Web Analytics Made Easy - Statcounter

 امیر حسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور در سفر یک روزه به شهرستان کوهبنان پس از ادای احترام به مقام شامخ شهیدان و حضور در جلسه شورای اداری به اتفاق عفت شریعتی کوهبنانی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و مجید توکلی سرپرست فرمانداری کوهبنان با جمعی از نمایندگان و فعالان اقشار مختلف مردم این شهرستان ملاقات کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بنیاد شهید کشور بعد از ظهر امروز جمعه ۲۱ مرداد ماه در ادامه اجرای برنامه‌های خود در بام فرهنگی استان کرمان با مردم شهرستان تاریخی و عارف پرور کوهبنان دیدار کرد.

 امیر حسین قاضی زاده هاشمی به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار ریاست  جمهور در شهرستان کوهبنان با حضور در فرمانداری با نمایندگان اقشار مختلف مردم شهرستان دیدار مسائل و مشکلات آن‌ها را بررسی کرد.

 نماینده کشاورزان، دامداران و مرغ داران، معدن کاران و صنعت گران، کارمندان اداری، بازنشستگان فولاد و ذوب آهن، فرهنگیان، بهداشت و درمان، کارگران معادن، شورای شهر کوهبنان و کیانشهر، شورای روستاها، گردشگری و صنایع دستی، جبهه انقلاب، جوانان، دانشجویان و هنرمندان درخواست‌های خود را مطرح کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سفر رئیس جمهور شورای اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۰۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: طرح تقسیم استان تهران در دست بررسی است

وزیر کشور با اشاره تشیکل استان تهران شرقی و غربی گفت: برنامه تقسیمات کشوری، براساس نیازهای هر منطقه به توسعه و اداره بهتر با توجه به میزان جمعیت، طراحی می‌شود و این موضوع در دست بررسی است.

به گزارش مشرق، احمد وحیدی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوع انسداد مرزها گفت: انسداد مرز یک پروژه قدیمی است و کار در مقاطع مختلفی دنبال و بعضا رها شده است. اکنون رئیس‌جمهور در این خصوص تصمیمات مهمی گرفته‌اند و برای آن منابع جدیدی پیش‌بینی شده تا این کار با همت بیشتری انجام شود که در دست اجراست.

وی با بیان اینکه موضوع استان تهران شرقی و غربی در دست بررسی است، گفت: برنامه تقسیمات کشوری، براساس نیازهای هر منطقه به توسعه و اداره بهتر با توجه به میزان جمعیت، طراحی می‌شود.

وزیر کشور در پاسخ به سوالی درباره توافق با پاکستان برای ورود به خاک این کشور به منظور مبارزه تروریست‌ها، گفت: مقامات پاکستانی کاملا اظهار آمادگی کردند که با هماهنگی هم اقداماتی هم انجام دهیم. الان بحث ادامه عملیات مطرح نیست؛ موضوع مهم این است که آنها هم کاملا با جمهوری اسلامی ایران در موضوع مبارزه با تروریسم هم‌نظر هستند. بعد از سفر رئیس جمهور گام‌های خوبی برداشته می‌شود.

وحیدی با اشاره به تخصیص اعتبار برای بازسازی خرابی‌های پس از سیل استان سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: فعلا دولت مصوب کرد که ۱.۵ همت اعتبار تخصیص پیدا کند، البته طبیعتاً ممکن است بیش از اینها نیاز باشد که در وقت مقتضی با ارزیابی‌های مجدد، تخصیص اعتبار خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • وزیر کشور: تقسیم استان تهران در دست بررسی است
  • وزیر کشور: طرح تقسیم استان تهران در دست بررسی است
  • معلمان در دیدار با رئیس‌جمهور از کدام مشکلات گفتند؟
  • بهترین راه برای حمایت از کارگران اصلاح «قانون کار» است
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • راهکارهای جذب بازماندگان از تحصیل بررسی شد
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد