Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، ملوان بندرانزلی نماینده فوتبال گیلان و تیم اول شمال ایران در یک اقدام قابل ستایش تصویر تالاب بین المللی انزلی را روی پیراهن اول خود اضافه کرد. 

در طراحی لباس اول تیم ملوان، ضمن حفظ الگوی قسمت بالایی پیراهن با طرح سنتی ملوانان نیروی دریایی و لنگر، در قسمت زیرین آن به تالاب انزلی پرداخته شده است؛ تالابی که از مهم‌ترین و بزرگترین زیستگاه‌های طبیعی ایران که با آلودگی و مشکلات زیست‌محیطی روزافزونی دست و پنجه نرم می‌کند؛ تالابی در قلب بندر انزلی که نیازمند توجه و رسیدگی بیشتر است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمای هوایی زیبا از تالاب بین المللی انزلی که از تصویر آن برای طراحی به روی کیت اول فصل جدید ملوان استفاده شده ، توسط هنرمند گیلانی و اهل بندرانزلی «آیدین ایران نژاد» ثبت شده است. این تصویر زیبا از طرف هنرمند گیلانی به ریاست افتخاری باشگاه ملوان بهمن صالح نیا اهدا شد.

نمای هوایی زیبا از تالاب بین المللی انزلی که توسط هنرمند گیلانی آیدین ایران نژاد ثبت شده است.

باشگاه ملوان بندرانزلی نماینده فوتبال گیلان در سطح اول فوتبال ایران که به تازگی به لیگ برتر صعود کرده در سال‌های اخیر همیشه فراتر از سطح باقی تیم‌های همتراز خود عمل کرده و اقدامات قابل تقدیری از خود نشان داده است. 

این تیم از نظر رسانه‌ای نیز فراتر از لیگ برتر ایران نشان داده و در سال‌های اخیر در بخش رسانه علاقه‌مندان به فوتبال ایران را سورپرایز کرده است.

باشگاه ملوان بندرانزلی در ادامه ویدئوهای جذابش به رونمایی از کیت این فصل باشگاه ملوان پرداخته است:

شایان ذکر است که کیت اول ملوان از هفته آینده از طریق فروشگاه اینترنتی رسمی باشگاه ملوان برای فروش در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

کد خبر 697375 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها خبر مهم باشگاه ملوان بندر انزلی فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران لباس و پوشاک

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم باشگاه ملوان بندر انزلی فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران لباس و پوشاک باشگاه ملوان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۰۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!

به گزارش "ورزش سه"، در فصل جاری لیگ برتر فقط در دو مسابقه رفت و برگشت دربی پایتخت از تکنولوژی ویدئویی برای داوران استفاده شد و هیچ مسابقه دیگر در رقابت‌های داخلی به این سیستم مجهز نبود، اما این استثنا برای جدال استقلال و پرسپولیس از فصل بعد برداشته می‌شود.

طبق اطلاعاتی که خبرنگار ما کسب کرده، دیگر در تک بازی‌ها از وی‌ای‌آر استفاده نخواهد شد و مثل این فصل که دربی با تکنولوژی داور ویدئویی انجام گرفت و سایر بازی‌ها بدون این سیستم بود، چنین اتفاقی نمی‌افتد.

باید تمام ورزشگاه‌های فوتبال ایران که میزبان لیگ برتر هستند، به سیستم تکنولوژی کمک داور ویدئویی تجهیز شوند تا بدون استثنا در همه بازی‌ها از این سیستم بهره ببریم.

مقرر شده بود در اوایل اردیبهشت ماه کلاس وی‌ای‌آر برای داوران لیگ برتر فوتبال ایران برگزار شود که فیفا زمان برگزاری این دوره آموزشی را به تعویق انداخت و قرار است در آینده این اتفاق بیفتد و داوران ایرانی پای کلاس مدرسین فیفا بنشینند.

همچنین احتمال استفاده از وی‌ای‌آر در فینال جام حذفی نیز رد شد و چنین اتفاقی نمی‌افتد؛ چراکه تا زمان تجهیز همه ورزشگاه‌ها به این سیستم، برای یک بازی خاص از وی‌ای‌آر استفاده نمی‌شود و کمیته داوران فدراسیون فوتبال روی این موضوع تاکید جدی دارد.

گفتنی است مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران چندی پیش اعلام کرد 6 دستگاه وی‌ای‌آر وارد ایران شده که این دستگاه‌ها از کشور چین بوده ولی هنوز مورد استفاده قرار نگرفته است.

دیگر خبرها

  • شباهت بی‌نظیر زنبور رباتیک به زنبور واقعی
  • دانشگاه آزاد سمنان میزبان نخستین مسابقه ملی «طراحی و دوخت»
  • تارتار: از تقابل با سپاهان استقبال می‌کنم
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • سرعت 99 در فوتبال واقعی؛ از ام باپه و وینیسیوس تا سانه و واکر / فیلم
  • تارتار: درباره قهرمان لیگ برتر حرفی نمی‌زنم!
  • قهرمان جام حذفی فوتبال ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • ۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان دستگیر شدند + جزئیات
  • وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!
  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر