Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-03@22:42:42 GMT

نجات ۶۰ شهروند از دل آتش در شهرک ولیعصر (عج)

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۰۷۶۵

نجات ۶۰ شهروند از دل آتش در شهرک ولیعصر (عج)

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با تشریح جزئیات وقوع حریق در یک مجتمع مسکونی در شهرک ولیعصر (عج) از نجات بیش از ۶۰ نفر توسط آتش‌نشانان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جلال ملکی در تشریح جزئیات وقوع حریق در یک مجتمع مسکونی واقع در شهرک ولیعصر (عج) گفت: ساعت ۱۴ ظهر جمعه یک مورد آتش‌سوزی در مجتمع مسکونی در شهرک ولیعصر (عج)، خیابان بافان به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: در ادامه چهار ایستگاه آتش‌نشانی همراه دو دستگاه نردبان و بالابر و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی عنوان کرد: عوامل شهرداری منطقه و ستاد بحران منطقه نیز در محل حادثه حضور پیدا کردند.

ملکی خاطرنشان کرد: محل آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی پنج طبقه در دو بلوک بود که جمعاً ۷۰ واحد می‌شد که از طریق راهرو‌ها به یکدیگر راه داشتند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران عنوان کرد: در پارکینگ منفی دو یک، حدود ۱۲ خودرو و چندین دستگاه موتورسیکلت وجود داشت و چهار دستگاه خودرو به‌طور کامل دچار حریق شده بودند و حرارت بسیار زیادی در محل حادثه وجود داشت و دود بسیار زیادی طبقات فوقانی را فراگرفته بود و تعداد زیادی از ساکنان محبوس شده بودند.

وی اظهار کرد: آتش‌نشانان از طریق نردبان هیدرولیکی و پهن کردن تشک نجات عملیات را آغاز کردند و جمعاً بیش از ۶۰ نفر از ساکنان این ساختمان با کمک آتش‌نشانان به سلامت خارج شدند.

ملکی اذعان کرد: خوشبختانه این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی در پی نداشت و آتش‌نشانان خیلی سریع موفق شدند خود را به کانون آتش‌سوزی برسانند و آتش را مهار کردند و از گسترش آتش به جا‌های دیگر جلوگیری کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جلال ملکی آتش سوزی منازل مسکونی امداد و نجات شهرک ولیعصر مجتمع مسکونی آتش نشانان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۰۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در شهرک شهریار گرگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان این حادثه شامگاه جمعه چهاردهم اردیبهشت در کوی شهریار گرگان روی داد و بر اثر آن پدر خانواده جان خود را از دست داد.

 

دیگر خبرها

  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در شهرک شهریار گرگان
  • جزئیات آتش‌سوزی روستای گیلان
  • جزئیات پنجمین آتش‌سوزی در شهرک امامزاده ابراهیم شفت
  • جزئیاتی از پنجمین آتش‌سوزی در شهرک امامزاده ابراهیم شفت
  • نجات دو محبوس حادثه واژگونی پژو ۲۰۶ در مشهد
  • اعلام جزئیاتی درباره پنجمین آتش‌سوزی در شهرک امامزاده ابراهیم شفت
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد