Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت شیاطین سرخ از رویکرد این تیم در تلاش برای به خدمت گرفتن هافبک فرانسوی انتقاد کرد.

لو ماکاری نسبت به جذب آدریان رابیو اصلا خوشبین نیست.

طرفداری| به گزارش تلگراف، منچستریونایتد این روزها تلاش زیادی برای متقاعد کردن آدریان رابیو، هافبک یوونتوس برای انتقال به اولدترافورد کرده است. مدیران این تیم روز گذشته به تورین سفر کردند و با مدیربرنامه‌های هافبک فرانسوی به پای میز مذاکره رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لو ماکاری، پیشکسوت ۷۳ ساله منچستریونایتد که ۳۲۹ بازی و ۷۸ گل، حاصل ۱۱ سال حضورش در این تیم بوده است، در مصاحبه با تلویزیون باشگاه به شدت از جذب رابیو انتقاد کرد:

من واقعا نام او را تا به حال نشنیده بودم! من نمی توانم ویژگی های رابیو را ببینم! خصوصیتی که می توانید آن را کم و بیش ببینید، تاثیر گذاری کم و گل نزدن او در بازی هاست. 

باشگاه‌های بزرگ فوتبال دنیا میلیون‌ها پوند خرج می‌کنند تا استعدادیاب‌هایی را در سرتاسر اروپا منصوب کنند تا عملکرد بازیکنان را زیر نظر داشته باشند.

 هیچ‌تیم دیگری برای این بازیکن اقدامی نکرده است، چرا؟ 

موناکو برای ریختن پول در بانک و رفتن به تعطیلات خوب است، 

اما تیم فوتبال‌ آن تا به حال چه کرده است؟ هیچ! چرا بقیه باشگاه های این کشور که در بازار نقل و انتقالات خوب عمل کرده اند، مثل منچستر سیتی یا لیورپول به رابیو علاقه ای ندارند؟ شما همیشه به بازیکنان خوب نیاز دارید. من نسبت به آن مرد احساس بدی دارم.

اخبار داغ 

نرمش مهدی قایدی برای بازگشت به استقلال؛ بمب آخر تیم ساپینتو یک قدم تا آبی‌پوش شدن احسان حدادی، هر روز بدتر از دیروز، هر روز زیر 60 متر!/ دیسکی که در قونیه هم به سکو نرسید سفر مدیر منچستریونایتد به تورین برای مذاکره با رابیو؛ پیشنهاد یوونتوس برای موریل رد شد دستمزد عثمان دمبله افزایش یافته است؛ 50% رقم انتقال او به خودش می رسد!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۰۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت بازی منچستریونایتد و شفیلدیونایتد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت

دو تیم منچستریونایتد و شفیلدیونایتد از سری رقابت‌های معقوقه هفته ۲۹ امشب ساعت ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم خواهند رفت. بازی رفت دو تیم با نتیجه دو بر یک به سود منچستر پایان یافت. تیم منچستریونایتد چندی پیش با پیروزی برابر کاونتری سیتی در ضربات پنالتی توانست به فینال جام حذفی انگلستان صعود کند. این تیم در فینال با منچسترسیتی رقابت خواهد کرد. 

منبع: ورزش سه

tags # منچستر یونایتد سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • ببینید | خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - شفیلد یونایتد ۲
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • روی کین باتعصب برگرد به تیمت!‏
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • ساعت بازی منچستریونایتد و شفیلدیونایتد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند