Web Analytics Made Easy - Statcounter

به استقبال اولین و تنها جام جهانی زمستانی تاریخ می‌رویم.

جام جهانی 2022 طی آبان و آذر سال جاری در خاورمیانه، آغاز می شود. این مسابقات قرار بود با دیدار سنگال و هلند کلید بخورد که قطر طی روزهای گذشته درخواست کرد طبق روال چند دوره اخیر که میزبان مسابقه افتتاحیه را برگزار کرده، دیدار اول این دوره رقابت ها هم با حضور این کشور به عنوان میزبان آغاز شود و ساعاتی پیش بود که به طور رسمی اعلام شد فیفا با این درخواست موافقت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرفداری| حالا و با تایید شورای اجرایی فیفا، 20 نوامبر 2022 (29 آبان 1401) مسابقه افتتاحیه جام جهانی خواهد بود و به این ترتیب شماره معکوس 100 روزه تا دوره 22 جام جهانی به جای فردا، از امروز استارت می خورد. مسابقه افتتاحیه جام جهانی 2022 قرار است یک‌شنبه 29 آبان 1401 ساعت 19:30 به وقت ایران میان تیم‌های قطر و اکوادور در استادیوم البیت آغاز شود.

در روز افتتاحیه جام جهانی تنها این مسابقه برگزار می‌شود و از روز سوم بازی‌ها، هر روز چهار مسابقه در مرحله گروهی برگزار خواهد شد. بازی‌های مرحله گروهی در چهار ساعت 13:30، 16:30، 19:30 و 22:30 برگزار خواهند شد. از این پس هر روز و تا روز شروع جام جهانی 2022، صد قاب ماندگار جام جهانی را با هم مرور می کنیم و شروع کار با هلندی پرنده و جام جهانی 2014 در سرزمین قهوه، برزیل است.

قاب‌های ماندگار جام جهانی؛ شماره 100: گل رابین فن پرسی به اسپانیا در جام جهانی 2014

در جریان دیدار اسپانیا و هلند از مرحله گروهی جام جهانی 2014، ژابی آلونسو قهرمان وقت جهان را از روی ضربه پنالتی پیش انداخت، اما بعد از آن این لاله های نارنجی بودند که همه چیز را مال خود کردند. رابین فن پرسی یک دقیقه قبل از سوت پایان نیمه اول، شاید تماشایی ترین گل آن دوره جام جهانی را زد. دیلی بلیند از سمت چپ توپی را راهی محوطه جریمه اسپانیا کرد و در شرایطی که هیچ کس انتظارش را نداشت، فن پرسی تصمیم گرفت با ضربه سری شیرجه ای به دروازه ایکر کاسیاس حمله کند و یکی از تاریخی ترین گل های جام جهانی را به نام خود کرده و لقب هلندی پرنده را به خود اختصاص دهد. این گل و شادی گل RVP به همراه لوئیس فن خال، از جمله به یادماندنی ترین صحنه‌های جام جهانی است. هلند این مسابقه را که تکرار فینال جام جهانی 2010 هم بود، در نهایت 5 به یک برنده شد. 

اخبار داغ 

نرمش مهدی قایدی برای بازگشت به استقلال؛ بمب آخر تیم ساپینتو یک قدم تا آبی‌پوش شدن احسان حدادی، هر روز بدتر از دیروز، هر روز زیر 60 متر!/ دیسکی که در قونیه هم به سکو نرسید سفر مدیر منچستریونایتد به تورین برای مذاکره با رابیو؛ پیشنهاد یوونتوس برای موریل رد شد دستمزد عثمان دمبله افزایش یافته است؛ 50% رقم انتقال او به خودش می رسد!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جام جهانی 2022

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۰۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاحیه مسابقات فوتسال جام یاریگران زندگی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان،سعیدی نیا فرماندار شهرستان فهرج در آئین افتتاحیه این مسابقات گفت: یکی از دلایل ساخت زمین های چمن ورزشی کاهش آسیب های اجتماعی بخصوص مصرف مواد مخدر است و در این راستا طی 2 سال گذشته 11 زمین چمن به بهره برداری رسیده است.

دیگر خبرها

  • شمارش معکوس: رانگنیک این هفته به بایرن جواب می‌دهد
  • کدام پرنده رکورد جهانی بالاترین ارتفاع پرواز را در اختیار دارد؟ | برخورد کرکس روپل با یک هواپیما در ارتفاع ۱۱ هزار و ۳۰۰ متری
  • شمارش معکوس راه اندازی خط مسافربری دریایی خرمشهر به بصره
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • افشای جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین
  • شمارش معکوس برای اتمام آزادراه مراغه- هشترود+ فیلم
  • افشاگری دی‌ولت از سند محرمانه‌ای که می‌توانست به جنگ اوکراین پایان دهد
  • چه تیم‌هایی در جام جهانی باشگاه‌ها 2025 شرکت می‌کنند؟
  • جانشین کلوپ از هلند می‌آید
  • افتتاحیه مسابقات فوتسال جام یاریگران زندگی