Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، یاسر پیرعلی در حاشیه جلسه بررسی توسعه مزرعه کشاورزی پردیس بروجن گفت: دانشگاه شهرکرد افزون بر ۱۰ هکتار از زمینهای پردیس بروجن را زیر کشت خواهد برد.

وی ادامه داد: این ظرفیت بسیار خوب در زمینه کشاورزی، سال ها بلا استفاده مانده بود که اکنون افزون بر ۲.۵ هکتار از زمینهای بایر دانشکده فنی مهندسی واقع در شهرستان بروجن با آبیاری تحت فشار زیر کشت ذرت علوفه ای قرار گرفته است و در آینده نزدیک با تلاش همکاران، سطح کشت این مزرعه به ۱۰ هکتار خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دانشگاه شهرکرد همچنین گفت: این مزرعه به منظور تامین بخشی از علوفه مورد نیاز واحدهای دامداری دانشگاه احداث و زیر کشت رفته است.

پیرعلی در ادامه بر لزوم ساخت استخر و توسعه مزرعه با روش آبیاری بارانی و احداث دیوار حصار ساختمان پردیس بروجن در این مجموعه تاکید کرد.

بنابراین گزارش، در این جلسه که معاون اداری مالی و مدیریت منابع، مسئول راه اندازی دانشکده فنی مهندسی بروجن، کارشناسان طرح و برنامه دانشگاه و برخی از اساتید دانشکده کشاورزی حضور داشتند، روند پیشرفت و توسعه این مزرعه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

سرپرست دانشگاه شهرکرد و هیئت همراه از روند پیشرفت ساختمان های پردیس بروجن نیز بازدید و این روند را رو به رشد و مطلوب توصیف کرد.

کد خبر 5561506

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه شهرکرد کاشت نهال و درخت محصولات کشاورزی شهرستان بروجن محرم 1401 عاشورا بوشهر مراسم عزاداری ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه ماه محرم عکس استانها روز خبرنگار سفر استانی کرمانشاه حسینیه مهر اربعین حسینی دانشگاه شهرکرد زیر کشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۰۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ فرماندار بروجن گفت: رفع مشکلات و تسریع در روند توسعه روستای امام‌قیس بخش گندمان این شهرستان در اولویت کاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.
فتاح کرمی افزود: ساماندهی گلزار شهدا، تسریع در اجرای رفع تداخلات زمین‌های مستثنیات و ملی، تکمیل طرح حفر چاه آب آشامیدنی، اجرای طرح هادی روستایی و آسفالت معابر با اولویت دنبال و اجرایی شود.
وی افزود: تجهیز سالن ورزشی، اصلاح شبکه‌های برق روستایی، بهسازی جاده و کمربندی روستا، توسعه گردشگری، پیگیری و ایجاد بوم‌گردی در چشمه علی روستای امام‌قیس از مهمترین نیاز‌های توسعه‌ای این روستا است.
روستای امام قیس از توابع شهرستان بروجن و در فاصله ۶۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تصویب طرح پهنه‌بندی حریم شهر مشهد برای نخستین‌بار
  • افتتاح سد قیز قلعه‌سی با حضور رؤسای جمهور ایران و آذربایجان
  • آزادسازی سه هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان تبریز
  • آغاز برداشت گُل گاوزبان در گلستان
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • ۶۰ هزار هکتار شالیزار مازندران تجهیز و نوسازی شد
  • ۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود
  • کشف خودروی سرقتی پراید در بروجن
  • توسعه ۳۰۰ هزار هکتار اراضی؛ افزایش سه میلیون تنی محصولات کشاورزی
  • یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی؛ گل یا پوچ