Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، پنجمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی ترکیه در حالی به میزبانی شهر قونیه پیگیری می شود که در این دوره از مسابقات ۲۴۸ تکواندوکار از ۳۹ کشور با قضاوت ۳۲ داور به مدت چهار روز به رقابت خواهند پرداخت که تیم ملی ایران با ۱۵ تکواندوکار در دو بخش مردان و زنان به مصاف رقبای خود می‌رود.

اکرم خدابنده نماینده وزن ۷۳+ کیلوم گرم تیم ملی تکواندو بانوان با شکست نا فیا نماینده تیم ملی ترکیه به فینال پنجمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی ترکیه راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خدا بنده طی دو رانده مبارزه بر حریف خود مسلط بود تا به عنوان سومین فینالیست امروز لقب بگیرد.

پیش از این، سیده نرگس میرنوراللهی در وزن ۶۲- کیلوگرم در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شد و در دیدار اول برابر کوتوبالی کادیجا از چاد به برتری رسید و ضمن صعود به نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کرد. میرنوراللهی در دیدار نیمه نهایی مقابل ایکرا کایر از ترکیه در رو راند پیروز بازی شد و راهی فینال مسابقات شد.

امروز جمعه 21 مرداد ماه، امیرمحمد بخشی نماینده وزن ۷۴- کیلوگرم در ابتدا با استراحت در دور نخست موفق شد و سپس موفق شد وان دیجک از کشور سورینام را طی ۲ راند مبارزه شکست دهد. در ادامه بخشی توانست با برتری مقابل عمر الهلو از کشور اردن با ۵ اخطاره کردن حریف در راند اول و برتری در راند دوم؛ ضمن صعود به مرحله نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کرد. 

بخشی در نیمه نهایی جسوربک جایسانوف از ازبکستان و قهرمان آسیا را دو بریک شکست داد و فینالیست شد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: تکواندو سه فینالیست بازی های بازی های کشورهای اسلامی نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۰۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد

ایسنا/اصفهان بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن پس از دیدار دوم نیمه‌نهایی گفت: هر بازی حکم فینال را دارد و ما ۵ فینال داریم. فعلا با حساب ۱ بر ۱ مساوی و تنها تمرکزمان به بازی بعدی در تهران است.

آرن داوودی پس از پیروزی سخت برابر طبیعت در دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی، اظهار کرد: در مرحله نیمه نهایی همه بازی‌ها حکم فینال را دارد و مرحله حساس و سختی است. در بازی قبل نتوانستیم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم و خیلی بد بودیم. طبیعت تیم بسیار خوب با بازیکن خارجی بینظیر است که پیروزی برابر آن‌ها کار سختی است.

وی افزود: در فاصله کمی که داشتیم ریکاوری کردیم و اشتباهات بازی اول را تا حدودی برطرف کنیم. 

بازیکن باتجربه گاندوها تاکید کرد: هر بازی حکم فینال را دارد و ما ۵ فینال داریم. فعلا با حساب ۱ بر ۱ مساوی و تنها تمرکزمان به بازی بعدی در تهران است.

داوودی یادآور شد: طبیعت تیم بزرگ و سرسختی است. اگر خوب نبود به این جایگاه نمی‌رسید.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • بیانیه پایانی پنجمین کنفرانس سالانه بین‌المجالس برای قدس در ترکیه
  • جام پادشاهی عربستان؛ تلاش النصر برای فتح تنها جام فصل
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ راند نخست ال کلاسیکوی اروپا برنده نداشت + فیلم
  • الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد
  • الهلال با شکست الاتحاد فینالیست شد
  • آنچلوتی: کمی استرس دارم!
  • آنچلوتی: هدف رئال فینال است نه نیمه‌نهایی
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • رویای گولر: اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ