Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان در هفته نخست لیگ برتر باشگاه‌های ایران با شکست ۲ بر صفر آبی‌پوشان تهرانی به پایان رسید تا رکورد شکست ناپذیری آبی‌پوشان تهرانی پس از یک فصل شکسته شود.   به گزارش ایرنا، استقلال و سپاهان در حساس‌ترین و جذاب‌ترین دیدار هفته نخست بیست‌دومین دوره لیگ برتر باشگاه‌های ایران امروز (جمعه) از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی روبروی یکدیگر قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  قضاوت این بازی را «بیژن حیدری» با کمک‌های «علیرضا ایلدروم» و «مهدی عالیقدر» بر عهده داشتند.   استقلال تیمی که فصل گذشته تمام رکوردهای فوتبال ایران را جابجا و بدون باخت عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کرد در شرایطی روبروی سپاهان قرار گرفت که با ریکاردو ساپینتو مرد پرتغالی به دنبال کسب موفقیت در هفته اول لیگ برتر بود.   در سمت مقابل زرد پوشان اصفهانی که نسبت به فصل گذشته متحول شده‌اند با ژوزه مورایس پرتغالی به دنبال متوقف کردن قهرمان پیشین لیگ برتر بودند.   در دقیقه ۱۵: شوت رضا میرزایی پس از برخورد با مدافعان استقلال به خارج رفت.   در دقیقه ۲۵: ارسال بازیکنان استقلال از سمت راست به روی دروازه به بدن فرشاد احمد زاده برخورد کرد که سرمربی استقلال ریکاردو ساپینتو اعتقاد به خطای پنالتی داشت اما بیژن حیدری دستور به ادامه بازی داد.   در دقیقه ۴۴: جدی ترین اتفاق نیمه اول بازی شکل گرفت. ضربه ایستگاهی امید نورافکن توسط سیدحسین حسینی برگشت داده شد و در ریباند نیز او با واکنش به موقع اجازه نداد تا فرشاد احمدزاده به گل برسد.   دقیقه ۵۳: محمد علی نژادبا استفاده از سرعت بالای خود به راحتی رافائل سیلوا را از پیش رو بر داشت و با یک پاس به عقب این فرصت را در اختیار یاسین سلمانی گذاشت تا با ضربه‌ای فنی دروازه سید حسین حسینی را باز کند.   در دقیقه ۵۶: پاس عالی مسعود ریگی به رامین رضاییان رسید و او با استارت عالی خود با استفاده از غفلت مدافعان استقلال تا محوطه جریمه این تیم پیشروی کرد و شوت او پس از برخورد به روزبه چشمی برای دومین بار وارد دروازه حسینی شد.   دقیقه ۵۶: ضربه ارسلان مطهری با واکنش عالی رشید مظاهری مهار شد تا دروازه این تیم بسته بماند.   در دقیقه۷۲: شوت سنگین مسعود ریگی از پشت محوطه جریمه استقلال در چهارچوب جایی نداشت تا سید حسین حسینی نفس راحتی بکشد.   در دقیقه ۸۴: ارسال توپ به روی دروازه سپاهان با سرنگونی آرمان رمضانی همراه شد که حیدری اعتقادی به خطای پنالتی نداشت. در ادامه نیز شوت رضاوند از بالای دروازه به بیرون رفت.   استقلال در این مسابقه با نمایشی نه چندان خوب شکست خورد تا ساپینتو در ادامه فصل کار سختی را روی نیمکت آبی‌پوشان پیش رو داشته باشد.   به طور حتم او به خوبی می‌داند هواداران استقلال که فصل رویایی را با فرهاد مجیدی پشت سر گذاشتند طاقت چندانی ندارند و ممکن است خیلی زود صدای انتقادات علیه او بلند شود.   ترکیب استقلال:   سید حسین حسینی، روزبه چشمی، رافائل سیلوا(پیمان بابایی)، جعفر سلمانی(آرمان رمضانی)، عارف غلامی، رضا میرزایی(میرعلی صادقی)، ابوالفضل جلالی، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس(آرش رضاوند)، سجاد شهباززاده(ارسلان مطهری) و کوین یامگا   ترکیب سپاهان:   رشید مظاهری، محمد دانشگر، رناتو داسیلویرا، امید نورافکن(میلاد زکی پور)، رامین رضاییان(محمد علی نژاد)، مسعود ریگی، محمد کریمی، یاسین سلمانی(باربوسا)، فرشاد احمدزاده، محد علی‌نژاد، شهریار مغانلو تماشاخانه همه چیز درباره بیماری قرن جدید: ام اس ، نشانه ها و علائمی که اگر زود متوجه بشوید نجات می یابید/ چه افرادی بیشتر مبتلا می شوند و راهکارهای درمان (فیلم) سایه‌ای که از بر موسیقی ایران برفت/ نقش جاودانه ابتهاج در اعتلای موسیقی ایران (فیلم) فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۰۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال/ شکایت یگان ویژه از حسینی

به گزارش جماران؛ مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد: سردار رادان فرمانده کل انتظامی از دروازه بان استقلال شکایتی نکرده و مامور پلیسی که این دروازه بان با او درگیر شده است از این فرد شکایت کرده است.

 مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد: گزارش‌های خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت نداشته و این موضوع مرتبط با شکایت یگان مربوطه (یگان ویژه) و شخصی مأمور پلیس از وی در توهین و بکاربردن الفاظ نامناسب در حین اجرای ماموریت تامین امنیت بازیکنان و هواداران در ورزشگاه امام خمینی اراک به تاریخ 24 فروردین 1403 است.

در این اطلاعیه آمده است: تلاش پلیس در محیط‌های ورزشی صرفا تامین امنیت تمامی عوامل حاضر در ورزشگاه‌ها و تماشاگران است.

همچنین توهین و مقاومت در برابر مامورین پلیس در حین انجام ماموریت به‌هیچ وجه پذیرفته نبوده و حتما با متخلفین برخورد و پیگیری قانونی می‌شود.

دیگر خبرها

  • تصویری تازه از گلر جنجالی استقلال؛ تمرین مشترک با دختر در باشگاه
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • مس رفسنجان ۱ (۵)-(۴) ۱ پیکان؛ صعودی سخت اما شیرین، دم عنایتی گرم!
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • سپاهان نمی‌تواند استقلال ملاثانی را دست‌کم بگیرد!
  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • کاش کاظم صدیقی را هم مثل حسینی، دروازه بان استقلال یک جلسه محروم می کردید!
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال/ شکایت یگان ویژه از حسینی