Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@16:13:01 GMT

نسیم خدمت رسانی در بخش محروم شعبییه شوشتر

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۰۹۲۷

نسیم خدمت رسانی در بخش محروم شعبییه شوشتر

به گزارش خبرنگار ایرنا این تیم پزشکی متشکل از بخش های ارتوپدی، قلب و عروق، اطفال، چشم پزشکی، متخصص داخلی، گوش و حلق، بینی، سونوگرافی، زنان و داروخانه در نخستین ساعات روز جمعه با استقرار در شرکت کشت و صنعت نیشکر امام خمینی(ره) خدمات تخصصی پزشکی رایگان به ساکنان بخش شعیبیه و روستاهای اطراف در حوزه عملیاتی این شرکت ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر مراجعه کنندگان به این مرکز پزشکی با خودروهای جمعی شرکت کشت و صنعت نیشکر امام خمینی(ره) برای ارائه خدمات پزشکی جا به جا شدند تا سرعت خدمت رسانی شتاب گیرد.

جانشین سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در بازدید از محل استقرار تیم پزشکی تخصصی و فوق تخصصی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان با قدردانی از این مجموعه پزشکی که به صورت داوطلبانه مشغول خدمت رسانی درمانی به این منطقه محروم هستند گفت:سپاه با همکاری شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به صورت مشترک این اقدام ارزشمند را انجام دادند تا مردم پیرامون منطقه بتوانند خدمات پزشکی را به صورت رایگان دریافت کنند.

سردار نعمت الله باقری افزود: سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه ولیعصر(عج) در سال های اخیر با عزیمت به مناطق کمتر برخوردار استان خوزستان خدمات شایسته و ارزشمندی ارائه کرد و برنامه‌ای مدون برای تداوم خدمت رسانی در سایر مناطق محروم ، کمتر برخوردار  و حاشیه‎ای شهرهای استان تنظیم کرده است.

وی با اشاره به افزایش تعرفه های خدمات پزشکی در سال های اخیر و ضرورت خدمت رسانی به ساکنان مناطق محروم استان که توانایی پرداخت خدمات پزشکی را ندارند افزود: سازمان بسیج جامعه پزشکی استان با حمایت سپاه ولیعصر(عج) در راستای عمل به وظایف ملی و دینی خود ، همچنان به ارائه خدمات پزشکی به مناطق دورافتاده استان ادامه خواهد داد.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر امام خمینی(ره) در حاشیه بازدید از این مرکز پزشکی به خبرنگار ایرنا گفت:عمل به مسئولیت های اجتماعی بخشی از وظایف این شرکت است و به لطف الهی توانستیم با همکاری بسیج جامعه پزشکی گامی برای خدمت رسانی به روستاهای همجوار این شرکت در بخش شعیبیه شوشتر انجام دهیم.

محمدرضا عصاره آمادگی این شرکت وابسته به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی را برای انجام بیشتر و مطلوب تر مسئولیت های اجتماعی در سطح منطقه اعلام کرد و افزود: اکثریت نیروی کار دائمی و فصلی این شرکت از روستاهای اطراف تامین می‌شود و این خود نقش مهمی در بهبود معیشتی روستاهای پیرامونی دارد.

حجت‌الله دهدشتی فرماندار و حجت الاسلام رضا حبیب پور امام جمعه شوشتر نیز در بازدید از مرکز پزشکی تخصصی و فوق تخصصی بسیج جامعه پزشکی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان از تلاش مخلصانه این اکیپ پزشکی در خدمت به ساکنان محروم منطقه شعیبیه شوشتر قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا شرکت کشت و صنعت نیشکر امام خمینی(ره) پارسال با کشت حدود ۱۰هزار هکتار نیشکر ، ۱۰۰هزار تن شکر تولید و به بازارهای داخلی عرضه کرد.

شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با هشت شرکت تابعه نیشکری حدود ۴۰درصد نیاز کشور به شکر را تامین می کند.

تولید شکر در واحدهای هشت گانه وابسته به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی حدود ۵۰۰هزار تن است.

برچسب‌ها مناطق محروم شوشتر خوزستان بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مناطق محروم شوشتر خوزستان مناطق محروم شوشتر خوزستان بهداشت و سلامت شرکت کشت و صنعت نیشکر امام خمینی ره شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی بسیج جامعه پزشکی سپاه ولیعصر عج خدمات پزشکی خدمت رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۰۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن حکم بهرام عین‌اللهی، خطاب به سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطا فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده به عمل آید.

در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

پیش از این، پدرام پاک آئین در این سمت مشغول خدمت بود.

کد خبر 6090350 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم
  • اوکراین سربازان فراری را از خدمات کنسولی محروم می‌کند
  • تحویل ۹۰۰۰ تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • امیدی که در «هفت‌تپه» زنده شد
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی