Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-27@19:26:08 GMT

قهرمانان لیگ برتر اسکی روی چمن مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۰۸۲۱

قهرمانان لیگ برتر اسکی روی چمن مشخص شدند

در پایان سه هفته رقابت لیگ کشوری اسکی روی چمن، نفرات برتر رده‌بندی کلی در دو بخش زنان و مردان مشخص شدند.

به گزارش ایران اکونومیست، در پایان سومین و آخرین هفته از مسابقات لیگ کشوری اسکی روی چمن بزرگداشت شادروان «سیدحسن قریشی آقایی» و با در نظر گرفتن نتایج هر سه هفته نفرات برتر رده‌بندی کلی این مسابقات مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

براین اساس در بخش مردان سید مرتضی جعفری(استان البرز) در مقام نخست قرار گرفت. سید مهدی جعفری(استان البرز) و نیما بها(استان البرز) نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش زنان نیز در رده‌بندی کلی سمانه مشکاتی از استان کردستان اول شد. مهشاد احدی از اردبیل دوم و فائزه ابوالحسنی‌زاده از استان آذربایجان شرقی سوم شدند.  

لیگ کشوری اسکی چمن، ۱۴، ۷ و ۲۱ مرداد به میزبانی پیست بین‌المللی اسکی دیزین برگزار شد.
 

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: حسین ساوه شمشکی ، فدراسیون اسکی ، پیست دیزین

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: حسین ساوه شمشکی فدراسیون اسکی پیست دیزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۰۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند

فرهاد قلی‌زاده در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد: مسابقات والیبال والیبال ساحلی خراسان شمالی جام شهید مدافع وطن محمد مهدی احمدی در دو رده سنی نوجوانان و آزاد با حضور ۲۱ تیم به میزبانی زمین‌های ساحلی شهربازی بجنورد برگزار شد

رئیس هیأت والیبال خراسان شمالی در ادامه به نتایج کسب شده اشاره کرد و گفت: بعد از ۴۰ دیدار، در رده سنی نوجوانان تیم دانش و توپ قهرمان شد، تیم سم سم شیروان نایب قهرمان و تیم‌های کالای ورزشی فیفا و تابلوسازی نوین به صورت مشترک جایگاه سوم را کسب کردند.

وی در ادامه افزود: در رده سنی آزاد تیم ادویه بیژه شیروان مقام اول، تیم لوازم ورزشی خطیب مقام دوم و تیم‌های شرکت نیکان و بوبک باقری جایگاه سوم مشترک را کسب کردند.

کد خبر 6089457

دیگر خبرها

  • شرط قطعی شدن قرارداد سردار با رم مشخص شد
  • شورا‌های استان البرز به گسترش تعاونی‌ها کمک می‌کنند
  • کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲
  • تاکه فوسا کوبو: رئال مادرید مقابل ما خوش شانس بود
  • «اشتغال تخصصی و گردش مالی» نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها را مشخص می‌کند/ سازوکار‌های حمایتی متناسب‌تر شدند + فیلم
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • (ویدئو) رکورد جهانی اسکی پرش شکست
  • زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد
  • سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد