Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@21:42:50 GMT

ششمی تیم ملی هندبال زنان ایران در کشورهای اسلامی

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۰۶۶۴

ششمی تیم ملی هندبال زنان ایران در کشورهای اسلامی

زنان هندبال ایران در آخرین دیدار خود از بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی شکست خوردند و در رده ششم ایستادند.

به گزارش ایمنا، تیم ملی هندبال زنان ایران در آخرین دیدار خود در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی که به میزبانی قونیه ترکیه در حال برگزاری است، مقابل سنگال به میدان رفت که شاگردان ظهرابی این بازی را با نتیجه ۲۴ بر ۲۵ واگذار کردند و در رده ششم این مسابقات ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی ایران در مرحله گروهی این مسابقات با کامرون، آذربایجان و افغانستان همگروه بود که مقابل افغانستان با نتیجه ۴۳ بر شش به برتری رسید اما با نتیجه ۲۹ بر ۴۲ مقابل کامرون و با حساب ۱۷ بر ۲۶ برابر آذربایجان شکست خورد و در رده سوم گروهش قرار گرفت، آنها با شکست مقابل سنگال در رده ششم این مسابقات ایستادند.

ترکیب تیم ملی زنان ایران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی را هانیه لک، فاطمه خلیلی، آرزو محمدی، مینا وطن‌پرست، ساناز رجبی، آرزو کیانی‌آرا، مریم یوسفی، اسرا زندی، حدیثه نوروزی، بهار ایزدگشب، نوریه عباسی، الناز قاسمی، مهربان بدوی، مژگان قهرمانی، شقایق ظفری و ستاره رحمانیان تشکیل می‌دادند.

مسعود ظهرابی به عنوان مدیر فنی، زهرا حاج انزهایی مشاور فنی، مونتسرات پوچه‌دیاز مربی، طاهره مبری سرپرست و نسترن ابریشم‌کار به عنوان فیزیوتراپ کادر فنی تیم ملی ایران در قونیه را تشکیل می‌دادند.

پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از هجدهم تا بیست و هفتم مردادماه ۱۴۰۱ به میزبانی قونیه برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 595807

منبع: ایمنا

کلیدواژه: هندبال تیم ملی هندبال زنان ایران در کشورهای اسلامی هندبال زنان ایران بازی های همبستگی کشورهای اسلامی پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی زنان هندبال ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بازی های همبستگی کشورهای اسلامی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۰۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور

۲ نماینده کهگیلویه و بویراحمد در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال کشور با یک شکست و یک تساوی به کار خود پایان دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، تیم‌های هندبال نفت و گاز گچساران و فرازبام خائیز دهدشت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال عصر امروز_ یکشنبه، دهم اردیبهشت_ مقابل حریفان خود صف‌آرایی کردند که نتیجه آن یک تساوی برای گچسارانی‌ها و یک باخت برای نماینده دهدشت بود.

تیم نفت و گاز گچساران در مقابل میهمان خود تیم پرواز هوانیروز با نتیجه تساوی ٢٧-٢٧ متوقف شد و در پایان هفته نوزدهم با کسب نوزده امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

تیم فرازبام خائیز دهدشت نیز در مقابل میزبان خود تیم رده سومی شهید شاملی کازرون با نتیجه ٣٢-٢۵ شکست خورد تا همچنان با چهار امتیاز در قعر جدول دوازده تیمی رقابت‌ها قرار داشته باشد.

کد خبر 749180

دیگر خبرها

  • یک بانک برای ۵۷ کشور | ایران وام جدید می گیرد؟
  • حکومت افغانستان فراگیر است
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا
  • درخواست آمریکا : سیستم مشترک دفاع هوایی کشورهای عربی مقابل ایران
  • اجتماع همبستگی با دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین +عکس
  • اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران
  • اجتماع همبستگی با دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی