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید تا روند شکست‌ناپذیری کراپ ادامه داشته باشد. شهاب طالبی، علی جوان و محمد نجف‌زنگی برای میزبان گلزنی کردند و سعید احمد عباسی و محمدحسین درخشانی(۲بار) گلزنان گیتی‌پسند بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی آخرین دیدار احمد عباسی برای گیتی‌پسند به شمار می‌آمد. 

مس سونگون در دیداری پر گل با نتیجه ۷ بر ۴، میزبانش صنایع پشتیبان هرمزگان را مغلوب کرد و سن‌ایچ ساوه با برتری ۲ بر یک برابر فولاد زرند دوباره به صدر جدول بازگشت. 

فردوط قم در خانه با نتیجه ۴ بر یک مغلوب گهر زمین سیرجان شد و سفیر گفتمان با نتیجه ۴ بر ۳ مقاومت البرز را از پیش رو برداشت. کاترین آمل در اولین تجربه اصغری مقدم روی نیمکتش، به نخستین پیروزی‌اش در این فصل رسید و با نتیجه ۶ بر ۳ چیپس کامل را از پیش رو برداشت. دو تیم فرش‌آرا و زندی بتن کلاردشت هم به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند.

در جدول سن‌ایچ ساوه و کراپ الوند با تفاضل و گل‌زده برابر، ۱۶ امتیازی هستند و در صدر قرار دارند و مس سونگون با ۱۵ و گیتی‌پسند با ۱۳ در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ليگ برتر فوتسال کراپ الوند قزوین تیم فوتسال گیتی پسند سن ایچ ساوه استانی ورزشی گیتی پسند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۰۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج سنگربان والنسیا پایه‌گذار بازگشت آبی اناری‌ها شد

در آخرین بازی از هفته سی‌وسوم لالیگا، تیم فوتبال بارسلونا در خانه میزبان والنسیا بود و در نهایت توانست با شکست میهمان ۱۰ نفره خود به رتبه دوم جدول بازگردد.

به گزارش ایسنا، شاگردان ژاوی در آخرین بازی هفته مقابل والنسیا قرار گرفتند و نیمه اول سختی را پشت سر گذاشتند. خفاش‌ها نیمه نخست را با برتری شکننده ۲ بر یک به پایان رساندند اما نقطه عطف بازی در آخرین ثانیه‌های نیمه نخست اتفاق افتاد؛ جایی که سنگربان والنسیا با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد و آنان مجبور شدند نیمه دوم را ۱۰ نفره شروع کنند.

همین مسئله پایه‌گذار بازگشت کاتالان‌ها شد و با هت‌تریک لواندوفسکی در نیمه دوم، بارسلونا در نهایت با نتیجه ۴ بر ۲ این بازی را برد و رتبه دوم جدول را از ژیرونا پس گرفت.

به این ترتیب بارسلونا با ۷۳ امتیاز و ۲ امتیاز بیشتر نسبت به ژیرونا در جایگاه دوم قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اخراج سنگربان والنسیا پایه‌گذار بازگشت آبی اناری‌ها شد
  • برتری نیروی زمینی و گیتی پسند در روز جشن قهرمانی زود هنگام مسی‌ها
  • باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد
  • گیتی‌پسند پیروز نبرد همشهری‌ها
  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند
  • نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت
  • رستگاری ازبکستان در ضیافت پنالتی ها/ شگفتی تاجیکستان کامل نشد
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!
  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم